Много проблеми ГОЛФ 3
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 04 яну 2008 8:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Много проблеми ГОЛФ 3
Здравейте колеги! Не знам къде точно да попитам и затова пускам нова тема. Колата е 1.8 бензин, няма газово. От няколко месеца насам прави едни номера - като я покараш да загрее нормално и започва да се дави да губи мощност и да губи ниските обороти. Това не го прави като е студена.Като запаля сутрин вдига оборотите до 2000 и после ги намаля след 10-20 секунди на 1000, така работи нормално докато не загрее.Въпросът е, че започна да харчи много, не е засичана, но според мен ненормално много - доста над 10. На 30.12 сутринта на 50-ия изминат километър се задави и изгасна на пътя.След няколко опита запали ,но успях да я прибера на тротоара като я форсирах през цялото време, защото не искаше да запази ниските обороти и гаснеше. Като постоя около 30-40 минути и изстина после нищо и нямаше. Така 4 дни без проблеми. И тези дни пак започна. Карах я на елком - човека каза - колата е пушка, да ама не. Мери, гледа, капачката кабелите, свещи, компресии,изгаряне всичко ок? Сега си мисля дали е необходимо да търся компютърен четец и да не би нещо там с натрупване на грешки от датчик или аларма да дава проблеми? Между другото датчика ми- лампата за маслото мига непрекъснато доста време вече и си гледам само температурата, но пък тя не се вдига повече от 80. Не знам какво да правя, моля за вашите съвети?
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Re: Много проблеми ГОЛФ 3
nikya написа:Здравейте колеги! Не знам къде точно да попитам и затова пускам нова тема. Колата е 1.8 бензин, няма газово. От няколко месеца насам прави едни номера - като я покараш да загрее нормално и започва да се дави да губи мощност и да губи ниските обороти. Това не го прави като е студена.Като запаля сутрин вдига оборотите до 2000 и после ги намаля след 10-20 секунди на 1000, така работи нормално докато не загрее.Въпросът е, че започна да харчи много, не е засичана, но според мен ненормално много - доста над 10. На 30.12 сутринта на 50-ия изминат километър се задави и изгасна на пътя.След няколко опита запали ,но успях да я прибера на тротоара като я форсирах през цялото време, защото не искаше да запази ниските обороти и гаснеше. Като постоя около 30-40 минути и изстина после нищо и нямаше. Така 4 дни без проблеми. И тези дни пак започна. Карах я на елком - човека каза - колата е пушка, да ама не. Мери, гледа, капачката кабелите, свещи, компресии,изгаряне всичко ок? Сега си мисля дали е необходимо да търся компютърен четец и да не би нещо там с натрупване на грешки от датчик или аларма да дава проблеми? Между другото датчика ми- лампата за маслото мига непрекъснато доста време вече и си гледам само температурата, но пък тя не се вдига повече от 80. Не знам какво да правя, моля за вашите съвети?
Виж подчертаното с червено!Това прави.....задължително....и спри колата от движение докато не си решиш проблема с лампата за маслото(измери налягането на маслото!).....аз толкоз знам !
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Пет 04 яну 2008 8:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Свиленград
Здравейте отново, колеги
Не писах, защото ходихме по сервизи - след два в които вдигнаха рамене по моя проблем, в третия намерих човек дето разбира и я закачихме на комп. четец. Изненадка - всичко и е нормално според компито и майстора. Да, ама не!
И вече нямам идеи
Колата е
Голф 3
1,8 моноинжекция
1991
Благодаря предварително за всякакви предложения!



Колата е
Голф 3
1,8 моноинжекция
1991
Благодаря предварително за всякакви предложения!
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- menkata123
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пет 17 авг 2007 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Много проблеми ГОЛФ 3
Най-напред си провери датчика за маслото да не е пукнат до самия метал на резбата провери си и кабела и виж буксите да не хлопат да не са хлабави. Провери му параметрите на датчика да ли отговарят на модела на двигателя (в книжката) написани са на самия датчик на металната част, развива се с нормален ключ. 3 модела са и цвета им е различен, до тук за маслото. А проблемите с разхода и с гасненето си провери ламбдасондата. Провери и кабелите и самата нея ако трябва я смени с оборотна да провериш и същото може да направиш с датчика да го пробваш. Провери си и гарнитурата под колектора на моното. НЕ е работа на всеки да пипа там.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Много проблеми ГОЛФ 3
ukyrt написа:Най-напред си провери датчика за маслото да не е пукнат до самия метал на резбата провери си и кабела и виж буксите да не хлопат да не са хлабави. Провери му параметрите на датчика да ли отговарят на модела на двигателя (в книжката) написани са на самия датчик на металната част, развива се с нормален ключ. 3 модела са и цвета им е различен, до тук за маслото. А проблемите с разхода и с гасненето си провери ламбдасондата. Провери и кабелите и самата нея ако трябва я смени с оборотна да провериш и същото може да направиш с датчика да го пробваш. Провери си и гарнитурата под колектора на моното. НЕ е работа на всеки да пипа там.
Колега,ти видя ли темата от кога е?

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Пешо123 и 36 госта