


Капака се затваря нормално!






mupk0 написа:Само на мене ли ми прави впечатление,че изпарителя е на обратно

рииийш ли 
Вчера бях недоволен от постигнатата максимална скорост на магистралата имах малко време и реших да опитам с други настройки - махнах тиксото от тръбата и отвих крановете на тройника. В резултат топ спийдът не се промени много, да не кажа, че пак остана същият като за сметка на това колата стана видимо по-мудна в оборотите до 4000. Започвам да си мисля, че плочката не би трябвало да се определя само според мощността, а и според характеристиката на двигателя при какви обороти постига макс.мощност и върт.момент (т.е. си мисля, че ако един мотор е 1.4 с 90 к.с. да кажем неговата плочка и в частност дифузьорът й трябва да е с по-голям диаметър от на 1.8 90 к.с.). Пък може и проблемът да се крие другаде (най-много накрая да взема да сложа 13ките и да опитам с тях как ще е)
Нямам излишни едни 100 лева да си купя една италианска плочка и да си реша проблемите. Ама накрая може и това да стане като ми писне 
DA@KA написа:Не можеш да затвориш капак ако е така конструиран филтъра.На жигулата сложих мотор 1500 и филтъра опира малко в капака.
!Върни се в “Автогазови уредби”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта