
ЗА ПОРНОТО С ПАРНОТО НА В3 -СЪВЕТ
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Пет 25 яну 2008 18:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Здр. колеги, имам 1 проблем може да е тривиален вече ама маи аз нещо бавно загрявам. става въпрос за Пасат В3 92г. 1.8 mi, има заводски климатроник и доскоро си духа6е топличко, стори ми се че изведнъж спря да духа топло като изгасих ве4ерта и сутринта студено, може така да ми се е сторило но вече е факт . духа си колкото е вънка макар 4е е настоено на HI - на най-топлото, и се 4удя от какво ли е. 6те бъда много благодарен за помощта 10х предварително. 

- Namesata
- Мнения: 728
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
- Автомобил: VW PASSAT USA
- Двигател: KR 16V 9A
- Местоположение: София
Borkovi4ko написа:Здр. колеги, имам 1 проблем може да е тривиален вече ама маи аз нещо бавно загрявам. става въпрос за Пасат В3 92г. 1.8 mi, има заводски климатроник и доскоро си духа6е топличко, стори ми се че изведнъж спря да духа топло като изгасих ве4ерта и сутринта студено, може така да ми се е сторило но вече е факт . духа си колкото е вънка макар 4е е настоено на HI - на най-топлото, и се 4удя от какво ли е. 6те бъда много благодарен за помощта 10х предварително.
моито мнение е че е или клапата за регилиране или се е измъкнала една щипка и в 2 та случея трябва да се свали таблото което струва 100 лв на мене за клапата ми взеха 90 лв 2 употреба. според мен е клапата.Моя ремонт го направих в Дунев мотор спорт.Малко не бях доволен но всичко което не ми хареса го оправиха без пари.Лошото е че трябваше да съм без кола няколко дена.успех с ремонта
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново


- Namesata
- Мнения: 728
- Регистриран на: Пон 14 яну 2008 17:31
- Автомобил: VW PASSAT USA
- Двигател: KR 16V 9A
- Местоположение: София
kibo_tom_8440 написа::lol: Колеги не съм отварял тази шапка-бомбе, която се намира под и зад жабката на Пасата-В3. Тъмно кафява на цвят-бакелит и малко мърда при мен - вероятно това е кожуха на вентилатора показан на схемата. Някой свалял ли е го и как става, щото мен ме е страх да не вземе да се счупи. Дали има щипки или е с винтчета. Благодаря предварително.
Като отидох на сервиз монтъора ми каза така"ако стане нещо с парното таблото на замята"тоест 100 кинта отлитат.

-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
"Колеги не съм отварял тази шапка-бомбе, която се намира под и зад жабката на Пасата-В3. Тъмно кафява на цвят-бакелит и малко мърда при мен"
Там е вентилатора. Ако е без климатик гледа надолу, като на снимката, ако е с климатик - към жабката, тя е и доста по-плитка.
Ако мърда, може би са ти разхлабени двата винта които държат целия блок отгоре - излизат отстрани на решетката през която смуче въздух.
Има и шпилки зад двигателя дето може да погледнеш.
Вентилатора може да се сваля лесно ако е нужно, само жабката се вади.
Там е вентилатора. Ако е без климатик гледа надолу, като на снимката, ако е с климатик - към жабката, тя е и доста по-плитка.
Ако мърда, може би са ти разхлабени двата винта които държат целия блок отгоре - излизат отстрани на решетката през която смуче въздух.
Има и шпилки зад двигателя дето може да погледнеш.
Вентилатора може да се сваля лесно ако е нужно, само жабката се вади.
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта