полото ми пали трудно когато е загряло 98г е дизел
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 17:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Средец
полото ми пали трудно когато е загряло 98г е дизел
проблема е следния студена няма груги но топла по някога пали мн трудно стартера жарти мощно сменях един топлинен дачик но яжо не е от него ако някои има идея нека пи6е
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 17:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Средец
колеги прегледах внимателно форума,има мн изписано по тази тема,мн разли4ни мнения,затова искам да обясня моя броблем по подробно:както же4е казах пали трудно топла понякога дайе мн трудно,сжети ли ми диода за сфештите 4акам да огасне и паля,проблема идва като е топла и диода не ми светва тогава из4акжам пак няколко секунди но като се опитам да стартирам мн 4есто пали адски трудно.изкарам ли буксата на температурния да4ик пали.акумолатора ми е 61аh вазможно ли е да е от него.,забражих да кайа да4ика сам го смянял ама няма ефект.ПОМОГНЕТЕ ПЛС 4Е ТОЗ ПРОБЛЕМ ВЕ4Е АДСКИ МН МЕ ДРАЗНИ,БЛАГОДАРЯ ПРЕДЖАРИТЕЛНО
- Leon_24
- Мнения: 29
- Регистриран на: Съб 05 яну 2008 0:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница
Наскоро карах колата при Никси за парното и ме попита пали ли трудно.Казах му и при лют студ нямам грижи с паленето...Той ми рече че понякога започват да палят много трудно когато са загрели .... Не съм много сигурен за причината ,но май ми спомена че проблема бил от центровката. Обади му се ако искаш -много е кадърен според мен...
Между другото и на мен някой беше изключил термодатчика,но колата пали без проблеми и топла и студена,а сега е закачен ...
Успех с решаването на проблема...
Между другото и на мен някой беше изключил термодатчика,но колата пали без проблеми и топла и студена,а сега е закачен ...
Успех с решаването на проблема...
- EXPLOSIVE
- Мнения: 63
- Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
tokata_87 написа:ама колега при теб кога не пали6е когата диода за сфе6тите не сжетжа на таблото,от трудно до трудно палене има разлика при мен е мн трудно на 3,4 пат пали при теб как бе6е
Да когато подгревните свещи не работят (индикацията им на таблото не свети), тогава въртеше повече около 6-7 секунди и тогава палеше

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 197 госта