AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5-та
- pepperj
- Мнения: 132
- Регистриран на: Вто 23 окт 2007 14:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
ре
добре де аз имам същия проблем а нямам чип,тогава на мен къде ми е проблема???
- itan75
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Колега знам,че темата е стара,но вече си имал достатъчно време да споделиш,след като си махнал чипа на БРЕЦЕЛ правил ли ти е този проблемAlek написа:Аз махнах чипа и всичко е наред, не можах да се преборя:(


- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
itan75 написа:..след като си махнал чипа на БРЕЦЕЛ правил ли ти е този проблемИли да предполагаме,че целия проблем е идвал от него и все пак да ползваме легален софтуер,който макар и по-скъпо да струва,няма да има подобните симптоми,а не дай Боже и от незнание и мотора да претропа
Братле забеляавам че нещо по темите се опитваш да ме насираш и това хич не ми допада.
Ако беше ИЗТРОПАЛ мотора от нечия неграмотност щеше колегата да спомене.
още нещо което май не си забелязъл. Чипа на ALEK не е от мен. на горе долу 200 човека от форума съм продал чип и на ,с най масовите мотори, се появаява проблем! С тия съвети за скъпия легален софт ми приличаш на повечето фирмички които преди време ме заплашваха заради ниските цени

- dinchev
- Мнения: 5
- Регистриран на: Съб 31 мар 2007 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
А бе колеги, това треперене на колата се полу4ава от големия вартя6т момент, който идва от 4ипа.Той се вдига някаде с 70н/м.Оригинално пика на вартя6тия момент е 2000об,а след 4ипосването става на 1700/1800 оборота.Варта6тия момент е силата която се прилаг към дадена ос с рамо с дълж. 1м и тежест в края на рамото 1 нутон. Тази вибрация идва от демферите на саеденителя.За това саединителите ги дават за определени н/м . за един саеденител не е важна толкова максималната мо6ност, колкото максималния вартя6т момент.
А щом е от маховика, как ще ми обясниш факта, че това става когато педала на газта е натиснат на около 20-25%, ако е натиснат повече, или докрай, или върнеш газта, колата не го прави???
П.П. А да не говорим, че понякога се мъча да го направя и не мога, демек си го прави когато си иска, но само ако е изпълнено условието - газта на 20-25%, 4та или 5та скорост и да си между 1500 и 2000 об/м....
П.П. А да не говорим, че понякога се мъча да го направя и не мога, демек си го прави когато си иска, но само ако е изпълнено условието - газта на 20-25%, 4та или 5та скорост и да си между 1500 и 2000 об/м....
Последна промяна от Alek на Вто 22 яну 2008 23:13, променено общо 1 път.
- trunner
- Мнения: 1624
- Регистриран на: Нед 07 яну 2007 12:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
- Контакти:
Не обвинявайте чиповете, моля ви!!! По-горе доста колеги бяха писали за ефекта на лупата, така че ако колите ви не са наред - не се опитвайте да си двигате мощността по алтернативни начини!!! Как така има колеги с по над 100 000км с чип и не са имали проблем??? Kombito_tdi обясни по-горе откъде идва проблема с претрисането, ама все някой трябва да прочете! 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта