Странно поведение при висока скрост.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 19 авг 2007 23:54


Малко ЪП на темата.След доста освежаващи процедури по колата изчистих колекторите/не аз де а Ventoman :) /,горивото го направих на 132 за най добър респонс ама веднъж ми показва 3 веднъж 2.4 :? .Както и да е колата поне се оправи на тема скорост и се отпуши.Онзи ден още повече я отпушихме с една хитра кутийка сглабена от kombito_tdi :lol: .Понеже си правих експерименти и с нея ,а и преди това забелязах че номера с педала на газта си е все същия/всъщност горивото не го управя ,а просто като скопя колата с горивото не се усдеща толкова/,а от няколко теми и други колеги се оплакват от същото.Някой има ли си на идея защо е така?Как може да се управи или просто ТДИ-тата са си така :cry:
P.S.Въпросното нещо е мноо дарзнещо като се опитваш да достигнеш максимална скирост или като изпреварваш.




Потребителски аватар
gibonass
Мнения: 28
Регистриран на: Съб 07 окт 2006 17:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот gibonass » Чет 23 авг 2007 10:22


Ако имаш катализатор що не го махнеш


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 20 яну 2008 22:49


Махнат е.Отделно kombito_tdi ми регулира турбината/с времето почват да надуват по-малко/ и направи процедура за попрочистване на мотора - колата вече си прави 190 без грижи/все не оспявам да я опна докрай щото гумите са зле и вратат нещо пуска въздух при висока скорост :( / проблема обаче с педала се е се същия - за да достигна максимална скорост правя някви глупави препомпвания се едноче карам кола с карбуратор и ускорителна помпа :cry: Някой ако се е справил с проблема да пише.


max-2
Мнения: 59
Регистриран на: Сря 05 юли 2006 17:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот max-2 » Нед 29 юни 2008 14:03


Това с припомпването на педала ми е познато-като беше развален дебитомера. След смяната колата си започна да върви нормално, без да омалява и без разни припомпвания. Става дума за 1.9 ТДИ на щкода октавия, 110 коня.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 01 юли 2008 9:52


Пробвах тва за педала на Октавия 1.9 ТДИ 90 коня,Ауди А6 2.5 ТДИ ,Дачи Логан 1.5 ДЦИ ,май и на още нещо - според мен при всичките го има.Иначе не бъркай припопването при развален дебитомер.Според мен цялата работа е заради пика на турбината който прави като припомпиш педала.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: videlin85, Пешо2004 и 50 госта