Въпрос относно схема на К-Jetronic

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Сря 23 яну 2008 16:05


1 Detach the distributor HT lead and earth it.
2 With the engine cold, detach the wiring
connector from the warm-up valve (see
illustration).
3 Connect a voltmeter across the terminals of
the warm-up valve connector and operate the
starter. The voltage across the terminals
should be a minimum of 11.5 volts.
4 Switch the ignition off and connect an
ohmmeter across the terminals of the
warm-up valve (see illustration). If the meter
does not indicate a resistance of about 20 to
26 ohm, the heater coil is defective and a new
valve must be fitted.

другото го разбрах ама това с омметъра нещо не го схванах :roll:
с волтметър подаваме на буксата към тази клапа.
а с омметъра към самата нея?




pacohaker
Мнения: 414
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 18:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разкопания град

Мнениеот pacohaker » Сря 23 яну 2008 16:40


Smoke написа:1 Detach the distributor HT lead and earth it.
2 With the engine cold, detach the wiring
connector from the warm-up valve (see
illustration).
3 Connect a voltmeter across the terminals of
the warm-up valve connector and operate the
starter. The voltage across the terminals
should be a minimum of 11.5 volts.
4 Switch the ignition off and connect an
ohmmeter across the terminals of the
warm-up valve (see illustration). If the meter
does not indicate a resistance of about 20 to
26 ohm, the heater coil is defective and a new
valve must be fitted.

другото го разбрах ама това с омметъра нещо не го схванах :roll:
с волтметър подаваме на буксата към тази клапа.
а с омметъра към самата нея?

само ако знаете в какъв филм се вкарвате с тоя регулатор :lol:
сега ша ти обясна,значи 11,5 волта минимум трябва да има на буксата която захранва регулатора,а 20-26 ома трябва да е съпротевлението на регулатора и пак не е гаранция че е изправен


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Сря 23 яну 2008 16:56


има ли нещо сигурно в тая механична инжекция :lol: а бе колата си върви не мисля да барам че да не се увреди нещо.само тези детонации ме притесняват.вървят ръка за ръка със студен мотор и трудно покачване на оборотите при подаване на газ


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: eto

Мнениеот mufin » Сря 23 яну 2008 18:40


Kokoo написа:
mufin написа:Ето един страхотен сайт за механични инжекциони
Има всичко - ръководства и софтуер
http://www.mechanical-injector.narod.ru/


Благодаря,но нещо не го откривам там :?


А за секцията DOWNLOADS да си чувал
Ама щом те помързява като мен ти давам директния линк:
http://www.mechanical-injector.narod.ru/downloads1.html

Много шибана работа е тоя инжекцион. Повечето майстори не искат и да го погледнат.


Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Сря 23 яну 2008 19:09


инжекциона е железен, стига да го познаваш добре и да имаш необходимите инструменти и уреди по-точно
захранването на warm up регулатора се подава при студен автомобил на нагревател на биметалната пластина. идеята на самия регулатор е при загрял автомобил/загряла биметална пластина в него/ да определя контролно налягане на плунжера в главата на инжекциона, отговарящо за нормална смес; при все по-студен двигател и все по-студена биметална пластина да намалява контролното налягане и така да обогатява сместа
как точно ти прави проблеми на студена кола - при подаване на гас глъхне за малко и после вдига обороти, или въобще не откинва? гледам, че при колегата Smoke няма вакуумче при главата на инжекцията, но за сметка на това warm up регулатора му се управлява и от вакуум - и двата варианта са за моментно обогатяване при студена кола и подаване на газ /обедняване на сместа/


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Сря 23 яну 2008 20:13


Така аз да се включа. Значи съветвам те да направиш следното да изхвърлиш половината вакумни датчици и т.н. . Тези неща остаряват , няма ги и почват рано или късно да правят проблеми.
Аз съм оставил само нужните работи а те са :
-Регулатор за горивото (Warm up regulator)
ЗА 8 Клапанови коли регулатора няма вакуум!Има го при КР.

-Ампулата (Thermo time switch).Тя не ми работи и докато я намеря окъсявам на буксата с едно мостче за да може да пръсне при Cold start после го махам.

-Клапан за допълнителния възух - седи закачен на всм. колектор и играе ролята на стъпков мотор.

-5-та дюза (Cold start valve)

Това са нещата които са ти нужни да ти работи механичният инжекцион напълно нормално.

Моя пасат е така и работи като часовник и нямам никакви проблеми и усложнения.

Другото което искам да кажа е че на К-Джетроник "КОМПЮТЪРА" е всъщност регулатор на аванса но и без него при 8 клапановите коли е по-лесно понеже вакуумния регулатор на делкото си върши перфектно задачата да измества аванса когато е нужно има и други маловажни функции за празен ход екология(EVAP VALVE) и т.н. Но не управлява нищо по горивната система.На голфа ми дето е 1982 година даже този "компютър" въобще го няма.


Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Сря 23 яну 2008 20:46


добре колега, а аз като имам ламбда контрол на к-жетроника какво освен компютъра може да го управлява?


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Сря 23 яну 2008 20:53


Браво Stenly,много точно и навременно включване! :wink: Моята кола функционира точно с тези датчици, и то перфектно! :да: Много благодаря за фара , :bowdown баси , форума е голяма силаааа!!!! :drunk


Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Сря 23 яну 2008 20:57


Колега Kokoo, на 3-ката ли ще си слагаш механична инжекция :?: :!:
ще я правиш още по-спортна :)


Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kokoo » Сря 23 яну 2008 22:30


stancorotax написа:Колега Kokoo, на 3-ката ли ще си слагаш механична инжекция :?: :!:
ще я правиш още по-спортна :)


Не за тройката ще има ново сърце :lol: (няма за какво да и слагам мех. при положение че в момента с Дигифанта си е екстра)и поради тази причина си купих едно Г-2 ГТИ 1,8 ЕV да има с какво да се придвижвам докато съм в бокса :wink:

Проблема на първо време е решен :D закачих вакума и колата пали от 1/4 оборот и си работи перфектно.

Благодаря на всички включили се по темата. : vw fen
:beer


Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: eto

Мнениеот Kokoo » Сря 23 яну 2008 22:38


mufin написа:
Kokoo написа:
mufin написа:Ето един страхотен сайт за механични инжекциони
Има всичко - ръководства и софтуер
http://www.mechanical-injector.narod.ru/


Благодаря,но нещо не го откривам там :?


А за секцията DOWNLOADS да си чувал
Ама щом те помързява като мен ти давам директния линк:
http://www.mechanical-injector.narod.ru/downloads1.html

Много шибана работа е тоя инжекцион. Повечето майстори не искат и да го погледнат.


Чувал съм за Downloads ,даже го и гледах :wink: ама нещо не видях къде точно е вързан :roll: ,може и да не съм гледал внимателно :oops: .Важното че проблема е решен :beer


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Сря 23 яну 2008 22:42


Колега stancorotax,гледам че твоя голф е GX.
GX е с КЕ-Джетроник 90 коня и има ламбда сонда (4-1 колектор с леща чугунен) там вече ЕКУто има намеса в горивната система. Имаш сенсори за положението на клапата на инжекциона,иглата вътре и т.н.


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Сря 23 яну 2008 23:15


и какво се оказа.че сме шепа хора с таквоз мотори в форума и на всички ни са различно устроени нещата mhihi


Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Сря 23 яну 2008 23:57


Stenly написа:....

колега, знам какво е КЕ - жетроник, но мотора ми е К-жетроник с ламбда контрол, няма ТПС, а само контакт за крайно затворено положение на дроселната клапа; няма температурен сензор, който да управлява компа и оттам сместа, а термо-тайм суич. ЕКУ-то играе роля саммо за ламбдата по инжекциона
Smoke, да, така е - май от годинките експлоатация :lol:


Потребителски аватар
Stenly
Мнения: 1967
Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
Контакти:

Мнениеот Stenly » Чет 24 яну 2008 11:36


Ами да и на К и на КЕ няма ТПС та дори и на електронната инжекция на ПБ там също дросела е с ключета.
Най-лесно е да пратиш в темата една снимка като си сигурен че е К-джетроник което мен ме съмнява.
Погледни ако искаш в статиите в vwclub.bg да видиш че само КЕ джетрониците имат ламбда сонда. Там инфото е доказано за ГХ
Също главата на инжекциона от която излизат маркучите за бензина
Алуминиева ли е или чугунена ?



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: apolon и 69 госта