Голф 4 - съотношение обороти/скорост

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
so.sec
Мнения: 630
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот so.sec » Сря 23 яну 2008 18:47


propparo написа:Хмм,колега аз с TDI съм със 100км/ч точно на 2000 оборота.До 2500 незнам дали ще има точно 130км/ч.Ако беше с пасат иди-дойди,там скоростните предавки са малко по други,ама пак ми е съмнително да го прави 130км/ч при 2500 об.Че за какво карам дизел тогава,то и бензинките държали ниски обороти на голяма скорост. :lol: :lol: :lol:


Обяснение нямам, а фактите са факти. напълно сигурен съм. Обясних защо дори - при 2500 генерацията е малко по шумна което отшумява нагоре. Е като спомена дизел - точно и аз това се ядосвах че точно при 130 км/ч шуми като дизел :lol:

а що си си взел дизел - ти трябва да знаеш... и аз тва се чудя ама за тва си има други теми във форума :)))




mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот mufin » Сря 23 яну 2008 18:49


Не се впрягай, наистина според мен си запомнил грешно

Иначе ето една формула за пресмятане на скоростта (само за маниаци :!: )

Расчет проводился по формуле
V=(N*60*2*3.14*Rк)/(1000*Iгп*Iпер),
где
N - обороты двигателя, об/мин;
3.14 - число "пи";
Rк - радиус качения колеса, м;
Iгп - передаточное отношение главной пары;
Iпер - передаточное отношение соответствующей передачи.
Упрощенно формула выглядит так
V=0.377*N*Rк/Iгп*Iпер

Сам виждаш че няма начин нещо да се е изменило при теб


Потребителски аватар
so.sec
Мнения: 630
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот so.sec » Сря 23 яну 2008 18:56


mufin написа:Не се впрягай, наистина според мен си запомнил грешно

Иначе ето една формула за пресмятане на скоростта (само за маниаци :!: )

Расчет проводился по формуле
V=(N*60*2*3.14*Rк)/(1000*Iгп*Iпер),
где
N - обороты двигателя, об/мин;
3.14 - число "пи";
Rк - радиус качения колеса, м;
Iгп - передаточное отношение главной пары;
Iпер - передаточное отношение соответствующей передачи.
Упрощенно формула выглядит так
V=0.377*N*Rк/Iгп*Iпер

Сам виждаш че няма начин нещо да се е изменило при теб


Възможно е изменение теоритично да не е възможно. Но пак повтарям че това което описах е неоспорим факт. Базира се на 4000км магистрално каране за 1 месец... не веднъж съм го наблюдавал.

Не се впрягам ни най-малко, само че обяснението на проблема с това че съм луд не ми върши много работа, нали разбираш :) ако някой има други идей бих се радвал да чуя тях :)))) според теб един бензинов автомобил на колко оборота е нормално да е при 200 км/ч


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Oboroti

Мнениеот mufin » Сря 23 яну 2008 19:01


Аудито беше на 5500 при 200
Твоята ще е към 6500
А моята не може да ги вдигне.

А ето и руснаците:

У меня Фиат Крома, тоже 2,0, 8 клапанов, 115 л.с., DOHC, на 5-й тоже 3000 об - 120 км/ч.

Повече тук:
http://forum.autoua.net/showflat.php?Cat=0&Number=1234545&page=0&fpart=4&vc=1


Потребителски аватар
so.sec
Мнения: 630
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Oboroti

Мнениеот so.sec » Сря 23 яну 2008 19:07


mufin написа:Аудито беше на 5500 при 200
Твоята ще е към 6500
А моята не може да ги вдигне.

А ето и руснаците:

У меня Фиат Крома, тоже 2,0, 8 клапанов, 115 л.с., DOHC, на 5-й тоже 3000 об - 120 км/ч.

Повече тук:
http://forum.autoua.net/showflat.php?Cat=0&Number=1234545&page=0&fpart=4&vc=1


Не би ли било малко странно 200км/ч при 6500 при положение че максималната мощност ми е при 5700 :wink:
Мисля че сравнението с други авомобили е излишно - различни двигатели и скоростни кутии.


Потребителски аватар
so.sec
Мнения: 630
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот so.sec » Сря 23 яну 2008 19:18


Просто пример:

http://www.youtube.com/watch?v=Oc20ONLe ... re=related

180 при около 5000!

а това е 8V - 100PS :)


Потребителски аватар
Ugeorge
Мнения: 325
Регистриран на: Нед 27 ное 2005 9:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ugeorge » Сря 23 яну 2008 19:54


so.sec написа:Просто пример:

http://www.youtube.com/watch?v=Oc20ONLe ... re=related

180 при около 5000!

а това е 8V - 100PS :)

5300 за да сме точни. 5000 са на 170. Така че виж ти на 170 на колко си и въпроса приключва. А 2500 при 130 и според мен не е нормално, може тогава да си имал някакъв проблем.


П.С. Може да сравниш и при други предавки пак от филмчето.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8376
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Голф 4 - съотношение обороти/скорост

Мнениеот Stivi » Сря 23 яну 2008 22:39


so.sec написа:
1. 5та със 130км/час при точно 2500 оборота.

2. 90-100 км/ч при същите 2500 оборота.


Няма такава бензинова кола дето при 2500 да е със 130 ! Така че проблема ти е никакъв-просто сега ти показва колкото тябва !


Потребителски аватар
plachkov
Мнения: 176
Регистриран на: Съб 22 сеп 2007 14:54
Автомобил: шкода рапид 2019
Двигател: 1000
Местоположение: Пловдив

Мнениеот plachkov » Сря 23 яну 2008 23:10


Да не би единия път да си изкачвал,а другия да си спускал


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8376
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Сря 23 яну 2008 23:13


plachkov написа:Да не би единия път да си изкачвал,а другия да си спускал


Ха ха ха това е за бисерите :))


Потребителски аватар
so.sec
Мнения: 630
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот so.sec » Чет 24 яну 2008 7:48


plachkov написа:Да не би единия път да си изкачвал,а другия да си спускал


:lol: :lol: :lol: ДА колега, както казах говоря за 4000км магистрално... 2000 качвах, после 2000 слизах.... :shock


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Чет 24 яну 2008 9:11


Абе колега ти уж търсиш някъде проблем или грешка и затова се допитваш до съфорумците,а когато обясненията не ти отърват се дразниш.Ето ти клип,правил съм го преди месец някъде да видиш съотношението скорост/обороти от 240км/ч до към 180км/ч се вижда горе долу добре.Това е BMW 328Ci по пътя за Бургас.
И повярвай ми въпреки че тази колица е 193 к.с. също не може да подържа 130км/ч при 2500 оборота!!!!!!!!

http://www.vbox7.com/play:c146a89e


Потребителски аватар
so.sec
Мнения: 630
Регистриран на: Сря 16 яну 2008 23:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот so.sec » Чет 24 яну 2008 15:53


propparo написа:Абе колега ти уж търсиш някъде проблем или грешка и затова се допитваш до съфорумците,а когато обясненията не ти отърват се дразниш.Ето ти клип,правил съм го преди месец някъде да видиш съотношението скорост/обороти от 240км/ч до към 180км/ч се вижда горе долу добре.Това е BMW 328Ci по пътя за Бургас.
И повярвай ми въпреки че тази колица е 193 к.с. също не може да подържа 130км/ч при 2500 оборота!!!!!!!!

http://www.vbox7.com/play:c146a89e


Колега, не се дразня, но и никой до сега не даде обяснение различно от това че съм луд или имам нужда от очила :)) А мен ми трябва такова, което да мога да кажа в сервиза, а не пред доктора :o


Потребителски аватар
AERVWPOLO
Мнения: 189
Регистриран на: Сря 14 фев 2007 23:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот AERVWPOLO » Чет 24 яну 2008 17:18


2500 на 130 съмнявам се (Преди няколко седмици карах Mercedes ML 2,7 COMON RAIL и беше на 130 на 2400 (410 NMвъртящ момент)така че ме съмнява но дори и да си прав няма как да се получи такава разлика със смяна на ремък и гуми .Просто е невъзможно :wink:


Потребителски аватар
propparo
Мнения: 1078
Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: По света и у нас

Мнениеот propparo » Чет 24 яну 2008 17:24


Нямах впредвид че се дразниш с колегите или мен,а от факта че повечето казваме че ти си се объркал,да не ми се обидиш нещо сега :drunk
А иначе друго техническо обяснение ...... :???
Виждал съм обратния случай--да показва по-високи обороти на скорост,при която преди това са били по-ниски,но съединителя беше тотално за смяна и затова така.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: w_smith и 57 госта