Двигател TSI

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
bahyr
Мнения: 464
Регистриран на: Пет 11 юли 2008 17:07
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Варна

Re: Двигател TSI

Мнениеот bahyr » Сря 05 юни 2019 12:09


Предполагам CMBA - EA211




Потребителски аватар
dobromir.vasilev
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 25 окт 2017 20:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Двигател TSI

Мнениеот dobromir.vasilev » Чет 27 юни 2019 13:51


Здравейте колеги. Пиша относно един проблем който се появи скоро и остава неразгадан от майсторите. А именно загряване на двигателя до 130 гр. което се случи два пъти. Колата Голф 5 1,4tsi 122к.с. се кара ежедневно като изминава 50-60км. След първото загряване беше сменена водната помпа с идеята, че превърта работното колело в оста. Оказа се, че проблема не е в помпата,защото на поредното пътуване Бургас-София колата отново започна да вдига градуси. Загряването се получава само при шофиране на дълги разстояния като не е зависимо от натоварването на мотора. Първият път се получи при магистрално каране с 4000об/м., а вторият път при по-малко от 2800об/М. Тези загрявания са в период на 2 месеца при две пътувания до столицата. През останалото време колата си държи 90 гр. и няма никакъв проблем със температурите. Въпросът ми е дали някой се е сблъсквал с такъв проблем и на какво може да се дължи. Четох, че този двигател е с два термостата, и незнам дали някой от тях не прави проблеми. Благодаря.


ecm
Мнения: 217
Регистриран на: Чет 18 ное 2010 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот ecm » Вто 02 юли 2019 11:14


Здравейте! 1.8 TSI, 180 hp, на Пасат B8 - при студено палене, дори и в жегите, в началото 20-30 секунди държи към 1000 оборота, и работи по-шумно, малко като дизел, след това сваля оборотите на 800 и утихва. Това като че ли не го правеше първия месец, след като я купих, през февруари т.г., но може и в началото да не ми е правело впечатление. В Порше ми казаха, че си чистел катализатора, както дизелът си чисти DPF-а, но не знам доколко да им вярвам, затова ми е интересно да чуя и други мнения.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7344
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Audi A3
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот hooligan_sk » Вто 02 юли 2019 12:31


Така работят, не се притеснявай. Не чисти катализатора, а го подгрява, за да влезе възможно най-бързо в ефективен работен режим. :th_up


ecm
Мнения: 217
Регистриран на: Чет 18 ное 2010 22:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот ecm » Вто 02 юли 2019 12:57


Благодаря!


Потребителски аватар
bahyr
Мнения: 464
Регистриран на: Пет 11 юли 2008 17:07
Автомобил: Golf 3
Двигател: AEA
Местоположение: Варна

Re: Двигател TSI

Мнениеот bahyr » Нед 14 юли 2019 16:46


Каква хубава работа ми донесе китаеца Али и то само за 20 долара.
Най странното е, че блъска на оригинално, и качеството е такова.
Става на всички 1,2 и 1,4 tsi EA211
IMG_20190711_075925.jpg

IMG_20190711_080023.jpg

IMG_20190712_100801.jpg


Едит: така беше:
Untitled.jpg

Последна промяна от bahyr на Нед 14 юли 2019 19:05, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
muns61
VW експерт
VW експерт
Мнения: 6867
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Двигател TSI

Мнениеот muns61 » Нед 14 юли 2019 17:36


Имаш ли снимка без този капак?


DRAGSTER
Мнения: 61
Регистриран на: Вто 09 дек 2008 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем--забива е на 3000 оборота на 1.4 TSI. Оправен!

Мнениеот DRAGSTER » Нед 25 авг 2019 10:13


До колегите с този проблем и двигател- 1.4TSI,118kw, 2009г. Колата започна да забива на всяка скорост, като стигна 3000об. Започнах от турбото, разкачих пневматичния клапан актуатора и видях, че лостче то на турбото се движи с лекота. Лоста на актуатора пораздвижих, макар, че беше наред. Стигнах до клапан N75, почисти, видимо работеше, но го смених и колата литна. Ако турбото не ви е задръстено, не бързайте, да го правите. На мен ми даваше грешка от дросела, свалих тръбите и огледах, беше си чисто и затова извърши горните неща.


dimitar_asenov
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 22:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот dimitar_asenov » Пон 26 авг 2019 22:05


Колеги някой има ли схема къде се намира филтъра за картерни газове при Пасат б7 1.4 екофуел? И как изглежда нещо не мога намеря в интернет


Потребителски аватар
beboyan
Мнения: 146
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Двигател TSI

Мнениеот beboyan » Сря 04 сеп 2019 21:40


Някой да е сменял съединител на Пасат Б7 1.4 ТСИ CTHD - стария му се разтракаха пружините на феродовия диск на 70 000км. При някой четох се разтракват още на 10 000км, предполагам защото маховика е обикновен, а не двумасов и всичките вибрации се поемат от тия 4 малки пружинки на феродовия диск. Смених съединителя с такъв на валео, както го дават на повечето търсачки. Голям грешка, този валео съединител не е за тази кола категорично. Голяма лъжа правят, че навсякъде го сочат като първа алтернатива.

Порше ми казаха цена 1400лв със замяна на моя комплект съединител. Но заменят със същия бъгав с тракащите пружинки. Майсторът ми намери феродов диск на LUK визуално приличащ на моя, със същите мерки. Смени го и заспаха нещата. Този на LUK го дават за Трнспортер 1.9 тди 2002 75 к.с..

Оригиналният ми е диск е със щампа на SACHS, но им писах и казаха, че са преустановили производството и подобрен наследник няма. От LUK също отговориха, че за моя пасат с ръчни скорости съединител не предлагат.

Всичко това е много съмнително, двете водещи фирми не предлагат афтърмаркет.

Притискателния диск оригинално е SACHS performance и може да се ресетне - има клипчета в ютюб - натиска се на преса и се превърта в начална позиция.

Сега съм на 109 000км и при потегляне започва да се чува едно пристъргване, когато тъкмо отпускам на върха педала на съединителя. Опасявам се, че феродовия диск на LUK, който е предназначен за 75 к.с двигател на ФВ Транспортер сдава багажа.

И така след това дълго предисловие, някой да знае какъв феродов диск на съединителя да си взема за да издържи поне едни 100 000км, че не ми се сменя на всеки 40 000 (диаметърът е 228см, 28 зъба). Притискателният диск съм сигурен, че ще се ресетне отново и ше е като нов.


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4153
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Re: Двигател TSI

Мнениеот nii » Чет 05 сеп 2019 12:29


beboyan написа: Опасявам се, че феродовия диск на LUK, който е предназначен за 75 к.с двигател на ФВ Транспортер сдава багажа.

Тук се гледат не конски сили, а нютон метри.
2002 transporter 75кс всъщност е 2.4 литра мотор със 160нм.


Потребителски аватар
beboyan
Мнения: 146
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Двигател TSI

Мнениеот beboyan » Чет 05 сеп 2019 14:16


Благодаря, явно затова сдава багажа, защото 1.4 тси е с 240 нн.


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 2875
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Двигател TSI

Мнениеот tdi fen » Чет 05 сеп 2019 19:58


виж този колега как го е решил https://www.skodaclub.bg/forum/index.ph ... ent-440011 неговата е 1.8 tsi но пак е с 228мм и нютоните са доста повече 311 с ремап е


Потребителски аватар
ssssl
Мнения: 614
Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
Автомобил:
Двигател: CJXC

Re: Двигател TSI

Мнениеот ssssl » Чет 05 сеп 2019 20:41


beboyan написа:
Притискателния диск оригинално е SACHS performance и може да се ресетне - има клипчета в ютюб - натиска се на преса и се превърта в начална позиция.


Би ли пуснал някое клипче?


Потребителски аватар
beboyan
Мнения: 146
Регистриран на: Сря 11 апр 2012 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: Двигател TSI

Мнениеот beboyan » Сря 11 сеп 2019 2:20


ето как се рисетва на преса: https://www.youtube.com/watch?v=Ben__NrsBwU



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kinko, tihiafen и 5 госта