Супер сила (Решено окончателно)

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Супер сила (Решено окончателно)

Мнениеот megalodon » Сря 23 яну 2008 18:36


Тъкмо се прибирам към нас и както си карам, изведнъж получих супер сила :) Таблото ми започна да свети супер ярко и силно, чистачките и те фучаха с бясна скорост, сигурно и фаровете и стоповете са светели яко. Та усетих, че нещо не е наред, ма си продължих към нас, тъй като ми оставаше още километър да се прибера. Точно преди един светофар, докато спирах отдалече и супер силата ми изчезна. Спрях на светофара и реших да угася и да запаля пак. Така и направих. Всичко си беше нормално, само дето светна лампата на акумулатора. Продължих да карам така и като спрях на паркинга вдигнах капака да видя да не би ремъка да се е откачил, но уви. Всичко си беше на място.
Съмнявам се дали не е реле-регулатора, който сменях скоро, но ми сложиха някакво менте за 9 кинта. От както ми го сложиха него от време на време ми се случваше сутрин като запаля и да ми свети лампата на акумулатора. Като подам малко газ и изгасва. После не светеше.
Та.. моля за помощ :)

Последна промяна от megalodon на Вто 29 яну 2008 18:45, променено общо 5 пъти.




ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Сря 23 яну 2008 18:38


Сменяй го пак, че ще ти изпуши цялата електроника (ако има такава). Сигурно напрежението се е качило страшно много над нормалното.


Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Сря 23 яну 2008 20:18


Мерси за съвета, колега :) Точно това мисля да направя утре.
Някой да предположи нещо друго ?


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Мнениеот dandan » Сря 23 яну 2008 20:38


Няма друго, сменяй и карай. Дано няма изпушили диоди...


Потребителски аватар
proxy
Мнения: 259
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 11:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот proxy » Сря 23 яну 2008 20:42


9 лв???????????? Аз за моето менте дадох 28, като пак ме предупредиха че не е истински.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 23 яну 2008 20:45


9лв :shock


Потребителски аватар
RAD&KO
Мнения: 132
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 14:42
Автомобил: Passat Variant B3 [3A5 35I]
Двигател: PB 1990
Местоположение: СОФИЯ
Контакти:

Мнениеот RAD&KO » Сря 23 яну 2008 22:48


Привет! Не твърдя, че е това, но при мен там беше проблема ...
На алтернатора има една електронна пластина (елемент).
Изображение
Казва се "voltage regulator", справка "ЕТКА" (Valeo или Bosch).
Това се беше скапало при мен и светеше лампата на акумулатора.
Бяха му се износили четките (графитчетата дето стърчат от пластмасата). За отстраняване на момента и от крак, ме изтупаха с 50 лв. Доволен съм, защото знам че това е нормална цена за подмяна на тази част. Сервиза е "BOSCH", под моста "Чавдар". :kef: :handshake
Успех и късмет!


Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Сря 23 яну 2008 22:54


L&R написа:9лв :shock
емчи да, не сте ли чували марката "Electrix" mhihi


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19709
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 23 яну 2008 22:55


Тъй, де! За това реле-регулаторче става въпрос ;)


Потребителски аватар
mishu
Мнения: 607
Регистриран на: Пет 27 май 2005 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот mishu » Сря 23 яну 2008 23:01


Това колко бели може да ти направи. Всички видове крушки и електромоторчета може да ти изгори, ако не успеят да те спасят бушоните.


didoriginal
Фотограф на VWClubFest
Мнения: 2271
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот didoriginal » Сря 23 яну 2008 23:32


За някои неща пари не бива да се пестят...


Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Сря 23 яну 2008 23:39


didoriginal написа:За някои неща пари не бива да се пестят...

Само това имаше в псевдо-сервиза, където го сменях :?


kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот kibo_tom_8440 » Чет 24 яну 2008 7:57


:lol: Много вероятно да е блока на алтернатора който ти показа RAD&KO . Това се получава например ако ти е окъсяло - мокренене с вода, ако си я карал в дъждовно време и в големите локви да ти е хвърлило вода. О т четките би могло да се получи присветването на лампата при положение че не опират на бронзовата гривна на ротора на алтернатора или от време на време. Ако не са с необходимата дължина или едното е по дълго от другото което на практика се получава, редно е да смениш цялото блокче за да си сигурен че проблема там няма да го има вече. За проба можеш да вземеш от друг колега това блокче, което се сваля много лесно / 2 винта/ и да видиш дали ще се получава такава шашма. Аз на един комшия така му помогнах да разбере дали работи това блокче или не. Беше заминал транзистора който добре се вижда на снимката която ти е сложил RAD&KO. :beer


Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Чет 24 яну 2008 11:48


Еййй през какво минах тази сутрин бедна ви е фантазията.
Ставам аз към 9 и отивам да сваля старото реле и да го занеса в Ауто+ при нас, за да ми дадат същото. Развивам си аз 2-те болтчета тръгвам да махам релето и гледам едната четка виси на кантар. Оп да в хвана и тя... хоп падна вътреее.... Екстра. Викам си, чакай да ходя да купя новото пък после ще мисля какво да го правя. Отивам в Ауто+ и имаше само някакво HUCO за 24лв. Взимам го и на връщане минах през един сервиз при нас да питам един познат електричар дали може да стане нещо като съм изпуснал четката в алтернатора. Той каза, че може да стане, ма може и да не стане :) Ма според него е малко вероятно да даде на късо. Екстра. Отивам да слагам новото реле, ма преди това реших да пална без реле да видя дали няма да даде на късо, поне да не изгори и новото. Палнах и нищо не стана.
Взимам новото и почвам да го намествам. Напаснах го и взимам 1-вото болтче да го завия. Почвам да навивам и като хвана вече достатъчно реших да сложа и другото. Обаче нъцки. Няма го :shock Лелееее изтепах се да го търся. Няма и няма. А в тоя студ и ръцете вече ми бяха премръзнали и ме боляха яко. Направо ми се ревеше. Та накрая реших да ида в сервиза да помоля електричаря за едно такова болтче и той ми даде, та работата заспа. Ей няма такъв карък.
Благодаря на всички за помощта :bowdown


Потребителски аватар
megalodon
Мнения: 883
Регистриран на: Чет 18 яну 2007 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот megalodon » Чет 24 яну 2008 21:55


Каръка ми не спира. След като се бях успокоил с работата около релето, проблема е още на лице и все по-сериозен.
Към 6 трябваше да излизам и закъснявах много. Забелязах, че ми трепти лампата на акумулатора, но не разполагах с никакво време, а и си имах лични проблеми, които трябваше да отстраня. Продължих да карам така и след около час каране забелязах, че тоците ми почнаха да угасват. Акумулатора ми се изтощаваше !!! :shock На светофара на бул. България, преди ШЕЛ успях да отбия и изгасих колата. Последвалия опит да запаля беше фатален. Всичко беше умряло. (е, почти всичко, поне аварийките ми работеха. Свалих релето, поогледах го, но не видях нищо нередно. Сложих го пак и опитах да запаля отново, но НЕ. Нямаше ток вече.
Около 30 минути стоях да чакам брат ми да дойде да ме дръпне, а през цялото това време колите фучаха покрай мен и никой не спираше. Та издърпахме колата и сега е пред блока безжизнена. Утре ще се занимавам, че имам изпит сутринта.
Дайте съвет моля .. :?: :!:



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 25 госта