Б5 AFN- какъв акумулатор по каталог?

Техническа и сервизна информация за Passat
б-ИВАН
Мнения: 64
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 7:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот б-ИВАН » Съб 19 яну 2008 13:17


И още - като купуваш,ако си без колата,внимавай къде са ти плюс и минус на новия акумулатор.




Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Съб 19 яну 2008 15:41


Румене айде утре ще го снимам! Иначе това е точния по размер акумулатор за таз кола, стария се мандахерцаше.
Та за да го сложиш махаш планката дето го държи и кабела на минуса, после го слагаш с триста зора, зглабяш и си готов.
Понеделник ще го снимам да го видите!Колата вс епак не палиу от четвърт оборот кактъо всички се хвалят:)lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
MAKAROW
Мнения: 247
Регистриран на: Пон 04 сеп 2006 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Пловдив,В.Търново

h

Мнениеот MAKAROW » Съб 19 яну 2008 21:24


Преди 3 години си купих колата АФН с нов акумулатор-ROMBAT(румънски) 62 ач.Никви проблеми а 1,5 г палих без свещи докато разбера ,че проблема е в бушона в кутията на компа(80А)
Преди две години купих на жената Бош 44 ач , но хич не го бива ба хора,доста ядове с него!!!!
А също преди 3 години купих на майка ми ИСКРА 44 ач- е вече е подменен с МОНБАТ!!!!!


Потребителски аватар
vetmed
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Каварна

Мнениеот vetmed » Нед 20 яну 2008 0:31


Rumen написа:лично моето мнение (и препоръка е да се насочиш към акумулатора осигуряващ по-висок стартов ток ... оказа се че това за дизелите особенно през лятото когато на всичкото отгоре са и топли е ... доста важно).


Колега какво искаше да кажеш с това за лятото?


Потребителски аватар
vetmed
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Каварна

Мнениеот vetmed » Нед 20 яну 2008 1:35


Може да проверите с какъв акумулатор е била комплектована колата при излизане от завода производител по тази таблица, а данните ги има в отделението за резервната гума или на шофьорската врата. Ако има интерес мога да пусна и другите разшифровки на комплектацията.

J0A battery 175 A (36 Ah)
J0B battery 250 A (50 Ah)
J0C battery 220 A (45 Ah)
J0D BATTERY 12V/45AH-220A DUTY-FREE AND FREE-OF-CHARGE
J0F battery 320 A (70 Ah)
J0G battery 265 A (54 Ah)
J0H BATTERY 12V/54AH-265A DUTY-FREE AND FREE-OF-CHARGE
J0J battery 300 A (63 Ah)
J0K battery 45 Ah (export)
J0L battery 340 A (70 Ah)
J0M battery 360 A (80 Ah)
J0N battery 330 A (61 Ah)
J0P battery 320 A (50 Ah) duty-free and freeof cost
J0Q battery 54 Ah (for export)
J0R battery 380 A (80 Ah)
J0S battery 220 A (45 Ah) with duty drawback
J0T battery 320 A (50 Ah) with duty drawback
J0U battery 265 A (54 Ah) with duty drawback
J0V battery 300 A (63 Ah) with duty drawback
J0W battery 410 A (88 Ah)
J0X battery 400 A (88 Ah)
J0Y battery 480 A (110 Ah)
J0Z battery 520 A (110 Ah)

Изображение


Потребителски аватар
fichtenweg
Мнения: 702
Регистриран на: Сря 13 юни 2007 9:01
Автомобил: Passat B5
Двигател: AHH
Местоположение: София

Мнениеот fichtenweg » Нед 20 яну 2008 8:35


а също така и в сервизната книжка на гърба на корицата (поне при мен е така (колата си я докарах сам от немско)) А иначе можеш ли да дадеш значението на всеки един от тези кодове съставляващи техническите данни за колата.


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Нед 20 яну 2008 9:52


ХА, ще погледна в сервизната книжка какво пише:)


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Нед 20 яну 2008 10:50


vetmed написа:...



по тази таблица излиза голфчето да е излязло от завода с 36A/h(J0A) акумулатор :shock , а бората беше TDI с 70(J0L)


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Нед 20 яну 2008 11:34


vetmed написа:
Rumen написа:лично моето мнение (и препоръка е да се насочиш към акумулатора осигуряващ по-висок стартов ток ... оказа се че това за дизелите особенно през лятото когато на всичкото отгоре са и топли е ... доста важно).


Колега какво искаше да кажеш с това за лятото?

Ами колкото и странно да ти звучи - оказа се че доста хора тук се сблъскват с проблема по-продължително въртене на стартер при палене и това през лятото на топъл двигател. Причината за това явление така и остана мистерия, но решението за всички се оказа нов акумулатор с по-висок стартов ток (може би последното нещо което ще ти дойде на ум в топлите летни дни, когато на всичкото отгоре и двигатетеля ти е топъл). Писано е няколко пъти по въпроса
:търсачкаа

P.S. (19.30 / 20.01.08 )
Ха! Говорим за вълка, а той в кошарата. Колко на време и на място идва този въпрос


Потребителски аватар
tisho_tch
Мнения: 879
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *

Мнениеот tisho_tch » Нед 20 яну 2008 20:25


Разшифровките на комплектацията на "VETMED" са супер интересни това е направо за "полезни връзки и статии".........пусни ги и другите ако може :idea: :idea: :idea: 8)


Потребителски аватар
vetmed
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Каварна

Мнениеот vetmed » Нед 20 яну 2008 20:39


Пускам цялата разшифровка в "полезни връзки и статии" в WORD-овски файл, за по лесно разшифроване ползвайте find.


Потребителски аватар
vetmed
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 02 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Каварна

Мнениеот vetmed » Нед 20 яну 2008 20:44


Сори, за жалост не съм модератор и не мога да пусна тема в полезни, ще я пусна в "технически форум за PASSAT" а след това може да я преместят.


Потребителски аватар
tisho_tch
Мнения: 879
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *

Мнениеот tisho_tch » Пон 28 яну 2008 12:12


Според "Разшифровките на комплектацията"моята е излязла от завода с 330А/61Ач, а аз му сложих БОШ S5 610А/63Ач (2 пъти по-силен ток), така дали няма да се прецака нещо?
Изображение


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пон 28 яну 2008 12:25


polo_6NSC_AEF_1999 написа:Според "Разшифровките на комплектацията"моята е излязла от завода с 330А/61Ач, а аз му сложих БОШ S5 610А/63Ач (2 пъти по-силен ток), така дали няма да се прецака нещо?

Спокойно, това е максималният ток, който може да отдаде акумулатора. Не значи, че винаги го дава. Освен това за пореден път казвам, че има различни стандарти при определянето на този стартов ток.


ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Пон 28 яну 2008 12:25


Нищо няма да се прецака. Помисли малко. Все едно в къщи да си включиш телевизора в инсталация, която издържа 25 A.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 91 госта