Почистване стъпково моторче Г3 2е
- eckopratt
- Мнения: 60
- Регистриран на: Нед 25 мар 2007 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Почистване стъпково моторче Г3 2е
Имам съмнения, че ми е зацапано стъпковото моторче. Не можах да намеря никъде подробно описане на процедурата :] Ако някой може да обясни кое как се сваля и чисти, моля да пише. А ако има и снимки ще съм много благодарен.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19707
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Лесно е!
Сваляш тръбичката от входа откъм филтъра, разкачаш и куплунга и избутваш пластмасовата скоба, така, че тя да излезне от зъбчето. С внимателно издърпване го вадиш от тампончето на смукателния колектор.
Запушваш единия от появилите се отвори (ако щеш, и с пръст), а през другия наливаш коресилин.
Изчакваш малко да се поразтворят мръсотиите и изсипваш. Повтаряш процедурата така, че да изтича и през другия, запушения в началото отвор.
Миеш, докато почне да тече чисто. Добре е и да го пощракваш от време на време. Аз ползвах 6V акумулторче и подавам напрежение, както си е пълно клапанчето с коресилина.
Когато си сигурен, че вече не текат мизерийки, с тънко масълце (от шевна машина или WD40) намасляваш леко оста и си готов
Мисля, че правилния начин за монтаж е първо да поставиш тампончето на изхода на клапана, а след това вече да пъхнеш тампона в смукателния колектор.
Сорри, ама нямам снимки.

Сваляш тръбичката от входа откъм филтъра, разкачаш и куплунга и избутваш пластмасовата скоба, така, че тя да излезне от зъбчето. С внимателно издърпване го вадиш от тампончето на смукателния колектор.
Запушваш единия от появилите се отвори (ако щеш, и с пръст), а през другия наливаш коресилин.
Изчакваш малко да се поразтворят мръсотиите и изсипваш. Повтаряш процедурата така, че да изтича и през другия, запушения в началото отвор.
Миеш, докато почне да тече чисто. Добре е и да го пощракваш от време на време. Аз ползвах 6V акумулторче и подавам напрежение, както си е пълно клапанчето с коресилина.
Когато си сигурен, че вече не текат мизерийки, с тънко масълце (от шевна машина или WD40) намасляваш леко оста и си готов

Мисля, че правилния начин за монтаж е първо да поставиш тампончето на изхода на клапана, а след това вече да пъхнеш тампона в смукателния колектор.
Сорри, ама нямам снимки.
- eckopratt
- Мнения: 60
- Регистриран на: Нед 25 мар 2007 22:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Излезе бая мизерия, 10тина пъти го пълних до като се почисти и с захранване от комп. 12V му подавам да си пощрака. Обаче нямах тънкомасалце нито WD40, бърка ли го ако не го смажа. Сега се сетих че имам контактен спрей под ръка. Може ли да го напръскам с него?
A и си мисля че маслото може би ще задържа боклуци...?!
A и си мисля че маслото може би ще задържа боклуци...?!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 51 госта