Станах собстненик на голф 3 тди и сега трябва да го обслужа и да му направя една диагностика. Искам да отида в качествен сервиз кадето майсторите там знаят какво правят и не вземат много скъпо. Колегите от Варна с дизелаците да кажат каде ходят.
Благодаря предварително.
Дизел сервиз във Варна? Къде?
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Измамници във форума!!!
Специално за търговците!
Масла Motul и добавки Bardahl
- theseamann
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 22 яну 2007 11:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Добър турбо сервиз във Варна!
Колеги ето ви адрес на Турбо сервиз от който съм много доволен
Унитех
Варна 9010 Студентска 1 Технически Университет УПБ-144
тел. 052/ 302 795
www.unitechturbo.com
Унитех
Варна 9010 Студентска 1 Технически Университет УПБ-144
тел. 052/ 302 795
www.unitechturbo.com
- theseamann
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 22 яну 2007 11:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Турбини
joro09 написа:Ако иамте нужда от добър майстор за турбо във Варна пратете лично съобщение!Не казвам че унитех не са добри но цените им режат.За монтаж демонтаж ми искаха 160 лв???Човека е много в час,прави всякакви ремонти.
Колега, за същото нещо - (монтаж - демонтаж) в София вземат 500 -600лв.)
Re: Турбини
Колега, за същото нещо - (монтаж - демонтаж) в София вземат 500 -600лв.)[/quote]
Е това е супер много.....1/3 от цената на турбото,може би няква профилактика,подмяна на части.На мен ми зеха 60лв монтаж-демонтаж.Не отнема много време-час-два.
Е това е супер много.....1/3 от цената на турбото,може би няква профилактика,подмяна на части.На мен ми зеха 60лв монтаж-демонтаж.Не отнема много време-час-два.
- vetmed
- Мнения: 53
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 23:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Каварна
Re: Дизел сервиз във Варна? Къде?
SLR написа:Станах собстненик на голф 3 тди и сега трябва да го обслужа и да му направя една диагностика. Искам да отида в качествен сервиз кадето майсторите там знаят какво правят и не вземат много скъпо. Колегите от Варна с дизелаците да кажат каде ходят.
Благодаря предварително.
Колега кажи все пак в кой сервиз направи обслужването и дали си доволен, доста време мина откак си пуснал темата.
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Re: Дизел сервиз във Варна? Къде?
Привет на всички. Препоръчвам ви да НЕ ХОДИТЕ при "Дидо-дизела" на базар Орехчето Варна. Няма да ви свърши работа но ще ви вземе парите. Ще ви качи на клона и ще ви предложи смяна на почти всички части.
Ето моят проблем: Имам Октавия 2 и от известно време загуби тяга, последва леко тресене на двигателя. Въпросният Дидо диагностира колата и пристъпва към смяна на дюзи 2-ра употреба. Въртял ги три пъти но никакъв резултат. Преценил че проблема е електрически закарва автомобила при Цоков-сервиз със сменените дюзи!!!!!. Той върнал моите дюзи (защото били по-добри ?????) Последвала нова диагностика и заключение. Двигател 1.9 TDI на 63 000 км. ПРЕСКОЧИЛ ЗЪБ ПЕЗ ПОРАЖЕНИЯ ПО ГЛАВАТА,ТРЕСЕНЕТО НА ДВИГАТЕЛЯ БИЛО ОТ МНОГО ИНОСЕН ДЕМПФЕРОВ МАХОВИК. За всичко това сумата за "майсторите" е 140 лв. Препоръчано ми е веднага да сменя ангр.ремък, помпа, ролки - срещу 600-700 лв. и коплект демпф. маховик със съединител - 1800 лв. Ужасен от диагнозата се свързах със Сами от Гюнтер-сериз (ГОРЕЩО ВИ ГО ПРЕПОРЪЧВАМ). След неговата работа (СМЯНА НА 4 ДЮЗИ)колата си е като нова. Моят извод за "Дидо-дизела" "Цоков Бощ-сервиз" е че са измамници. Имах лични разговори и с двамата, но това са префесионални мошеници, аз за 140 лв ли съм бил., знаел ли съм аз колко скъпа техника имали те . Не си мислете че са ги върнали.
Оттървал съм се леко . Дано съм би полезен на колегите от Варна. Поздрави!
Ето моят проблем: Имам Октавия 2 и от известно време загуби тяга, последва леко тресене на двигателя. Въпросният Дидо диагностира колата и пристъпва към смяна на дюзи 2-ра употреба. Въртял ги три пъти но никакъв резултат. Преценил че проблема е електрически закарва автомобила при Цоков-сервиз със сменените дюзи!!!!!. Той върнал моите дюзи (защото били по-добри ?????) Последвала нова диагностика и заключение. Двигател 1.9 TDI на 63 000 км. ПРЕСКОЧИЛ ЗЪБ ПЕЗ ПОРАЖЕНИЯ ПО ГЛАВАТА,ТРЕСЕНЕТО НА ДВИГАТЕЛЯ БИЛО ОТ МНОГО ИНОСЕН ДЕМПФЕРОВ МАХОВИК. За всичко това сумата за "майсторите" е 140 лв. Препоръчано ми е веднага да сменя ангр.ремък, помпа, ролки - срещу 600-700 лв. и коплект демпф. маховик със съединител - 1800 лв. Ужасен от диагнозата се свързах със Сами от Гюнтер-сериз (ГОРЕЩО ВИ ГО ПРЕПОРЪЧВАМ). След неговата работа (СМЯНА НА 4 ДЮЗИ)колата си е като нова. Моят извод за "Дидо-дизела" "Цоков Бощ-сервиз" е че са измамници. Имах лични разговори и с двамата, но това са префесионални мошеници, аз за 140 лв ли съм бил., знаел ли съм аз колко скъпа техника имали те . Не си мислете че са ги върнали.
Оттървал съм се леко . Дано съм би полезен на колегите от Варна. Поздрави!
Re: Дизел сервиз във Варна? Къде?
Здравейте, бих желал да споделя преживяното с Вас приятели от един от Варненските сервизи за ремонт на ГНП.
Живея във Варна и карам Golf 3 tdi 90 к.с, всичко започна от едно спукано водно съединение, върху което е капало нафта и се е прецакало.
След като го смениха и всичко е наред ми казаха,че трябва да отида да ми сменят уплътненията на ГНП-то при майстори-специалисти.АЗ бях с навехнат крак и не можех да карам,тогава мой приятел каза,че ще закара колата да я напрявят.Този сервиз е по-известен като ОРЕХЧЕТО, може би повечето от Вас го знаят. До тук всичко е наред, да ама не /както казва известният на всички ни журналист/. Вярно гориво не капеше, но колата нямаше тяга на дълък път, защото в града по-трудно може да се разбере.
Звъннах на моят приятел и му разказах какво се случва с колата. На следващият ден /понеделник/ отидохме във въпросният ,,сервиз’’, за да разкажа как колата след смяната на уплътненията не върви.
Дойде един младеж, който е правил колата, казах му, че преди колата имаше тяга, а сега не.Той като ми се развика, че не бил виновен, че знае какво е правил и не може да е сгрешил, центровката на ГНП-то, не бил пипал и т.н.
Попитах ако може да я закачат за тестер, но той каза тази кола няма да я погледна. След което затворих предния капак си тръгнахме с моя приятел. Аз излязох виновен, че съм отишъл да направя един вид рекламация, нали съм си платил за качествена услуга. Той бил най-добрит майстор на собственика и съм го бил обидил.
След това намерих тел. номер на МОТОР КОНСУЛТ- до завод Метал, говорих по телефона записах си час и отидох, там се срещнах с Генади и Пламен, свалиха ГНП-то и какво се оказа:, че част от уплътненията не са сменени, а останалите не са оригинални BOSCH, и още нещо било разместено. Сега, приятели колата върви чудесно, има динамика и тяга както подобава на автомобил от този клас.
Искам да кажа на инжинерите от МОТОР КОНСУЛТ едно голямо БЛАГОДАРЯ момчета, да сте здрави и да радвате хората с работата ВИ.
За мен ВИЕ имате златни ръце.
Живея във Варна и карам Golf 3 tdi 90 к.с, всичко започна от едно спукано водно съединение, върху което е капало нафта и се е прецакало.
След като го смениха и всичко е наред ми казаха,че трябва да отида да ми сменят уплътненията на ГНП-то при майстори-специалисти.АЗ бях с навехнат крак и не можех да карам,тогава мой приятел каза,че ще закара колата да я напрявят.Този сервиз е по-известен като ОРЕХЧЕТО, може би повечето от Вас го знаят. До тук всичко е наред, да ама не /както казва известният на всички ни журналист/. Вярно гориво не капеше, но колата нямаше тяга на дълък път, защото в града по-трудно може да се разбере.
Звъннах на моят приятел и му разказах какво се случва с колата. На следващият ден /понеделник/ отидохме във въпросният ,,сервиз’’, за да разкажа как колата след смяната на уплътненията не върви.
Дойде един младеж, който е правил колата, казах му, че преди колата имаше тяга, а сега не.Той като ми се развика, че не бил виновен, че знае какво е правил и не може да е сгрешил, центровката на ГНП-то, не бил пипал и т.н.
Попитах ако може да я закачат за тестер, но той каза тази кола няма да я погледна. След което затворих предния капак си тръгнахме с моя приятел. Аз излязох виновен, че съм отишъл да направя един вид рекламация, нали съм си платил за качествена услуга. Той бил най-добрит майстор на собственика и съм го бил обидил.
След това намерих тел. номер на МОТОР КОНСУЛТ- до завод Метал, говорих по телефона записах си час и отидох, там се срещнах с Генади и Пламен, свалиха ГНП-то и какво се оказа:, че част от уплътненията не са сменени, а останалите не са оригинални BOSCH, и още нещо било разместено. Сега, приятели колата върви чудесно, има динамика и тяга както подобава на автомобил от този клас.
Искам да кажа на инжинерите от МОТОР КОНСУЛТ едно голямо БЛАГОДАРЯ момчета, да сте здрави и да радвате хората с работата ВИ.
За мен ВИЕ имате златни ръце.
Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта