полото ми пали трудно когато е загряло 98г е дизел

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
tokata_87
Мнения: 16
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 17:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Средец

полото ми пали трудно когато е загряло 98г е дизел

Мнениеот tokata_87 » Нед 20 яну 2008 17:43


проблема е следния студена няма груги но топла по някога пали мн трудно стартера жарти мощно сменях един топлинен дачик но яжо не е от него ако някои има идея нека пи6е




Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Нед 20 яну 2008 18:54


Напиши в търсачката "проблем топло палене" и се радвай на 101 теми по въпроса !


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Нед 20 яну 2008 19:35


Прочети последното мнение (към 19.30 20.01.2008) тук и вероятно ще намериш отговора на своя въпрос


tokata_87
Мнения: 16
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 17:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Средец

Мнениеот tokata_87 » Нед 20 яну 2008 22:55


мисли6 4е може да е от акумолатора,жерно не мн хубаж ама не6то не ми се вразва судена пали?


tokata_87
Мнения: 16
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 17:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Средец

Мнениеот tokata_87 » Пон 21 яну 2008 1:30


колеги прегледах внимателно форума,има мн изписано по тази тема,мн разли4ни мнения,затова искам да обясня моя броблем по подробно:както же4е казах пали трудно топла понякога дайе мн трудно,сжети ли ми диода за сфештите 4акам да огасне и паля,проблема идва като е топла и диода не ми светва тогава из4акжам пак няколко секунди но като се опитам да стартирам мн 4есто пали адски трудно.изкарам ли буксата на температурния да4ик пали.акумолатора ми е 61аh вазможно ли е да е от него.,забражих да кайа да4ика сам го смянял ама няма ефект.ПОМОГНЕТЕ ПЛС 4Е ТОЗ ПРОБЛЕМ ВЕ4Е АДСКИ МН МЕ ДРАЗНИ,БЛАГОДАРЯ ПРЕДЖАРИТЕЛНО


John3V
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот John3V » Пон 21 яну 2008 10:51


Колега, що не отидеш при някой с VAG COM да ти метне един поглед?

Имаше подобен случай (не се сещам за темата), при който имаше окъсило кабелче от датчика към +.


tokata_87
Мнения: 16
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 17:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Средец

Мнениеот tokata_87 » Пон 21 яну 2008 17:48


м да 6те мина ама тука мисля 4е става вапрос за еденти4ен слу4аи,6тото гледам бая колеги го имат тоз проблем на голф 4,и не жяржам да е от акумолатора или от ГНП-ТО,ама ако някои го е ре6ил тоз проблем нека ми пи6е:)


tokata_87
Мнения: 16
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 17:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Средец

Мнениеот tokata_87 » Пон 21 яну 2008 19:06


оба4е като махна буксата на темперАтурния да4ик сфе6тите подгряжат и пали,пре4и ли ако го махна за постоянно?


Потребителски аватар
Leon_24
Мнения: 29
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 0:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Leon_24 » Пон 21 яну 2008 19:28


Наскоро карах колата при Никси за парното и ме попита пали ли трудно.Казах му и при лют студ нямам грижи с паленето...Той ми рече че понякога започват да палят много трудно когато са загрели .... Не съм много сигурен за причината ,но май ми спомена че проблема бил от центровката. Обади му се ако искаш -много е кадърен според мен...
Между другото и на мен някой беше изключил термодатчика,но колата пали без проблеми и топла и студена,а сега е закачен ...
Успех с решаването на проблема...


tokata_87
Мнения: 16
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 17:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Средец

Мнениеот tokata_87 » Пон 21 яну 2008 21:44


ако може някаж номер да ми даде6 на този 4ожек да се сжарйа с него по телефона 6те ти бада мн багодарен


Потребителски аватар
Leon_24
Мнения: 29
Регистриран на: Съб 05 яну 2008 0:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Leon_24 » Вто 22 яну 2008 19:05


В раздела за сервизите виж -на профила му като цъкнеш има и телефона ;) Мястото в с.Герман обаче е много куцо и като туриш и мъглата в София -едвам го намерих...

Edit:http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=7096 за улеснение ;) Успех


tokata_87
Мнения: 16
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 17:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Средец

Мнениеот tokata_87 » Вто 22 яну 2008 19:26


мерси колега:)


Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот EXPLOSIVE » Вто 22 яну 2008 22:22


tokata_87 написа:мисли6 4е може да е от акумолатора,жерно не мн хубаж ама не6то не ми се вразва судена пали?

Това ми е първия пост тук, не карам VW, Audi A3, но то все същото .... та този "проблем" при мен се реши точно с акумолатор ... сега си пали както и студена ... карам AHF 110 cc


tokata_87
Мнения: 16
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 17:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Средец

Мнениеот tokata_87 » Вто 22 яну 2008 23:28


ама колега при теб кога не пали6е когата диода за сфе6тите не сжетжа на таблото,от трудно до трудно палене има разлика при мен е мн трудно на 3,4 пат пали при теб как бе6е


Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот EXPLOSIVE » Сря 23 яну 2008 8:28


tokata_87 написа:ама колега при теб кога не пали6е когата диода за сфе6тите не сжетжа на таблото,от трудно до трудно палене има разлика при мен е мн трудно на 3,4 пат пали при теб как бе6е

Да когато подгревните свещи не работят (индикацията им на таблото не свети), тогава въртеше повече около 6-7 секунди и тогава палеше :?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 197 госта