Любимия Пиербург 2е - смукач - вакуум, и термо ампула

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Любимия Пиербург 2е - смукач - вакуум, и термо ампула

Мнениеот CyberBlade » Пет 07 окт 2005 22:26


Много ви се моля някой да посочи къде се намира авт. смукача защото не знам :oops: Снимайте го и с кръгче го заградете че си умирам вече ... дано не е термо ампула ... ама и нея не я знам къде е - пак ще съм крайно благодарен ако я цъкнете и нея. Благодаря на всички съпричастни!

Последна промяна от CyberBlade на Съб 08 окт 2005 13:51, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пет 07 окт 2005 22:46


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:22, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Съб 08 окт 2005 6:25


Аз днес ще го снимам...снимка довечера,ако не ме превари някой :roll:


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Съб 08 окт 2005 10:27


vw_golf_2_Memphis написа:автоматичния смукач е съставен от биметална пружина, вакуум регулатор и термо ампула!3в1 :lol:


Това олеснява нещата май ;)

georgipass написа:Аз днес ще го снимам...снимка довечера,ако не ме превари някой :roll:


Благодаря много! :)


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Съб 08 окт 2005 10:30


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:22, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Посочете : мембрана авт. смукач Пиербург 2е

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Съб 08 окт 2005 11:17


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 15:22, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Съб 08 окт 2005 11:48


bowdown bowdown bowdown


Потребителски аватар
georgipass
Мнения: 1061
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 20:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот georgipass » Съб 08 окт 2005 17:48


понеже направих снимки...да ги кача :lol:

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Съб 08 окт 2005 19:05


georgipass thank you very much и на теб :D

Обаче аз виждам разлика с моя (2е). Аз нямам маркуч в оградената с жълто секция. Капачката е същата, но не е разпробита. Той вакуумен ли е?
Изображение


Тъй като разглобих смукача ;) Искам да питам в какво положение трябва да е клапата когато поставям смукача на студен двигател? Сега го сложих на плътно затворен отвор (тази биметална пружинка не трябва да я навивам нали ?)

Сложих смукача, така че биметалната пружина е свободна и клапата е затворена плътно. Бая височки обороти вдигна, та даже май ги и вдигна леко след като позагря .. но не мога да кажа точно, защото таблото ми е свалено.

Оборотите са високи обаче това е на газ, на бензин хубаво работеше, но нямах достатъчно бенз, за да видя как работи след като е загряла.

И още един въпрос: как се регулират оборотите на смукача т.е. до колко оборота да вдига когато колата е студена?


Потребителски аватар
biol
Мнения: 433
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 21:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот biol » Пон 10 окт 2005 8:25


специчлно съм си играл да го правия дано помогне
http://free.data.bg/biol/pierburg2e2.pdf
а и да не се повтариам това 2е2 ваското го знаее наи добре


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пон 10 окт 2005 8:38


Обади се на Васко за проблемите с 2Е2 :) Миналата седмица оправихме проблемът при мен, по много иновационен начин :) Оказа се, че просто някъде маркучите са запушени и през термоампулата не циркулира достатъчно антифирз и тя си мисли, че колата е още студена и не сваля оборотите...Васко направи един байпас от основните маркучи и всичко заспа...ако това е проблем и при теб може дори сам да си го направиш, аз ще ти кажа какво ти трябва :)


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пон 10 окт 2005 8:40


А като запалиш на студен двигател въздушната клапа трябва първите 1-2 секунди да се отвори около 2 мм и след още няколко отворът да стане около 5 мм....не трябва да е плътно затворена. Това положение се регулира от вакуум регулатора.


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Пон 10 окт 2005 10:45


Ха мерси за отговорите!!

Ще видя маркучите, но първо да си наместя клапата ;)

П.С. Аз доти pdf го имам и е наистина най-пълния и най-разбрания (щото само англисйки знам ;) обаче не съм го дочел целия.
Интересно ми е че дават на много места тази клапа понякога отворена докрай. При мен никога не се е отваряла докрай. Като дам пълна газ се отваря около 1см. Това нормално ли е?


mad_doctor
Мнения: 743
Регистриран на: Нед 27 юни 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mad_doctor » Пон 10 окт 2005 14:52


Докрай се отваря като е загрял двигателя и докрая се разбира тази пластината която се отваря да застане във изцяло вертикално положение.


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Вто 11 окт 2005 11:02


Васко ела на море бе :)

Значи като за начало - никога ама никога клапата не ми се е отваряла докрай. А като дадеш пълна газ накъде се мърда тази клапа?

В момента (както съм го направил да затрва напълно клапата на студен двигател) постигнах следния дефект - при студен двигател не се вклъучва смукач, а като загрее се пуска. Карбуратора ми е гей!



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 149 госта