Препоръчайте винтоверт.
- Andonov
- Мнения: 3748
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Препоръчайте винтоверт.
Stivi написа:Andonov написа:Това би променило само времето за заряд, но не и това което описваш. За мен проблема е другаде. Да не би батерията само по надпис да е с по голям капацитет?
При положение че батерията е разглобяема и лесно може да се провери едва ли сериозна фирма ще прави такива цигански номера. Пък и както казах след като я получих от тях и започнах да я ползвам се чудех няма ли най-накрая да и свърши тока,толкова много време изкара,а и теглото и се е увеличило спрямо втората оригинална която имам. Прави ми впечатление че зарядното светва зелено /тоест заредило е батерията/ за същото време за което зарежда и оригиналната ,но е доста по горещо на пипане. Според мен има нещо което спира подаването на ток към батерията при определени условия и тя остава недозаредена ! Пропуснах да уточня че оригиналната е никел-кадмии,а новите елементи са металхидридни,тази замяна обаче била допустима според фирмата !
Е това е проблема - зарядното ти е за никел, а не металхидрид, а не капацитета.
- Stoyanov_Vw
- Мнения: 517
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: 1.9 TDI AHF
- Местоположение: Bourgas
Re: Препоръчайте винтоверт.
Явно все пак рециклирането на батерията не е чак толкова примамлива опция. По спомени го бях купил преди време на цена между 60 и 70 лева с две 18 волтови батерии. Жалко, машинката работи добре.
Можеби за първо време ще се ориентирам към нов винтоверт или ще чакам някой от лидълските на промоция, а този ще оставя да си поиграя след време.

- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: Препоръчайте винтоверт.
Аз съм с bosch GSR 12-15F от 2017та юни месец . Преди имах Skill 12V NiCd с две батерии .Едната батерия си замина на 5тия месец , втората веднага след като изтече гаранцията.
Моето мнение е NiCd батерии не струват . Не се нуждаят от контролер на заряда както при Li-ion но пък са по тежки защото всеки елемент е по 1,2V (1.35/1.4) .
Например 10 елемента са навързани последователно , само една да дефектира и източва всички останали .
Дълго време за заряд при мен беше към 4,5 часа
Предимствата на Литиевите батерии
1.Бърз заряд
2.По-леки са
3.Имат контролер на заряда , който и ги пази от изтощаване под критичната стойност(2.5V).
Моето мнение е NiCd батерии не струват . Не се нуждаят от контролер на заряда както при Li-ion но пък са по тежки защото всеки елемент е по 1,2V (1.35/1.4) .
Например 10 елемента са навързани последователно , само една да дефектира и източва всички останали .
Дълго време за заряд при мен беше към 4,5 часа
Предимствата на Литиевите батерии
1.Бърз заряд
2.По-леки са
3.Имат контролер на заряда , който и ги пази от изтощаване под критичната стойност(2.5V).
- Vasseto
- Мнения: 2402
- Регистриран на: Вто 06 сеп 2005 17:09
- Автомобил: Passat B7 Passat B5_5
- Двигател: CFFB AVF
- Местоположение: Пловдив
Re: Препоръчайте винтоверт.
sportul написа:... който и ги пази от изтощаване под критичната стойност(2.5V).
Ако след използване не я заредиш никой не може да и помогне. Пада по критичния минимум и батерията си заминава. Това важи и за всички батерии.
- sportul
- Мнения: 1218
- Регистриран на: Съб 06 сеп 2008 22:12
- Автомобил: Passat B5 Peugeot 407 RHR BVM6
- Двигател: RHR Delphi DCM
- Местоположение: Варна
Re: Препоръчайте винтоверт.
Vasseto написа:sportul написа:... който и ги пази от изтощаване под критичната стойност(2.5V).
Ако след използване не я заредиш никой не може да и помогне. Пада по критичния минимум и батерията си заминава. Това важи и за всички батерии.
Ти какво уточнение правиш все едно от Танзания идваме:)
Има се в предвид на заредена батерия 4V при продължителна работа да не я мачкаш до 1V например.
- muns61
- VW експерт
- Мнения: 6949
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Препоръчайте винтоверт.
Там е предимството на никел-кадмий, можеш да ги разреждаш напълно и да престояват разредени.
-
- Мнения: 1447
- Регистриран на: Съб 13 яну 2007 7:47
- Автомобил: virgine blue B3
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: Препоръчайте винтоверт.
Щеше да е хубаво да ги пробва и на практика какво могат , но и това е полезно.
- ktamen
- VW експерт
- Мнения: 5478
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Препоръчайте винтоверт.
Тоя Петров е голям шматарок.
- Ronin
- Мнения: 971
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Re: RE: Re: Препоръчайте винтоверт.
Само първото е вярно,оставени разредени,умират за два месеца.muns61 написа:Там е предимството на никел-кадмий, можеш да ги разреждаш напълно и да престояват разредени.
Лично пробвано от мен няколко пъти!
Никел кадмиеви батерии,дори да не работят след заряд,се изтощават ...
Имам почти всички акум.инструменти от макита и девалт ,от някои видове по 5-6 броя....
Имам десетина перфоратора макита ,4-5 импакта деволт,толкова и от макита..винтовертите са към 12 броя общо от двете марки..Всичко 18 волта,като батерии в моята работна кола от деволт стоят само 5 амперчасови батерии...от макита стоят всички модели от 3,4,5 амперчасовите...
Имам субективно мнение,че девалта батериите държат с една идея повече.
Да не решите че нямам и лидълски,лидълския импакт за парите си е подарък.
Батериите от Лидъл са пълен т'шак,за по малко от две години клекнаха като капацитет.
Причината да имаме лидълски акум.инструменти е, че по обектите оставени за обяд,не ги крадат.
Единственото при акум.инструменти Бош което намирам за интересно е безжичното зарядно...
- ktamen
- VW експерт
- Мнения: 5478
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: RE: Re: Препоръчайте винтоверт.
Ronin написа:muns61 написа:Имам почти всички акум.инструменти от макита и девалт ,от някои видове по 5-6 броя....
18 волтовата LXT серия на Макита са стотина различни вида инструменти, те имат още една 18 волтова серия и още серии за други напрежения, така че ми се струва, че твоето почти всичко означава едва няколко процента от цялата им гама. И за Девалт май важи същото.
Почти всички лампи за аварийно осветление са никелови батерии, те нямат копче за изключване, така че си стоят по складовете с разредени батерии, и батериите нищо не им става.
За някои батерии дори се препоръчва да се складират не просто разредени, а с окъсени изводи.
Така или иначе, поне за мен, литиевите превъзхождат никеловите по всичко и то многократно и ми е странно, че все още има хора дето купуват никелови батерии.
- Ronin
- Мнения: 971
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Re: RE: Re: RE: Re: Препоръчайте винтоверт.
Коя батерия се препоръчва да се съхранява разредена,освен сухите оловни автомобилни акумулатори което е съвсем различно.Имаш ли си представа за какво говориш(пишеш)ktamen написа:Ronin написа:muns61 написа:Имам почти всички акум.инструменти от макита и девалт ,от някои видове по 5-6 броя....
18 волтовата LXT серия на Макита са стотина различни вида инструменти, те имат още една 18 волтова серия и още серии за други напрежения, така че ми се струва, че твоето почти всичко означава едва няколко процента от цялата им гама. И за Девалт май важи същото.
Почти всички лампи за аварийно осветление са никелови батерии, те нямат копче за изключване, така че си стоят по складовете с разредени батерии, и батериите нищо не им става.
За някои батерии дори се препоръчва да се складират не просто разредени, а с окъсени изводи.
Така или иначе, поне за мен, литиевите превъзхождат никеловите по всичко и то многократно и ми е странно, че все още има хора дето купуват никелови батерии.
Освен темата,част от работата ми е да поддържам около 2000 бр.обекти с оловни агм и годишно подменям около 600-700 броя...кой акумулатор се държи разреден и окъсен
- ktamen
- VW експерт
- Мнения: 5478
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Препоръчайте винтоверт.
https://www.google.com/search?client=fi ... CAo&uact=5
Цъкни на първия резултат и ще прочетеш това:
Не разбрах кои са тези оловни акумлатори, дето се съхраняват разредени, ама ми се струва, че и за тях си в грешка. Ако имаш предвид акумулаторите, дето трябва да ги напълниш с киселина преди да ги ползваш - те не са разредени, напротив заредени са си на 100%.
Цъкни на първия резултат и ще прочетеш това:
Съхраняване на NiCd батерии
За съхранение на NiCd батерии избирайте хладно и сухо място. Температурният диапазон за съхранение на батериите е между -20 ° С и 45 ° С. Освен това се погрижете NiCad батерии да са със заряд между 40% и 0%, когато имате намерение да не ги използвате известно време. Не се препоръчва никел-кадмиевите батерии да не се използват прекалено дълго време.
Не разбрах кои са тези оловни акумлатори, дето се съхраняват разредени, ама ми се струва, че и за тях си в грешка. Ако имаш предвид акумулаторите, дето трябва да ги напълниш с киселина преди да ги ползваш - те не са разредени, напротив заредени са си на 100%.
- Ronin
- Мнения: 971
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Re: RE: Re: Препоръчайте винтоверт.
Това е от твоя линк ,който си дал...ktamen написа:https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&ei=_XG6Xfq2GuOo1fAPka-BgAk&q=%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B5%D0%BB+%D0%BA%D0%B0%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D0%B5%D0%B2%D0%B8+%D0%B1%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%B8+%D1%81%D1%8A%D1%85%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%8F%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5&oq=%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B5%D0%BB+%D0%BA%D0%B0%D0%B4%D0%BC%D0%B8%D0%B5%D0%B2%D0%B8+%D0%B1%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%B8+%D1%81%D1%8A%D1%85%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%8F%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5&gs_l=psy-ab.3...13557.21129..23007...0.2..0.156.1155.7j5......0....1..gws-wiz.......0i71j0i10i19j0i22i30i19j33i22i29i30j33i160.yJQvxamrVJ0&ved=0ahUKEwi6qeXu4sXlAhVjVBUIHZFXAJAQ4dUDCAo&uact=5
Цъкни на първия резултат и ще прочетеш това:Съхраняване на NiCd батерии
За съхранение на NiCd батерии избирайте хладно и сухо място. Температурният диапазон за съхранение на батериите е между -20 ° С и 45 ° С. Освен това се погрижете NiCad батерии да са със заряд между 40% и 0%, когато имате намерение да не ги използвате известно време. Не се препоръчва никел-кадмиевите батерии да не се използват прекалено дълго време.
Не разбрах кои са тези оловни акумлатори, дето се съхраняват разредени, ама ми се струва, че и за тях си в грешка. Ако имаш предвид акумулаторите, дето трябва да ги напълниш с киселина преди да ги ползваш - те не са разредени, напротив заредени са си на 100%.
Цитат...от ...
само ... Никел-металхидридните акумулатори трябва да се зареждат преди съхранение.
Спри да заблуждаваш хората ,и прави разлика между двата термина, не зареден и разреден.
Не зареден е примерно пистолет....
Разреден е акумулатор... примерно
- ktamen
- VW експерт
- Мнения: 5478
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: RE: Re: Препоръчайте винтоверт.
Ronin написа:Това е от твоя линк ,който си дал...
Цитат...от ...
само ... Никел-металхидридните акумулатори трябва да се зареждат преди съхранение.
Спри да заблуждаваш хората ,и прави разлика между двата термина, не зареден и разреден.
Не зареден е примерно пистолет....
Разреден е акумулатор... примерно
Нищо не ти разбирам. кви пистолети, кви 5лв, ква банка. Къде съм писал за не зареден, че да ми обясяваш как е правилно да се каже и как е неправилно

Много навътре ги вземаш нещата и в крайна сметка спорим за безмислени неща, времето на никеловите батерии във винтовертите свърши. Дори тези батерии да се използват все още за други цели, темата е за винтоверти.
- Ronin
- Мнения: 971
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Re: RE: Re: RE: Re: Препоръчайте винтоверт.
Защо реши че съм в обяснителен режим.Никел металхидриден акумулатор се съхранява зареден ,това да е ясно за всички.ktamen написа:Ronin написа:Това е от твоя линк ,който си дал...
Цитат...от ...
само ... Никел-металхидридните акумулатори трябва да се зареждат преди съхранение.
Спри да заблуждаваш хората ,и прави разлика между двата термина, не зареден и разреден.
Не зареден е примерно пистолет....
Разреден е акумулатор... примерно
Нищо не ти разбирам. кви пистолети, кви 5лв, ква банка. Къде съм писал за не зареден, че да ми обясяваш как е правилно да се каже и как е неправилно![]()
Много навътре ги вземаш нещата и в крайна сметка спорим за безмислени неща, времето на никеловите батерии във винтовертите свърши. Дори тези батерии да се използват все още за други цели, темата е за винтоверти.
Ако твърдиш друго,лъжеш и заблуждаваш четящите този форум.
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Върни се в “ОФФ-Топик - електроника, техника, обзавеждане”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта