Къде се слага вакуума зад въздушния филтър?

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Lucky stambeto
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 13 дек 2007 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Къде се слага вакуума зад въздушния филтър?

Мнениеот Lucky stambeto » Нед 20 яну 2008 19:49


полото ми е 1.4 инжекция,60 коня АЕХ мотор. зад ваздушния филтър имам вакум които никаде не е сложен ако някои знае от каде е да пише. Изображение

Изображение

Изображение




Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Нед 20 яну 2008 20:19


Мога да ти кажа ,ама утре вечер - даже ще снимам мястото


Lucky stambeto
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 13 дек 2007 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Lucky stambeto » Нед 20 яну 2008 20:32


ок благодаря,


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Пон 21 яну 2008 21:27


При моят АЕХ такъв маркуч няма!
Виж го сега откъде идва вакума - от етоя мъркъч дето излиза от смукателните колектори и влиза в сервоусилвателят (отбелязани са му със стрлики двата края:
Изображение

На него има два свободни отвора (които са ми запушени) ,ако трябва за нещо вакум ,но при мен явно няма нужда.Ей ги тези със зелените капачета:
Изображение

Като гледам твоите мъркучи не тръгват от този маркуч "майка" :?:
В смисъл ... сигурен ли си ,че са за вакум или това ти е маркъча за пръскалката на задната чистачка ,че много и прилича
Другият вариян управленито на клапата : топъл/студен въздух за двигателя да е изпълнена не както си е по принцип за АЕХ да се управлява ,чрез термостат (биметална анжаклама) ,а да се управлява по старомодният начин ,чрез вакум
Ето я моята - отваря я/затваря я термостата вътре в нея:
Изображение
Виж на твоята дали няма място да се ръгне тоя маркуч ,ако се управлява с вакум (ама тая работа много ме съмнява )
Дано да съм помогнал донякъде!


Lucky stambeto
Мнения: 10
Регистриран на: Чет 13 дек 2007 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Lucky stambeto » Вто 22 яну 2008 8:02


благодаря ти но проблема остава. при мен между бобината и казанчето за водата има някакав клапан с които е свързан този вакум.


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Вто 24 юни 2008 11:04


омазах са тотално

Последна промяна от maznia на Вто 24 юни 2008 15:01, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Вто 24 юни 2008 14:14


maznia написа:този маркуч белия ти отива до дебитомера би трябвало той да ти е във ваздушния filtar не там, капака да не е сменян на филтара липсва ти вентила онзи който е тук на тази снимка http://bgphoto.net/photos/2789/o633364549688467500.jpg клапана между казанчето и бобината

Е, признавам си че ме обърка тотално - това на снимката твоят двг. ли е, или AEX-а на колегата - снимките са абсолютно еднакви /а този на Анбух е пък съвсем различен - клапата ми за топъл/студен въздух се управлява вакуумно, а не както при него - електронно/ Ако само си ползвал снимката на колегата, моля да се изясниш.
ПП. Или колегата кара AER, без да знае?


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Вто 24 юни 2008 14:52


объркал съм снимката ето тази имах в пред вид на колегата http://bgphoto.net/photos/2789/o633364549672530000.jpg


П. П: сега вакума минава през дебитомера онази тънката бяла трабичка, и отива към клапата за регулиране на топал студен въздух и на него му липсва троиника пак побългаряване там дето е снадена бялата трабичка има разклонение което отива надолу кам мотора


Потребителски аватар
Anbuch
Полохолик
Мнения: 3278
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
Автомобил: VW POLO 6R
Двигател: CGGB 2010г
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот Anbuch » Сря 25 юни 2008 9:04


Само за портокола : Клапата ми не се управлява електронно ,а е нещо като биметална пластинка. Най-точно представлява един термостат (като този за антифриза) и се "управлява" от температурата на въздуха който минава през нея

п.п. Кое е дебитомера?


Потребителски аватар
maslinkov
Мнения: 1700
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен
Контакти:

Мнениеот maslinkov » Сря 25 юни 2008 10:26


Anbuch написа:Само за портокола : Клапата ми не се управлява електронно ,а е нещо като биметална пластинка. Най-точно представлява един термостат (като този за антифриза) и се "управлява" от температурата на въздуха който минава през нея

п.п. Кое е дебитомера?

Според мен иска да каже, че тази бяла тръбичка трябва да влезе в кутията на филтъра, а оттам да излезе друга - към клапата за топъл/студен въздух /с вакуумно управление, както е при мен/При колегата докоркото виждам вакуума се подава директно на клапата за въздуха и не влиза в кутията. Според мене, ама не съм го отварял, в кутията на филтъра трябва да има още една клапа за управление на въздуха, на която той й вика дебитомер. Ако не съм прав - да се уточни.
ПП Разбрах че съм грешал, като мислех че смуче вакуум директно от гърловината, а не от колекторната тръба, за което благодаря на Анбух още веднаж /за каченото фото/


maznia
Мнения: 870
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 16:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот maznia » Съб 28 юни 2008 2:17


Аз викам дебитомер на онова клапанче в кутията на филтара -моля ако греша с наименованието ме поправете.

П. П. От онази анжаклама дето е между бобината и казанчето за водата излизат два маркуча единият отива в купето другия отива до една тройка откадето другите два края отиват единият към клапанчето у филтара другия надолу кам мотора демек маркуча за сервото.
А маркуча който отива в купето отива до десния калник до онова вакумно чудо резервуара за вакум. след клапанчето у филтара ти отива маркуче до клапата -термостата дет вика Anbuch. Да регулира клапата.

Моят мотор е аer и има такова клапанче до съдъ за водата , колегата вика че е аех ми незнам да неса му преправяли вакум анжакламите и филтара де да знам.

А дебелия бял маркуч покажи каде отива другият му край да ти помогнем че се сабрахме таман по начетните еле аз :roll: :oops: :lol:



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта