Много проблеми ГОЛФ 3

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
nikya
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свиленград

Много проблеми ГОЛФ 3

Мнениеот nikya » Пет 04 яну 2008 9:31


Здравейте колеги! Не знам къде точно да попитам и затова пускам нова тема. Колата е 1.8 бензин, няма газово. От няколко месеца насам прави едни номера - като я покараш да загрее нормално и започва да се дави да губи мощност и да губи ниските обороти. Това не го прави като е студена.Като запаля сутрин вдига оборотите до 2000 и после ги намаля след 10-20 секунди на 1000, така работи нормално докато не загрее.Въпросът е, че започна да харчи много, не е засичана, но според мен ненормално много - доста над 10. На 30.12 сутринта на 50-ия изминат километър се задави и изгасна на пътя.След няколко опита запали ,но успях да я прибера на тротоара като я форсирах през цялото време, защото не искаше да запази ниските обороти и гаснеше. Като постоя около 30-40 минути и изстина после нищо и нямаше. Така 4 дни без проблеми. И тези дни пак започна. Карах я на елком - човека каза - колата е пушка, да ама не. Мери, гледа, капачката кабелите, свещи, компресии,изгаряне всичко ок? Сега си мисля дали е необходимо да търся компютърен четец и да не би нещо там с натрупване на грешки от датчик или аларма да дава проблеми? Между другото датчика ми- лампата за маслото мига непрекъснато доста време вече и си гледам само температурата, но пък тя не се вдига повече от 80. Не знам какво да правя, моля за вашите съвети?




Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Пет 04 яну 2008 9:34


Виж си тампона на моното може да е протрит и затова да ти се дави :arrow:


Потребителски аватар
joker
Мнения: 5889
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
Местоположение: Варна

Re: Много проблеми ГОЛФ 3

Мнениеот joker » Пет 04 яну 2008 9:35


nikya написа:Здравейте колеги! Не знам къде точно да попитам и затова пускам нова тема. Колата е 1.8 бензин, няма газово. От няколко месеца насам прави едни номера - като я покараш да загрее нормално и започва да се дави да губи мощност и да губи ниските обороти. Това не го прави като е студена.Като запаля сутрин вдига оборотите до 2000 и после ги намаля след 10-20 секунди на 1000, така работи нормално докато не загрее.Въпросът е, че започна да харчи много, не е засичана, но според мен ненормално много - доста над 10. На 30.12 сутринта на 50-ия изминат километър се задави и изгасна на пътя.След няколко опита запали ,но успях да я прибера на тротоара като я форсирах през цялото време, защото не искаше да запази ниските обороти и гаснеше. Като постоя около 30-40 минути и изстина после нищо и нямаше. Така 4 дни без проблеми. И тези дни пак започна. Карах я на елком - човека каза - колата е пушка, да ама не. Мери, гледа, капачката кабелите, свещи, компресии,изгаряне всичко ок? Сега си мисля дали е необходимо да търся компютърен четец и да не би нещо там с натрупване на грешки от датчик или аларма да дава проблеми? Между другото датчика ми- лампата за маслото мига непрекъснато доста време вече и си гледам само температурата, но пък тя не се вдига повече от 80. Не знам какво да правя, моля за вашите съвети?

Виж подчертаното с червено!Това прави.....задължително....и спри колата от движение докато не си решиш проблема с лампата за маслото(измери налягането на маслото!).....аз толкоз знам !


nikya
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свиленград

Мнениеот nikya » Пет 04 яну 2008 13:22


Благодаря за съветите :) започвам да се занимавам по-сериозно с ремонтите, но проблема пак е, че трудно ще намеря майстор в нашия район :roll:


Потребителски аватар
IvoAndr
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот IvoAndr » Пет 04 яну 2008 23:23


Пак ще се хварля шарен боб!
Каква е колата?
Модел?
ДВГ?
Година?


nikya
Мнения: 3
Регистриран на: Пет 04 яну 2008 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свиленград

Мнениеот nikya » Пет 18 яну 2008 14:07


Здравейте отново, колеги :) Не писах, защото ходихме по сервизи - след два в които вдигнаха рамене по моя проблем, в третия намерих човек дето разбира и я закачихме на комп. четец. Изненадка - всичко и е нормално според компито и майстора. Да, ама не! :roll: И вече нямам идеи :cry:
Колата е
Голф 3
1,8 моноинжекция
1991
Благодаря предварително за всякакви предложения!


Потребителски аватар
T.Spark
Мнения: 309
Регистриран на: Пет 15 юни 2007 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна VW Golf III 1.8 ABS GT

Мнениеот T.Spark » Пет 18 яну 2008 15:53


Прегледай си основно горивоподаващата система (помпа, филтър, моното и т.н.) и токовете. Щом ком-па казва, че всичко е ОК, почвай да се съмняваш и в компа. Това за маслото също е притеснително.
Почвай по метода на изключването.
Късмет


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Пет 18 яну 2008 16:46


г3 '91 :shock
кои са буквите на двигателя?
има ли газ колата?
смени ли си датчика за масло?


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пет 18 яну 2008 19:19


LILO&STICH написа:г3 '91 :shock
кои са буквите на двигателя?
има ли газ колата?
смени ли си датчика за масло?


от 91 или абс или аам....да каже конете...


Потребителски аватар
дзвера
Мнения: 867
Регистриран на: Сря 07 ное 2007 9:21
Автомобил: ford escape
Двигател:
Местоположение: отвъд голямата локва

Мнениеот дзвера » Съб 19 яну 2008 0:19


не беха ли от 92 3 ките :oops:


Потребителски аватар
ivonko
Мнения: 58
Регистриран на: Чет 05 окт 2006 9:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ivonko » Пон 21 яну 2008 12:02


Fuel Pump Relay....
Вземи го смени това реле, като гледам схемата, то захранва помпата и инжектора. Предполагам че е около 10лв. Доста често се срещат проблеми с тези релета...


misho_GTI
Мнения: 1989
Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
Двигател: PB 112 + 1P 98
Местоположение: София

Мнениеот misho_GTI » Вто 22 яну 2008 20:51


дзвера написа:не беха ли от 92 3 ките :oops:




не от 91-ва са :)


Потребителски аватар
menkata123
Мнения: 52
Регистриран на: Пет 17 авг 2007 20:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот menkata123 » Вто 22 яну 2008 21:00


Вземи си провери маслото първо,че така с тази лампа дет ти мига постоянно и ти падат оборотите може да се наложи бая масълце да долееш


Потребителски аватар
ukyrt
Мнения: 33
Регистриран на: Нед 31 яну 2010 9:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Гълъбово

Re: Много проблеми ГОЛФ 3

Мнениеот ukyrt » Чет 30 дек 2010 14:17


Най-напред си провери датчика за маслото да не е пукнат до самия метал на резбата провери си и кабела и виж буксите да не хлопат да не са хлабави. Провери му параметрите на датчика да ли отговарят на модела на двигателя (в книжката) написани са на самия датчик на металната част, развива се с нормален ключ. 3 модела са и цвета им е различен, до тук за маслото. А проблемите с разхода и с гасненето си провери ламбдасондата. Провери и кабелите и самата нея ако трябва я смени с оборотна да провериш и същото може да направиш с датчика да го пробваш. Провери си и гарнитурата под колектора на моното. НЕ е работа на всеки да пипа там.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Много проблеми ГОЛФ 3

Мнениеот pas1.8mi » Чет 30 дек 2010 14:52


ukyrt написа:Най-напред си провери датчика за маслото да не е пукнат до самия метал на резбата провери си и кабела и виж буксите да не хлопат да не са хлабави. Провери му параметрите на датчика да ли отговарят на модела на двигателя (в книжката) написани са на самия датчик на металната част, развива се с нормален ключ. 3 модела са и цвета им е различен, до тук за маслото. А проблемите с разхода и с гасненето си провери ламбдасондата. Провери и кабелите и самата нея ако трябва я смени с оборотна да провериш и същото може да направиш с датчика да го пробваш. Провери си и гарнитурата под колектора на моното. НЕ е работа на всеки да пипа там.

Колега,ти видя ли темата от кога е? :idea:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Пешо123 и 36 госта