колеги помагайте колата ми умря снощи се опитах да я запаля и тръгна каточе ли на 3 цилиндъра и веднага загасва пробвах пак и се помъчих да я изфорсира ама повече от 2-3000 оборота нещеше след още един опит акумулатора падна ама файда нямаше колата нещеше да запали бенин има ток има (даваше искра след като допряхме единия кадел на свеща до блока) решихме че на бутане ще запали ама пак не като съм на контак и фкарам някоя скорост и ми угасва таблото ,направо съм хвърлен в тъча немога да разбера какво и е ????приемам всякакви съвети ,ааа щях да забравя колата е г3 гти 2Е мотора (115к.с.)
другия път ще те трия-да знаеш! заглавието! mod edit: vaskoto1
2Е загасна и не мога да запаля
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19716
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: 2Е загасна и не мога да запаля
neiki4a написа:тръгна каточе ли на 3 цилиндъра и веднага загасва
бенин има
ток има (даваше искра след като допряхме единия кадел на свеща до блока)
Хайде подред.
Къде и колко бензин има?
В резервоара? Там не ти върши работа!
Извади горивния маркуч от рейката и провери колко точно бензин има. Налягането трябва да е поне 2.5 бара (на толкова ти е регулатора) и дебита трябва да е достатъчен за 10 секунди да напълни 1/4 от малка бутилка за минерална вода. Иначе казано, при подаден контакт от маркуча трябва да пръсне на 2 метра.
Поверили сте с единия кабел на свеща. А другите? От къде си сигурен, че точно на тоя е била мизерията. Освен това проверявай и свещите. Най-добре ги развий и гледай по тях, но може да ползваш и следния жокер:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=72353
Провери пътя на входящия въздух. От филтъра, през дебелия, гофриран въздуховод до смукателния колектор. Ако ти е скъсан маркуча ще запали и форсира, ама не днес! Същото може би ще се случи и ако е разкачен или окислен куплунга на дебитомера (това, дето ти е накутията на филтъра)
Това не е изчерпателно, но е най-често срещаното и основното. Провери ги и ако не се оправи, ще умуваме още

Успех!

- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: 2Е загасна и не мога да запаля
radotom написа:neiki4a написа:тръгна каточе ли на 3 цилиндъра и веднага загасва
бенин има
ток има (даваше искра след като допряхме единия кадел на свеща до блока)
Хайде подред.
Къде и колко бензин има?
В резервоара? Там не ти върши работа!
Извади горивния маркуч от рейката и провери колко точно бензин има. Налягането трябва да е поне 2.5 бара (на толкова ти е регулатора) и дебита трябва да е достатъчен за 10 секунди да напълни 1/4 от малка бутилка за минерална вода. Иначе казано, при подаден контакт от маркуча трябва да пръсне на 2 метра.
Поверили сте с единия кабел на свеща. А другите? От къде си сигурен, че точно на тоя е била мизерията. Освен това проверявай и свещите. Най-добре ги развий и гледай по тях, но може да ползваш и следния жокер:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=72353
Провери пътя на входящия въздух. От филтъра, през дебелия, гофриран въздуховод до смукателния колектор. Ако ти е скъсан маркуча ще запали и форсира, ама не днес! Същото може би ще се случи и ако е разкачен или окислен куплунга на дебитомера (това, дето ти е накутията на филтъра)
Това не е изчерпателно, но е най-често срещаното и основното. Провери ги и ако не се оправи, ще умуваме още
Успех!
Евала на колеги като теб. Хубаво обяснение че чак хора като мен които разбират малко повече от нищо разбирам какво да направи.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта