


Ще продължите ли да карате с включени светлини и след 1март?
- amikus
- Мнения: 828
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
комерс
Ами незнам как да го обясня толкова аргументи извадих а никой не може да ми каже каква е ползата от фарове ЦЕЛОГОДИШНО само не с басните че се виждало по-добре.Ти карай с 300 пък чакай на фаровете...
- Милослав
- Мнения: 3648
- Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: комерс
amikus написа:Ами незнам как да го обясня толкова аргументи извадих а никой не може да ми каже каква е ползата от фарове ЦЕЛОГОДИШНО само не с басните че се виждало по-добре.Ти карай с 300 пък чакай на фаровете...
anonimko написа:не да доде министъра да ми управи генератора
Е заради такива като вас няма никакви шансове понякога да избегнеш създаването на допирни точки с другите участници в движението.
Просто нямам думи, значи по европейските държави хората са го осъзнали,а ние тука - не - е затова ни трябва военно положение, защото има много като вас.
- batmilko
- Мнения: 8857
- Регистриран на: Чет 22 юли 2004 10:19
- Автомобил: Opel Zafira
- Двигател: 1900 CDTI
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: комерс
Милослав написа:amikus написа:Ами незнам как да го обясня толкова аргументи извадих а никой не може да ми каже каква е ползата от фарове ЦЕЛОГОДИШНО само не с басните че се виждало по-добре.Ти карай с 300 пък чакай на фаровете...anonimko написа:не да доде министъра да ми управи генератора
Е заради такива като вас няма никакви шансове понякога да избегнеш създаването на допирни точки с другите участници в движението.
Просто нямам думи, значи по европейските държави хората са го осъзнали,а ние тука - не - е затова ни трябва военно положение, защото има много като вас.
аре па и ти се изказа неподготвен

- amikus
- Мнения: 828
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: комерс
Милослав написа:amikus написа:Ами незнам как да го обясня толкова аргументи извадих а никой не може да ми каже каква е ползата от фарове ЦЕЛОГОДИШНО само не с басните че се виждало по-добре.Ти карай с 300 пък чакай на фаровете...anonimko написа:не да доде министъра да ми управи генератора
Е заради такива като вас няма никакви шансове понякога да избегнеш създаването на допирни точки с другите участници в движението.
Просто нямам думи, значи по европейските държави хората са го осъзнали,а ние тука - не - е затова ни трябва военно положение, защото има много като вас.
И един мармот завива шоколада в станиол




- boiko1
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 02 окт 2005 11:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: комерс
amikus написа:Милослав написа:amikus написа:Ами незнам как да го обясня толкова аргументи извадих а никой не може да ми каже каква е ползата от фарове ЦЕЛОГОДИШНО само не с басните че се виждало по-добре.Ти карай с 300 пък чакай на фаровете...anonimko написа:не да доде министъра да ми управи генератора
Е заради такива като вас няма никакви шансове понякога да избегнеш създаването на допирни точки с другите участници в движението.
Просто нямам думи, значи по европейските държави хората са го осъзнали,а ние тука - не - е затова ни трябва военно положение, защото има много като вас.
И един мармот завива шоколада в станиол




........ет ви и кмета и мармота,оправяйте се


- amikus
- Мнения: 828
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
ре
Колкото дойде и Бат Бойко да ми оправи джантата шарнира и носача
искам всички лятото в 12 на обяд при 40 градуса да карат на халогени бойни фарове червени и сини фарчета,сирени,габарити,аварийни,джобни фенерчета и други може и да спасите живот (на някоя мравка може би)?
искам всички лятото в 12 на обяд при 40 градуса да карат на халогени бойни фарове червени и сини фарчета,сирени,габарити,аварийни,джобни фенерчета и други може и да спасите живот (на някоя мравка може би)?
- amikus
- Мнения: 828
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
.
Само така.
amikus написа:
Освен еко дъра-бъра глупости не видях някакви кой знае какви смислени аргументи против карането на включени светлини през деня и без да ни задължават.Това с глупостите за глобалните затопляния можеше да ни го спестиш има и други изследвания пък ,които твърдят,че е имало цикли на глобално затопляне и на застудяване доста хилядолетия преди изобретяването на автомобила.Освен това ако се интересуваш автомобилите съвсем не са най-главния виновник за парниковия ефект и другите "злини" в резултат на развитието на цивилизацията.То по твоята логика дай да живеем в пещери и да се топлим с огън и да бичим пеш,че да не замърсяваме. Природозащитниците не знам да ходят пеш или с велосипеди,а за незнайно от кой спонсорираните си мероприятия се придвижват със самолети ,автомобили и други такива врагове на природата,плод на техническия прогрес.Ти също както гледам си доста загрижен за екологията,но едва ли си дал 800 лв. за нов катализатор на автомобила си,който пък е доста далеч от еконормата евро 4 ,която е актуална .В крайна сметка май не става въпрос толкова за загриженост за екологията ,а просто до типичното "он че ми казва на мен кво да прайм,я си знам и съм си тарикат",когато става въпрос да се спазва нещо и особено закон,който в случая не е и лош и дребните сметки да не се минем за пет лева повече за крушки или за 50 грама бензин.Затова и всички сме свидетели на граждани с котешки очи дето и в десет вечерта карат без фарове щото те виждали.Фаровете колкото и невероятно да се струва на някои служат както ние да виждаме ,така и другите да ни виждат нас. Та всички,които сте за няколко лева в повече и имате електромери вързани на фаровете ,поне моля карайте на фарове през деня поне докато е задължително,а след като отпадне това задължение ,поне си пускайте фаровете по възможност леко като се здрачи или като притъмнее и завали дъжд дори и да виждате.За загубите от крушки и бензин през тези няколко месеца,може да се компенсирате с икономичните начини на шофиране,най добрия от които е автомобила в гаража,така хем е и най екологичен и не е заплаха за тези които нямат зрение като вашето.И дишайте спокойно ,потопа е далече или поне пуснатите през деня фарове на вашият автомобил няма да доведат до свършекът на света .
Ами незнам как да го обясня толкова аргументи извадих а никой не може да ми каже каква е ползата от фарове ЦЕЛОГОДИШНО само не с басните че се виждало по-добре.......
Освен еко дъра-бъра глупости не видях някакви кой знае какви смислени аргументи против карането на включени светлини през деня и без да ни задължават.Това с глупостите за глобалните затопляния можеше да ни го спестиш има и други изследвания пък ,които твърдят,че е имало цикли на глобално затопляне и на застудяване доста хилядолетия преди изобретяването на автомобила.Освен това ако се интересуваш автомобилите съвсем не са най-главния виновник за парниковия ефект и другите "злини" в резултат на развитието на цивилизацията.То по твоята логика дай да живеем в пещери и да се топлим с огън и да бичим пеш,че да не замърсяваме. Природозащитниците не знам да ходят пеш или с велосипеди,а за незнайно от кой спонсорираните си мероприятия се придвижват със самолети ,автомобили и други такива врагове на природата,плод на техническия прогрес.Ти също както гледам си доста загрижен за екологията,но едва ли си дал 800 лв. за нов катализатор на автомобила си,който пък е доста далеч от еконормата евро 4 ,която е актуална .В крайна сметка май не става въпрос толкова за загриженост за екологията ,а просто до типичното "он че ми казва на мен кво да прайм,я си знам и съм си тарикат",когато става въпрос да се спазва нещо и особено закон,който в случая не е и лош и дребните сметки да не се минем за пет лева повече за крушки или за 50 грама бензин.Затова и всички сме свидетели на граждани с котешки очи дето и в десет вечерта карат без фарове щото те виждали.Фаровете колкото и невероятно да се струва на някои служат както ние да виждаме ,така и другите да ни виждат нас. Та всички,които сте за няколко лева в повече и имате електромери вързани на фаровете ,поне моля карайте на фарове през деня поне докато е задължително,а след като отпадне това задължение ,поне си пускайте фаровете по възможност леко като се здрачи или като притъмнее и завали дъжд дори и да виждате.За загубите от крушки и бензин през тези няколко месеца,може да се компенсирате с икономичните начини на шофиране,най добрия от които е автомобила в гаража,така хем е и най екологичен и не е заплаха за тези които нямат зрение като вашето.И дишайте спокойно ,потопа е далече или поне пуснатите през деня фарове на вашият автомобил няма да доведат до свършекът на света .

- amikus
- Мнения: 828
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
а?
Преобладаващото мнение е, че най-голямата причина за наблюдаваното през последните 150 години глобално затопляне е повишеното съдържание на парникови газове, като въглероден диоксид (CO2) в атмосферата, дължащо се на изсичането на огромен брой гори за различните видове индустрия, както и на фреони, чиято употреба е намалена значително. Сегашното ниво на концентрация на CO2 в атмосферата е 383 ppmv (parts per million by volume - части от милиона по обем), значително повече от нивото преди началото на индустриалната революция (280 ppmv). Усиленият "парников ефект", предизвикан от тези газове, води до затопляне на повърхността на Земята и долната част на атмосферата.
А ти прочете ли всички коментари А?
А ти прочете ли всички коментари А?
amikus написа:...........
Прочетох ги ,особено твоите ,които не се обиждай,ама ми прозвучаха като лицемерен еко-плач за майката природа,но не и като аргументи против карането на фарове дори и да не е задължително.Това,че някакво мнение е преобладаващо ,не означава ,че е вярно.Дълги години преобладаващото мнение е било,че земята е плоска и светът се изчерпва само с европа,но в крайна сметка се е оказала вярна по-малко популярната версия,според която земята е кълбо и не свършва с европа
Няма нужда да задълбаваме толкова и да пишем излишни мнения само.Аз ще си карам на фарове и след март ,защото според мен така е по-безопасно за мен и околните и ще преживея няколкото лева в повече заради това,а ако няма полза няма и вреда при това и няма да изпитвам угризения,че с моите фарове убивам природата,а ти както си прецениш.Вярвай в каквото искаш , включително и в това,че хората карат на газ и метан само заради екологията,а не защото просто е по-евтино.Успех в борбата за чиста природа . 
Прочетох ги ,особено твоите ,които не се обиждай,ама ми прозвучаха като лицемерен еко-плач за майката природа,но не и като аргументи против карането на фарове дори и да не е задължително.Това,че някакво мнение е преобладаващо ,не означава ,че е вярно.Дълги години преобладаващото мнение е било,че земята е плоска и светът се изчерпва само с европа,но в крайна сметка се е оказала вярна по-малко популярната версия,според която земята е кълбо и не свършва с европа


- amikus
- Мнения: 828
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 10:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
а?
С риск да се повторя
Дневните светлини са опасни за здравето. Интензитетът на стандартните 55 ватови крушки е дразнещ за окото. Дори промяна в ъгъла на светене само с 1%, било то поради лош реглаж на фаровете, движение по неравен терен или различна конструктивна височина на превозните средства, разстройва зрението и затруднява възприятията. Недопустимо е кое да е приспособление или мярка за сигурност, да създава допълнителни рискове и дразнители. Хората, поради естеството на природата си, избягват дразнителите: едни отклоняват поглед от пътя и от останалите участници, други не следят огледалата за задно и странично виждане, в резултат на което, хората стават по-малко наблюдателни, а следователно и по-лоши водачи, с по-голяма склонност към инциденти. Дразнението и разсейването, породени от превозни средства с включени светлини, са съществени, но това никога не е споменавано.
Дневните светлини са опасни за здравето. Интензитетът на стандартните 55 ватови крушки е дразнещ за окото. Дори промяна в ъгъла на светене само с 1%, било то поради лош реглаж на фаровете, движение по неравен терен или различна конструктивна височина на превозните средства, разстройва зрението и затруднява възприятията. Недопустимо е кое да е приспособление или мярка за сигурност, да създава допълнителни рискове и дразнители. Хората, поради естеството на природата си, избягват дразнителите: едни отклоняват поглед от пътя и от останалите участници, други не следят огледалата за задно и странично виждане, в резултат на което, хората стават по-малко наблюдателни, а следователно и по-лоши водачи, с по-голяма склонност към инциденти. Дразнението и разсейването, породени от превозни средства с включени светлини, са съществени, но това никога не е споменавано.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: tyhrh и 27 госта