policevidin написа:Vasseto написа:Колега без значение в колко си оборота ти е мотора,попмпата ти дава горе долу един и също налягане.Ако нямаше налягане може и да не запалиш.Как разбра че няма налягане при ускорение,а после като се изреже иам налягане??????
Защо не започнеш най на пред от синия датчик за температура.Според мен там ти е проблема.
е да де ама уреда на таблото си работи читаво и точно а и каде се намира този син датчик??? мотора ми е АБУ 1.6 моно
Датчиците за инжекциона и за уреда на таблото са различни
Синия датчик ти дава информация за температурата, но не на теб, а на ЕКУ-то (инжекциона) Всъщност, ти май си със сдвоен датчик (2 броя в един корпус) Сменя се целия. Преди да почнеш да купуваш от разни сергии и битаци, попитай за цена от официалния вносител. Аз бях приятно изненадан

policevidin написа:а имам и още един въпрос имам някаква цилиндрична кутия пред предна дяна гума какво е това в нея влизат 2 маркуча какво по дяволите е това не е горивен филтър маркучите са прозрачни а кутията е пластмасова???!!!
Вземи си храна и вода за 2 дни, повечко кафе, напиши в търсачката 'Канистър' и почвай да четеш
