Проблем при студен двигател

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
дзвера
Мнения: 867
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 9:21
Автомобил: ford escape
Двигател:
Местоположение: отвъд голямата локва

Мнениеот дзвера » Чет 17 яну 2008 21:44


teko написа:Я пробвай да запалиш директно на газ.При мен тресе така като я паля студена на бензин,ама е така щото е центрована за газ.
:horror: :no-no




Потребителски аватар
tonyvvv
Мнения: 78
Регистриран на: Съб 04 юни 2005 22:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tonyvvv » Чет 17 яну 2008 22:15


Колега, имам един въпрос. Като ти е студена колата и ги прави тия магарии(като държиш газта в положението в което ти тресе), обърнал ли си внимание дали от аспуха плюе черно - неизгорял бензин?


Потребителски аватар
pokeer
Мнения: 108
Регистриран на: Съб 06 май 2006 22:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот pokeer » Чет 17 яну 2008 22:35


Пробвай с друга бобина и кажи какъв е резултата.


Потребителски аватар
venll-vr
Мнения: 469
Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, Враца

Мнениеот venll-vr » Пет 18 яну 2008 8:38


Сега е студено и не знам дали ще запали на газ. А като задържа газта от ауспуха не пуши черно, но си изхвърля разни черенилки за които мисля, че са конденз и нагар от изгорелите газове. Ако е ТПС защо като загрее се оправя? Мислите ме навеждат на дюза на моното.


Потребителски аватар
Biotest
Мнения: 60
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 23:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Biotest » Пет 18 яну 2008 10:11


Колеги и аз ще споделя преживелици покрай това 4удо...и аз имам все още този проблем : сутрин при студено време-паля и колата то4но на 20-тата секунда по4ва като икарус да балва отзаде 4ернилки,смарди йако на бенз....ииии тн,мойеби познато на пове4ето :evil: ...дълго се борих с този проблем и сега ще поясня: отидох в сервиз,там ка4иха колата на стенд (още докато е студена) стенда полудя!!! Показваше 4е температурния дат4ик показва -40 градуса!!!!!!!! Дотук добре,смених го тоя дат4ик...обясниха ми на мене 4е имало много такива ментета...така и стана за 1 седмица смених 6.Най-накрая намерих 4итав,смених го :D но радостта не продължи дълго. 1 седмица и пак по старо му.Забравих да кажа 4е и компа си го реснах...Вси4ките тея неща добре ама за кратко.Това е което аз съм правил и що годе няма ефект :roll:


Потребителски аватар
tonyvvv
Мнения: 78
Регистриран на: Съб 04 юни 2005 22:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tonyvvv » Пет 18 яну 2008 10:24


Ами аз по моята "каляска" смених почти всички датчици и какво ли не, проблема остава.


Потребителски аватар
ALiGaToR
Мнения: 407
Регистриран на: Чет 28 юли 2005 10:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ALiGaToR » Пет 18 яну 2008 10:39


Интересно, че и моята тази зима ми направи същите магарии. Когато я запалих в най-големия студ първите 4-5 секунди си дигна 2500оборота и добре и след това спаднаха оборотите почна да тресе и в същотото време отзад започна да пуши такова сивкаво, черно. Усещаше се че не работи сякаш с всичките си цилиндри и се опитваше да изгасне. Това го прави на бензин. Превклиючих я на газ проблема с нестабилните обороти остана но сякаш започна да работи по-равномерно двигателя и пушеците изчезнаха.
Вчера като я запалих на бензин, отново започна едни нестабилни обороти и зашпочна да пуши леко черно отзад. Но когато загря колата се нормализира до някъде.
На какво може да се дължи това. Нито имам комп дето да трупа грешки нямам никакви датчици и пак ми прави подобен проблем като на вас?


Потребителски аватар
Biotest
Мнения: 60
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 23:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Biotest » Пет 18 яну 2008 10:52


Ще следя темата с интерес,защото този проблем е налице при мен от миналата зима още.Да кажа какво правя аз:паля на бенз и веднага обръщам на газ,знам 4е това си е изтезателство но засега нямам проблеми с газовата и тн(не следваите моя пример!!!!) ама какво да се прави.Пример: за 1км и нещо ми изяде миналата зима резервата,сметнете колко литра са това за 1км !!! :evil: Дано някои да може да разреши проблема


Потребителски аватар
venll-vr
Мнения: 469
Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, Враца

Мнениеот venll-vr » Пет 18 яну 2008 11:58


Както съм писал по-горе при мене оборотите на празен ход са ми стабилни, проблема е когато подам газ и вдигна около 2000 об. тогава се чувства това прехапване все едно не му стига гориво! Дали да не сипя добавка за почистване на инжекциона?


Потребителски аватар
tonyvvv
Мнения: 78
Регистриран на: Съб 04 юни 2005 22:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tonyvvv » Пет 18 яну 2008 14:03


Да не те разочаровам, но с добавката няма да стане. Проблема не е в дюзата на моното (сменил съм я и знам). И при мен го прави това прекъсване точно при 2000 оборота и 3 години вече се чудя какво става! Затова ти казвам, че съм се насочил към TPS.


Потребителски аватар
Biotest
Мнения: 60
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 23:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Biotest » Съб 19 яну 2008 12:53


Добре де не мога да допусна 4е никои не се е справил с този проблем или няма 4ожек който да даде компетентно мнение !!! :evil:


Потребителски аватар
venll-vr
Мнения: 469
Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, Враца

Мнениеот venll-vr » Съб 19 яну 2008 21:57


Пробвах като запаля двигателя на бензин да го превключа ведна на газ. Прехапването изчезва или ако го има е много слабо. Връщам на бензин и проблема отново е налице.


Потребителски аватар
tonyvvv
Мнения: 78
Регистриран на: Съб 04 юни 2005 22:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tonyvvv » Нед 20 яну 2008 14:58


Даам, така е, на газ няма ядове.


Потребителски аватар
Biotest
Мнения: 60
Регистриран на: Пон 03 дек 2007 23:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Biotest » Нед 20 яну 2008 16:45


Да аз споделих няколко мнения по нагоре 4е аз така си решавам проблема но не това е на4ина... :!: Задънена улица :014:


Потребителски аватар
venll-vr
Мнения: 469
Регистриран на: Пон 01 май 2006 12:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, Враца

Мнениеот venll-vr » Пон 21 яну 2008 12:26


След консултация с майстор:
Проблема е, че бензина зацапва свещите и затова на по-високи обороти прехапва. Причината, че го прави само на студено може би е от износен ТПС и в следствие от информацията която получава ЕКУ горивната смес не е оптимална. Доколко това е вярно не знам, но явно ще трябва да се сменя ТПС и тогава да се пробва пак. След като тествах ЕКУ за грешки с ВАГКОМ ми излезе грешка 00670-Idle speed control /ISC/ actuator position sensor. Имам плочка от 1,8 и се питам дали ще може да стане на 1,6



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта