термостат Wahler и стрелка на него

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

термостат Wahler и стрелка на него

Мнениеот cerosina » Нед 28 окт 2007 22:02


Здр.
Боря се с едни термостати. Смених оригиналния ( отваряше на 80 ) с Бер от Ауто+, Бера в началото заби 90 градуса, което трая около 2-3 месеца и почна да отваря на 80, пружината ли омеква, кво ли, мамка му!
Викам си хайде сега ще пробвам с Wahler, взех си един от Даскалов ( абе вярвах му на този човек че не продава ментета ) и веднага като го сложих , опа на 75 градуса, по таблото, почна да топли долната тръба на радиатора. След 300 км ( викам айде да се обезвъдуши, няма да се ядосвам отначало ) термостата "перфекрно" държи 75 градуса даго...а, само градско почва да се качва до 90 и тогава се включва перката на вентилатора.
Сега, имаше една стрелка на Wahlera. Аз сложих термостата така че да е хоризонтално. Въпроса ми е, да му дам ли още един шанс на термостата, може ли от положението на тази стрелка термостата да отваря 12-15 градуса по рано. За какво служи стрелката, ако някой знае да пише. Не ми се ще всички магазини да продават ментета :(




Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Нед 28 окт 2007 22:07


твоя термостат трябва да е на 87гр. да отваря...какво си слагал един бог знае само.


Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Нед 28 окт 2007 22:14


jagler написа:твоя термостат трябва да е на 87гр. да отваря...какво си слагал един бог знае само.


На опаковката пише 42xx-87D.50. Гледах по руски сайтове за различни марки на термостати Валер, определено там където при мен е 87 стой нещо което е работна темп. на двиг, 82, 85 , 93, и т.н. Така че вярвам, че като са ми го давали са си мислили че отваря на 87, и бих бил щаслив ако беше вярно.
Вярвам на прибора на таблото , за жалост :(


Потребителски аватар
HEAD
Мнения: 99
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HEAD » Нед 28 окт 2007 22:25


Купих вчера същият,но още не съм го сменил!Пише, че отваря на 87 градуса не ми вярва да е ментак щампован е че е немски . Колегата zfa ми го препоръча и каза ,че и на двата си пасата е с такъв и е мн.доволен....... :D Дано се включи в темата :lol: :P На кутията му пише 4256.87D50 . Да не са ти дали нискотемпературен :( ??


Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Нед 28 окт 2007 22:29


и на мойта кутия пише същото :)
надявах се и аз да отваря на 87 :) ама не... та дали стрелката има значение за нещо друго освен обезвъздушаването (?) ? това питам :)


Потребителски аватар
jagler
Мнения: 1215
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 14:08
Автомобил: PASSAT B-7 2 TDI
Двигател: CFFB-2014
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот jagler » Нед 28 окт 2007 22:48


имай предвид че стрелката не е много точна...т.е. показанието това зависи от датчика за темп. на пластмасовия тройник,и не само от него.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zfa159 » Пон 29 окт 2007 12:22


Ами щом съм поканен ще се включа и аз.
Аз съм с два Wahler-а на двата Пасат-а и си бачкат перфектно.
Ето го и номера от моята кутия - 4256.87D55
При мен темп. се мени в интервала 85-92 градуса в зависимост от условията.
Аз такива по-отговорни части пазарувам само от Елит Кар.Слагал съм си Wahler от Ауто+ и честно казано няма нищо общо с другия от елит Кар като поведение.


marin_89
Мнения: 105
Регистриран на: Пет 28 дек 2007 2:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот marin_89 » Вто 22 яну 2008 19:50


а каква цена е този Wahler?


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Вто 22 яну 2008 20:25


аз си купих термостат от юнитрейд и никакви проблеми вече две години.вярно че е по-скъп но си заслужава.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Вто 22 яну 2008 21:08


аз пък на показания на таблото не вярвам ...докато не го видя в казанчето с надежден термометър - не хващам вяра ! ( моя оригинален термостат беше Wahler , температурата беше 75 - 80 градуса , нямах парно ( заради клапи ) и понеже бях аджамия вярвах на уреда .... един термостат за слава сменен :evil: ) И после като се почнаха едни танци с "термометъра " ...... мери в казанчето на спокойно , иначе другото е вятър ....
:!:


Потребителски аватар
HEAD
Мнения: 99
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HEAD » Вто 22 яну 2008 21:30


22 лв ! От Елит кар още ми седи в кутията с касовия бон и не съм го сменил!И аз се чудя кво да правя всичко ми бачка перфектно кове 90 градуса,но влезна ли в трафик стрелката на таблото качва 100-110 ......и така е от както се помня!Мисля да го закачам на комп да видиме реално каква е работната температура и тогава евентуално да го сменям ако изобщо е от термостата,а не е датчика или.........


Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот proxy » Чет 24 яну 2008 10:31


Щом скача на 100-110 градуса, мен ми мирише на датчина да радиатора, който пуска перката. Изобщо пуска ли се тая перка, че качва такива температури.


Потребителски аватар
HEAD
Мнения: 99
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 8:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HEAD » Чет 24 яну 2008 19:54


Да работи перката разбира се!Даже мисля ,че и 2 те степени включват точно когато трябва,но пак ще го засека с някой!Единият да гледа таблото ,другият перката ....есента го засичах всичко си е ок!Обаче в задръстването.........пада температурата като се включи перката!Ще разгадая тази работа........... :shock в книжката и дават по висока работна температура......но не ми е приятно да гледам стрелката къде отива!


Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот proxy » Чет 24 яну 2008 20:01


При теб не знам, ама аз си чувам перката дори и да съм в колата и да е затворен капака. Трябва да се спре музиката, разбира се. Първа степен съвсем леко си бръмчи, а при втора имам чувството че ще ми отвее радиатора.


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Мнениеот dj_tuhla » Пет 25 яну 2008 14:59


И при мен перката се пуска когато стрелката е почти къмто стоте градуса. Нормално е, при положение че датчика за перката е ниско долу на радиатора, а датчика за таблото на изхода от главата. Ако наистина обаче ходи над 100-те вероятно има проблем. И то сега зимата особено. На мен от как падна под 3 градуса до сега 2-3 пъти да ми се е пускала перката макс, а го карам предимно в града.


Поздрави.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: koko__2002 и 51 госта