Сам си бях натегнал ролката и ми се струва че като загрее до 90гр. мотора става шумен и потропва в повече.Днес като я отпуснах се оправи
Натягане на агр.ролка на 1Z ТДИ....Решено!
- KombiTDI
- Мнения: 48
- Регистриран на: Сря 26 дек 2007 18:12
- Автомобил: Polo 1_4 TDI 2003
- Двигател: AMF 2003
- Местоположение: Асеновград
Натягане на агр.ролка на 1Z ТДИ....Решено!
Колко се натяга ролката на агр.ремък?Колкото знам по схема трябва да съвпаднат два белега когато е точно натегната, но моите ролки са две малка и голяма(по схема една).Когато натягам голямата ролка белезите при мен не могат да съвпаднат все се разминават като единия бяга от натягането на пружината...Нормално ли е да го натягам както знам със завъртането на ремъка.Струва ми се, че когато изфорсирам мотора и съм се подал отвън се чува едно почукване като че ли идва от ролката, когато пружината я връща.Възможно ли е....
Сам си бях натегнал ролката и ми се струва че като загрее до 90гр. мотора става шумен и потропва в повече.Днес като я отпуснах се оправи
Възможно ли е?Ролката не е сменяна...
Сам си бях натегнал ролката и ми се струва че като загрее до 90гр. мотора става шумен и потропва в повече.Днес като я отпуснах се оправи
Последна промяна от KombiTDI на Съб 26 яну 2008 18:13, променено общо 2 пъти.
- KombiTDI
- Мнения: 48
- Регистриран на: Сря 26 дек 2007 18:12
- Автомобил: Polo 1_4 TDI 2003
- Двигател: AMF 2003
- Местоположение: Асеновград
Оказа се че оригиналната ролка е на 6 години по датата на производство върху нея
и по сервизна книжка е сменена на 90500км, а сега е на 215000км
.Отгоре на това е спукана алуминиевата шайба където ляга гайката, и добре че я смених и сега съм спокоен.Новата я взех от Аутоплюс и е точно същата като свалената оригинална - канадска PATIENT.Смених и малката INA SLOVAKIA нямаше груга марка оригиналната беше INA GERMANY.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: joker66 и 50 госта
