тресене при потегляне
pasatco написа:Илюзита продължи кратко. След като смених долната помпа на съединителя, няколко дни нямаше проблем при потеглянето и сега отново тресе!
Понеже и друг колега спомена като възможен вариянт тази долна помпа се питам: това чудо не трябва ли да се обезвъздушава от време на време и ако да - има ли някой който да го е правил и да знае как става ?
kris11 написа:Aко не тече помпата или работният цилиндър долу не трябва да се обезвъздушава.Ако губиш течност явно отнякъде тече и трябва.Най- често е долу работният цилиндър.
А коя течност трябва да гледам спирачната или хидравликата на волана ? Аз профилактично проверих и двете - на една идея под максимума са, а не помня в близките 10-12 месеца да съм доливал съответните течности.
Кофти повреда
Колега за съжаление това е кофти работа, тези вибрации се получават когато по фрикционния диск на съединителя има пукнатини или отчупени парчета от фрикционния материал.Това нещо може да се получи и когато фрикционния диск е изкривен в следствие от прекомерно нагряване. Лошото е че за тази болежка лекът е само един - смяна на диска и то по възможност по-скоро за да не се увредят огледалния и притискателния диск.Успех.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13541
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Също , ако е прегряван съединителя се изменя структурата на метала,и няма добро сцепление вече. Трябва да се качва на стуг огледалото, но понякога поражението е доста надълбоко и не се оправдава. Може и да имаш пукната диафрагма,а може и крива вилка с лагера на съединителя.Докато не се отвори нищо не се знае
Re: тресене при потегляне
Приветна всички!
Колата е голф 4 АКЛ 5степенна 2000 с ДУУ кутия. При потегляне на първа двигателя се разтриса и после е ок.
Не са тампони, пробвах и теста на 4 та с ръчна - угасна. Четох за демпферен маховик но незнам с такъв ли е бензиновия двигател - останах с впечатление че е за дизеловите-може да бъркам.Но няма щум при тръгване или спиране, или натискане на педала.На място двигателя работи устойчиво и сравнително малко тресе.
Претрисането е само на пълва при потегляне спо малко газ. Като подам повече върти гуми и няма време да претриса!Но това не ми е в стила на каране. От прочетеното се ориентирам към проблем с помпата на съединителя или комплект съединител. Но някой ако е по в час със диагностиката да подскаже нещо!
Благодаря на отзовалите се !
Колата е голф 4 АКЛ 5степенна 2000 с ДУУ кутия. При потегляне на първа двигателя се разтриса и после е ок.
Не са тампони, пробвах и теста на 4 та с ръчна - угасна. Четох за демпферен маховик но незнам с такъв ли е бензиновия двигател - останах с впечатление че е за дизеловите-може да бъркам.Но няма щум при тръгване или спиране, или натискане на педала.На място двигателя работи устойчиво и сравнително малко тресе.
Претрисането е само на пълва при потегляне спо малко газ. Като подам повече върти гуми и няма време да претриса!Но това не ми е в стила на каране. От прочетеното се ориентирам към проблем с помпата на съединителя или комплект съединител. Но някой ако е по в час със диагностиката да подскаже нещо!
Благодаря на отзовалите се !

- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: тресене при потегляне
Как разбра че не са тампони
при мен въпреки че не е същата кола точно този проблем се оказа тампон на скоростната кутия 


Re: тресене при потегляне
Колега, смених тампона на скоростната кутия с нов, макар оригиналния да си беше ОК - не се оправи! 

- H2O
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Field of Dreams
Re: тресене при потегляне
novpirat написа:Приветна всички!
Колата е голф 4 АКЛ 5степенна 2000 с ДУУ кутия. При потегляне на първа двигателя се разтриса и после е ок.
Не са тампони, пробвах и теста на 4 та с ръчна - угасна. Четох за демпферен маховик но незнам с такъв ли е бензиновия двигател - останах с впечатление че е за дизеловите-може да бъркам.Но няма щум при тръгване или спиране, или натискане на педала.На място двигателя работи устойчиво и сравнително малко тресе.
Претрисането е само на пълва при потегляне спо малко газ. Като подам повече върти гуми и няма време да претриса!Но това не ми е в стила на каране. От прочетеното се ориентирам към проблем с помпата на съединителя или комплект съединител. Но някой ако е по в час със диагностиката да подскаже нещо!
Благодаря на отзовалите се !
Пружини,феродо диск...Спекло се е.Карай докато почне да боксува или стане прекалено досадно.Тка или иначе плаче за нов.Сега ако го отвориш,ще ти кажат феродо другия е ок.Ще смениш само феродовия диск и става един филм..Покараи още и сменяй всичко.И аз ще правя същото

Re: тресене при потегляне
Н2О -благодаря за отговора- явно като му дойде времето само ще си каже дотогава - каране и спестяване зя ремонт! Но това е да караме стари коли! Служебно карам Нива на 16 км я подкарах до 60 000 никакви проблеми при здрава експлоатация! Т. Е. най-хубава е новата кола!!! 

Re: тресене при потегляне
H2O - абсолютно прав се оказа.Карах докато започна да боксува . Смених с нов -Лук.Сваленият -Валео с прегрял и напукан притискателен диск , включително едностранно износване .Сега педала е чувствително по мек и отделя ниско.Живот и здраве да издържи по-дълго. Дано информацията бъде полезна на някой 

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта