Наближава :arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 2019 (30. Август - 01. Септември 2019г.)

Двигател TSI

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
bahyr
Мнения: 458
Регистриран на: Пет 11 юли 2008 17:07
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Варна

Re: Двигател TSI

Мнениеот bahyr » Сря 05 юни 2019 12:09


Предполагам CMBA - EA211




Потребителски аватар
dobromir.vasilev
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 25 окт 2017 20:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Двигател TSI

Мнениеот dobromir.vasilev » Чет 27 юни 2019 13:51


Здравейте колеги. Пиша относно един проблем който се появи скоро и остава неразгадан от майсторите. А именно загряване на двигателя до 130 гр. което се случи два пъти. Колата Голф 5 1,4tsi 122к.с. се кара ежедневно като изминава 50-60км. След първото загряване беше сменена водната помпа с идеята, че превърта работното колело в оста. Оказа се, че проблема не е в помпата,защото на поредното пътуване Бургас-София колата отново започна да вдига градуси. Загряването се получава само при шофиране на дълги разстояния като не е зависимо от натоварването на мотора. Първият път се получи при магистрално каране с 4000об/м., а вторият път при по-малко от 2800об/М. Тези загрявания са в период на 2 месеца при две пътувания до столицата. През останалото време колата си държи 90 гр. и няма никакъв проблем със температурите. Въпросът ми е дали някой се е сблъсквал с такъв проблем и на какво може да се дължи. Четох, че този двигател е с два термостата, и незнам дали някой от тях не прави проблеми. Благодаря.


ecm
Мнения: 207
Регистриран на: Чет 18 ное 2010 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот ecm » Вто 02 юли 2019 11:14


Здравейте! 1.8 TSI, 180 hp, на Пасат B8 - при студено палене, дори и в жегите, в началото 20-30 секунди държи към 1000 оборота, и работи по-шумно, малко като дизел, след това сваля оборотите на 800 и утихва. Това като че ли не го правеше първия месец, след като я купих, през февруари т.г., но може и в началото да не ми е правело впечатление. В Порше ми казаха, че си чистел катализатора, както дизелът си чисти DPF-а, но не знам доколко да им вярвам, затова ми е интересно да чуя и други мнения.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7249
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: VW Passat B8
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот hooligan_sk » Вто 02 юли 2019 12:31


Така работят, не се притеснявай. Не чисти катализатора, а го подгрява, за да влезе възможно най-бързо в ефективен работен режим. :th_up


ecm
Мнения: 207
Регистриран на: Чет 18 ное 2010 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот ecm » Вто 02 юли 2019 12:57


Благодаря!


Потребителски аватар
bahyr
Мнения: 458
Регистриран на: Пет 11 юли 2008 17:07
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Варна

Re: Двигател TSI

Мнениеот bahyr » Нед 14 юли 2019 16:46


Каква хубава работа ми донесе китаеца Али и то само за 20 долара.
Най странното е, че блъска на оригинално, и качеството е такова.
Става на всички 1,2 и 1,4 tsi EA211
IMG_20190711_075925.jpg

IMG_20190711_080023.jpg

IMG_20190712_100801.jpg


Едит: така беше:
Untitled.jpg

Последна промяна от bahyr на Нед 14 юли 2019 19:05, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 6748
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Двигател TSI

Мнениеот muns61 » Нед 14 юли 2019 17:36


Имаш ли снимка без този капак?



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост