ЗА ПОРНОТО С ПАРНОТО НА В3 -СЪВЕТ

Техническа и сервизна информация за Passat
psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Чет 24 яну 2008 12:39


по моргите. Мен ако питаш - карай си с вата. Достатъчно добре филтрира, а е по-евтина от филтъра. :-)




Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Мнениеот Namesata » Чет 24 яну 2008 12:58


ок мерси


Borkovi4ko
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 25 яну 2008 18:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Borkovi4ko » Пет 25 яну 2008 18:54


Здр. колеги, имам 1 проблем може да е тривиален вече ама маи аз нещо бавно загрявам. става въпрос за Пасат В3 92г. 1.8 mi, има заводски климатроник и доскоро си духа6е топличко, стори ми се че изведнъж спря да духа топло като изгасих ве4ерта и сутринта студено, може така да ми се е сторило но вече е факт . духа си колкото е вънка макар 4е е настоено на HI - на най-топлото, и се 4удя от какво ли е. 6те бъда много благодарен за помощта 10х предварително. :)


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Мнениеот Namesata » Пет 25 яну 2008 20:02


Borkovi4ko написа:Здр. колеги, имам 1 проблем може да е тривиален вече ама маи аз нещо бавно загрявам. става въпрос за Пасат В3 92г. 1.8 mi, има заводски климатроник и доскоро си духа6е топличко, стори ми се че изведнъж спря да духа топло като изгасих ве4ерта и сутринта студено, може така да ми се е сторило но вече е факт . духа си колкото е вънка макар 4е е настоено на HI - на най-топлото, и се 4удя от какво ли е. 6те бъда много благодарен за помощта 10х предварително. :)

моито мнение е че е или клапата за регилиране или се е измъкнала една щипка и в 2 та случея трябва да се свали таблото което струва 100 лв на мене за клапата ми взеха 90 лв 2 употреба. според мен е клапата.Моя ремонт го направих в Дунев мотор спорт.Малко не бях доволен но всичко което не ми хареса го оправиха без пари.Лошото е че трябваше да съм без кола няколко дена.успех с ремонта


kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот kibo_tom_8440 » Съб 26 яну 2008 17:43


:lol: Колеги не съм отварял тази шапка-бомбе, която се намира под и зад жабката на Пасата-В3. Тъмно кафява на цвят-бакелит и малко мърда при мен - вероятно това е кожуха на вентилатора показан на схемата. Някой свалял ли е го и как става, щото мен ме е страх да не вземе да се счупи. Дали има щипки или е с винтчета. Благодаря предварително. :beer


Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Съб 26 яну 2008 20:14


psstv18rp написа:по моргите. Мен ако питаш - карай си с вата. Достатъчно добре филтрира, а е по-евтина от филтъра. :-)

Въпросът за филтъра на парното е дискутиран и друг път,
решението е чорапогащник на два пласта,и заспива :lol:


Потребителски аватар
Namesata
Мнения: 728
Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
Автомобил: VW PASSAT USA
Двигател: KR 16V 9A
Местоположение: София

Мнениеот Namesata » Съб 26 яну 2008 22:05


kibo_tom_8440 написа::lol: Колеги не съм отварял тази шапка-бомбе, която се намира под и зад жабката на Пасата-В3. Тъмно кафява на цвят-бакелит и малко мърда при мен - вероятно това е кожуха на вентилатора показан на схемата. Някой свалял ли е го и как става, щото мен ме е страх да не вземе да се счупи. Дали има щипки или е с винтчета. Благодаря предварително. :beer

Като отидох на сервиз монтъора ми каза така"ако стане нещо с парното таблото на замята"тоест 100 кинта отлитат. :lol:


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пон 28 яну 2008 11:25


"Колеги не съм отварял тази шапка-бомбе, която се намира под и зад жабката на Пасата-В3. Тъмно кафява на цвят-бакелит и малко мърда при мен"

Там е вентилатора. Ако е без климатик гледа надолу, като на снимката, ако е с климатик - към жабката, тя е и доста по-плитка.

Ако мърда, може би са ти разхлабени двата винта които държат целия блок отгоре - излизат отстрани на решетката през която смуче въздух.
Има и шпилки зад двигателя дето може да погледнеш.

Вентилатора може да се сваля лесно ако е нужно, само жабката се вади.


kibo_tom_8440
Мнения: 588
Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB -2 0 4motion
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот kibo_tom_8440 » Пон 28 яну 2008 19:04


:lol: psstv18rp, благодаря за отговора, ще се пробам поне да я закрепя-стегна, не ми дрънка но не ми е приятно там да е хлабаво. Може и да го отворя да видя дали няма боклуци и тем подобни. :beer



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта