Здравейте колеги
От началото на годината ми прави впечатление, че когато вали педала на съединителя става по твърд.
През другото време си е ок, когато се втвърди си включва скоростите нормално просто педала е по твърд.
Колата е пасат 3B5 1,9 АХУ ако има значение, ще съм благодарен на мнения и насоки.
Passat B5 и B5.5 - подобрения и обща информация за модела
-
- VW експерт
- Мнения: 12851
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Спирачната течност ти е за смяна.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Интересно как спирачната течност на хидравликата влия на втвърдяването на педал.
-
- VW експерт
- Мнения: 12851
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Интересно как 90% от мненията ти са точно в този заядлив стил?
Поинтересувай как работят системите на автомобила,и тогава подскачайки, коментирай и т.н.
П. П. Косис,ти ли си бря?
Поинтересувай как работят системите на автомобила,и тогава подскачайки, коментирай и т.н.
П. П. Косис,ти ли си бря?
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Интересно защо като се чудя нещо и следва подобна реакция с последващи обвинения. Нито съм се заяждал с теб, нито с някой друг. Скоро попаднах на проблеми със задвижването на съединителя и не видях да има втвърдяване на системата от течността или дефектирала помпа. Няма течове. Просто педала пропада и става по мек. За това и по горе питах каква е разликата между ПВС и метална помпа.
Общо взето доста разбрах и за двата вида помпи и какви номера правят.В кои модели има пружини и в кои не. И при дефект какво се случва с педал.
Явно те дразня колега и няма да обяснявам повече подробности и да те питам тебе за да не стават излишни конфликти.
Моето мнение е че от стара течност която е с повече съдържание на вода може единствено да се разложат с времето уплътненията. В следствие на което помпата да изпусне. За това и се чудя как ще стане твърдият педал от течността.
Не мисля че съм написал нещо провокативно. Съжалявам че пиша. Няма как да преценя кой как ще приеме въпросите ми са съжаление.
Общо взето доста разбрах и за двата вида помпи и какви номера правят.В кои модели има пружини и в кои не. И при дефект какво се случва с педал.
Явно те дразня колега и няма да обяснявам повече подробности и да те питам тебе за да не стават излишни конфликти.
Моето мнение е че от стара течност която е с повече съдържание на вода може единствено да се разложат с времето уплътненията. В следствие на което помпата да изпусне. За това и се чудя как ще стане твърдият педал от течността.
Не мисля че съм написал нещо провокативно. Съжалявам че пиша. Няма как да преценя кой как ще приеме въпросите ми са съжаление.
- w_smith
- Мнения: 2201
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
- Двигател: ALH 2005_AHU 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
DoH_KuXoT написа:Zdravko Zankov написа:П. П. Косис,ти ли си бря?
Той е, сигурен съм. Вижда се, че съединителите ги разбира. И за компресорни мерцедеси пише - друга любима негова тема.
- crank1968
- Мнения: 105
- Регистриран на: Нед 18 ное 2012 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Здравейте, колеги :)
Имам проблем със средното гърне вътре в него нещо дрънчи през дупки не се трае.
Ще го сменям, но се чудя дали има вероятност да е запушено или нещо подобно.
Имам проблем със средното гърне вътре в него нещо дрънчи през дупки не се трае.
Ще го сменям, но се чудя дали има вероятност да е запушено или нещо подобно.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Може да е натрошен катализатора и от това да дрънчи. Нищо чудно да е позапушено, ще се усети спад на мощност, може да напълни картера с нафта.
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Пон 06 юли 2015 10:27
- Автомобил: Passat
- Двигател: AVG 1900 TDI 110hp 4motion
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Има ли вариант да разбера дали имам опцията за прибиране на огледалата. 2000 г. 4motion 1.9tdi 110hp. Ако има, през VAG от къде да активирам?
-
- VW експерт
- Мнения: 12851
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
- Комшията
- Мнения: 434
- Регистриран на: Сря 09 яну 2013 14:01
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател:
- Местоположение: Haskovo
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Колеги сваля ли се само горното капаче на егр?
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: Вто 20 дек 2011 14:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Добър ден,
някой дали има вече опит с LED крушки на късите/дългите светлини на B5.5 ?
някой дали има вече опит с LED крушки на късите/дългите светлини на B5.5 ?
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
JuStan написа:Добър ден,
някой дали има вече опит с LED крушки на късите/дългите светлини на B5.5 ?
Аз бях купил едни китайски, сложих ги, греда Грешка на таблото! Нищо не светят! Нищо не се вижда! Изгоряха на 3-я ден! Ако искаш да свети по-добре, сложи ксенон, но не от 30 лв боклук! Аз си карам с обикновените и си светят супер!
Последна промяна от betaserk на Вто 21 ное 2017 19:34, променено общо 2 пъти.
Re: Passat B5 и B5.5 - тунинг, подобрения, ремонти
Аз сложих лед Н7 светят повече от Ксенон, ни чувах бръмченето на вентилаторите и ги свалих, има драма и с монтажа. При В5.5 има едни пластинки , които държат крушката, трябва да се монтират на лед крушката с малко преправяне и да се модната гумените капачки.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта