
UV осветление на километража-инструкции,съвети,снимки и цени
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- proxy
- Мнения: 259
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
И аз гледам редовно километража на живо. Мога да кажа, че светлината не дразни, осветен е много равномерно. Регулирането на интензитета е напълно възможно и успешно, тоест работи, по простата причина, че пурата не е свързана към инвертор 12V DC-220 V AC, а си е свързана директно към стандартното осветление на километража.
- Радо Пеев
- Мнения: 651
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 7:10
- Автомобил: Vw Golf MK3
- Двигател: ABF 2.0 16v GTI
- Местоположение: Варна
Аз искам малко да се оплача да споделя нервите си с вас >
Направих всичко както беше описано подобно в темата но ми излязоха проблеми с това нещо.Когато си свързах лампата към габаритите стана нещо мн чудно почна да ми щтрака релето за мигаите карах така извесно време.Отидох при един авер алармаджия поиграхме си извесно време не можахме да разберем какво става.Най-накрая измислихме др начин за свързсване нещата се оправиха спря да църка.Заминах на дълаг път за полша мислейки че няма да имам проблеми.Но ненадейно както си карам таблото ми започна да пиши когато свалих всичко насред магистралата видях че конвектора ми беше стопен доста време карах без осветление.До като се върна така.Но вчера се ядосах и отидах при аверчето да го оправим направих го с едно копче да си го пускам и изклучвам когато поискам.Определено е др нещо.И в крайна сметка стана красиво е да но колко нерви хвърлих не е истина.Да знаете опасно е 


- valyo_v
- Мнения: 367
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 23:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
остана да качиш малко снимки да видим как е!
а за опасността.. при мен не съм имал никакви проблеми вече година.. като изключим че в началото ми изгаряше мн често ув лампата,ама там аз си бях виновен понеже я "палех" със стартер за студен катод а не луминисцентна лампа
накрая отидох и си купих една лампа за ремонт от тия дето са с 30 см луминисцентна лампа в една тръбичка,извадих платката и я сложих и от тогава и лампата не ми е горяла
но иначе с инсталацията никъв проблем(не съм я свързвал към габаритите,а към захранването на оригиналните лампички за таблото и дори мога да си усилвам и намалям осветлението на километража)
а за опасността.. при мен не съм имал никакви проблеми вече година.. като изключим че в началото ми изгаряше мн често ув лампата,ама там аз си бях виновен понеже я "палех" със стартер за студен катод а не луминисцентна лампа

накрая отидох и си купих една лампа за ремонт от тия дето са с 30 см луминисцентна лампа в една тръбичка,извадих платката и я сложих и от тогава и лампата не ми е горяла

- Радо Пеев
- Мнения: 651
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 7:10
- Автомобил: Vw Golf MK3
- Двигател: ABF 2.0 16v GTI
- Местоположение: Варна
м
ем ще кача ама фотоапарата ми в момента не е в мен тябва да го взема
Стрелките се боядисват със спрей, какъвто цвят искаш(фосфорициращ),струва 4-5лв. но стига за 1 милн. стрелки
Белите отметки по таблото и цифрите със специален UV-маркер,
намира се в office1 макар и малко трудно. Работи се под UV светлина
(за да виждаш какво правиш) и трябва да се пипа много леко и да не се натиска, защото маркера е ацетонов и рамазва боята,трябва да се изчаква да изсъхне преди да се мине пак.Общо взето много играчка,
но резултата си заслужава.
За дисплея няма нужда да обеснявам мисля.
UV лампата се слага на мястото на старите лампички(събирасе точно)
маха се зеленото фолио и отвора малко се разширява (процепа който
осветява таблото),може да се нагрее и просто да се огъне.
http://i.data.bg/08/01/17/762727.jpg
http://i.data.bg/08/01/17/762726.jpg
http://i.data.bg/08/01/17/762728.jpg
http://i.data.bg/08/01/17/762729.jpg

Белите отметки по таблото и цифрите със специален UV-маркер,
намира се в office1 макар и малко трудно. Работи се под UV светлина
(за да виждаш какво правиш) и трябва да се пипа много леко и да не се натиска, защото маркера е ацетонов и рамазва боята,трябва да се изчаква да изсъхне преди да се мине пак.Общо взето много играчка,
но резултата си заслужава.
За дисплея няма нужда да обеснявам мисля.
UV лампата се слага на мястото на старите лампички(събирасе точно)
маха се зеленото фолио и отвора малко се разширява (процепа който
осветява таблото),може да се нагрее и просто да се огъне.
http://i.data.bg/08/01/17/762727.jpg
http://i.data.bg/08/01/17/762726.jpg
http://i.data.bg/08/01/17/762728.jpg
http://i.data.bg/08/01/17/762729.jpg
Между другото, наистина може да изпуши трафа на захранването ако
няма добро охлаждане на транзистора, а иначе лампите макар и китайкси (VITO) изкарват 3-4 години все пак всяка лампа има живот
има и PHILIPS, но е 16-17лв. и не си струва инвестицията (навремето имаше само такива и цялата операция ми стъпваше 50-60лв.)
п.п. със UV светодиоди резултата е мижав, а и излиза по скъпо, трябват 20-30 диода да светне като хората
няма добро охлаждане на транзистора, а иначе лампите макар и китайкси (VITO) изкарват 3-4 години все пак всяка лампа има живот
има и PHILIPS, но е 16-17лв. и не си струва инвестицията (навремето имаше само такива и цялата операция ми стъпваше 50-60лв.)
п.п. със UV светодиоди резултата е мижав, а и излиза по скъпо, трябват 20-30 диода да светне като хората
- valyo_v
- Мнения: 367
- Регистриран на: Нед 28 яну 2007 23:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
- Контакти:
точно така колега.. споделяй ! Тук е мястото на тая информация
за това варианти много.. копиране боядисване и тн.. ако някой измисли как ще стане хватката да светят цифрите на изминатите километри.. ще ни е в полза че иначе вечер от време на време си светвам плафона да видя накъде съм
в моя случей не съм си махнал диодите от предишното осветление на километража и съм ги закачил към едино копче на таблото което е свободно.. и когато ми трябва да гледам си ги светвам,а то бялото си свети на нормална синя светлина от диод
и така 

за това варианти много.. копиране боядисване и тн.. ако някой измисли как ще стане хватката да светят цифрите на изминатите километри.. ще ни е в полза че иначе вечер от време на време си светвам плафона да видя накъде съм



В интерес на истината не съм мислил да осветявам цифрите на километража,защото имам MFA и там има всичко необходимо за състоянието по време на движение.
По принцип едва ли ще е проблем да се осветят, например с малки
диоди(какъвто и да е цвят),но трябва да се сложат и насочат под
циферблата. Имам няколко свалени табла и като ми остане малко време, ще направя някаво осветление и ще го споделя.
п.п. имаш л.с.
По принцип едва ли ще е проблем да се осветят, например с малки
диоди(какъвто и да е цвят),но трябва да се сложат и насочат под
циферблата. Имам няколко свалени табла и като ми остане малко време, ще направя някаво осветление и ще го споделя.
п.п. имаш л.с.
- Радо Пеев
- Мнения: 651
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 7:10
- Автомобил: Vw Golf MK3
- Двигател: ABF 2.0 16v GTI
- Местоположение: Варна
ето какво се получи с моя http://forum.vwclub.bg/garage.php?m ... e_id=14663
- Радо Пеев
- Мнения: 651
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 7:10
- Автомобил: Vw Golf MK3
- Двигател: ABF 2.0 16v GTI
- Местоположение: Варна
да снимката наистина е кофти не можах да настроя фотоапарата
как го направих ли ем купих си една ув лампа от практикер един конвектор за преобразуване на тока махнах лампичките които бяха оргинални ии от там на татъка труд творчество и нерви разглобих километража и взех един пернаментен маркер
и оцветих всичко с него всички стрелки цифри и деленя
това е нищо сложно после на мен ми излязоха проблеми но мисля че ти няма да ги имаш успех 
как го направих ли ем купих си една ув лампа от практикер един конвектор за преобразуване на тока махнах лампичките които бяха оргинални ии от там на татъка труд творчество и нерви разглобих километража и взех един пернаментен маркер
и оцветих всичко с него всички стрелки цифри и деленя


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта