От АБФе вала на Ангел аз съм пробвал с КРски и нищо не се получава даже е по зле,КРския изглежда доста по малък от АБФскиniikoo_1 написа:Последно АБФ-ски или КР-ски изпускателен вал сте сложили на мястото на оригиналния всмукателен.
П.С.
Купувам изпускателен вал сериозно само кажете какъв точно сложихте
Разпределителни валове за 16в
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
rusiq_24 написа:Kozunak написа:На 7 го оставихме, а то е трябвало още един назад.Върнали са ги на 6 и колата е полудяла преди малко говорихме и се хилеше по телефона.Незнам откъде тва разминаване с твойта информация....
май 6 бяха
Позабравил съм ги малко тези АБФи с тези хонди дето се заразих
Аз и на ангел казах че не съм сигурен 8 ли беше 6 ли беше и той вика бате сещай се барзо да не го окотим ама важното е че се е получило,той даже ми звънна да ми се похвали и беше доста доволен.След 5000 полудявала яко и вървяла доста до към 8000 доста доволна тяга,ама нека го изчакаме и той да обади какво е станало
Хахаххаах леле ша та бия.Ние гледахме гърбиците на първи и идваше точно на 6 зъба напред зацепването.Ама понеже ти викаш 8 и ние компромисно 7.
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Kozunak написа:rusiq_24 написа:Kozunak написа:На 7 го оставихме, а то е трябвало още един назад.Върнали са ги на 6 и колата е полудяла преди малко говорихме и се хилеше по телефона.Незнам откъде тва разминаване с твойта информация....
май 6 бяха
Позабравил съм ги малко тези АБФи с тези хонди дето се заразих
Аз и на ангел казах че не съм сигурен 8 ли беше 6 ли беше и той вика бате сещай се барзо да не го окотим ама важното е че се е получило,той даже ми звънна да ми се похвали и беше доста доволен.След 5000 полудявала яко и вървяла доста до към 8000 доста доволна тяга,ама нека го изчакаме и той да обади какво е станало
Хахаххаах леле ша та бия.Ние гледахме гърбиците на първи и идваше точно на 6 зъба напред зацепването.Ама понеже ти викаш 8 и ние компромисно 7.Най-важното е, че са го уцелили с баш тунера.
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Такаааа зацепихме ги валовете ,колата върви ама вече толко се искривих че не знам дали върви реално повече или така си внушавам, при първа възможност ще замеря с никоо1 и ще кажа резултатите да не се надъхвам само наизуст!!!Иначе в момента впечатленията са ми че колата в ниските е по слабичка но след 4800 някаде почва да полудява и върви до по високи обороти до около 6600 6800 си дърпа здраво и нагоре леко по леко почва да омалява ама по леко от преди.Мисля че ще трябва да и дам и малко повече гориво и да хвана да си зема некъв истински 4-1 колектор и те така! 
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
niikoo_1 написа:Тоя петък ще замерим ако си в Софиястискам палци да е тръгнала повече колата.
Сега си пера филтъра, така ще другия път ще ми върви повече колата
Колега има ефект май ама и аз не знам , мисля че колата опъва една идея по добре и умира по късно с поне 500рпм ма тряа да го пробаме да сме на 100%
П.С Мисля че е желателно да и се пусне малко повечко бензинец , а и не е лошо да си сменя бенз. филтър щот е точно на 30000
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта

