И накрая, май най-важното - мисля че DURA-LUBE се различава от РИМЕТ (нали за него беше питането) - това го чух на една маса, където дълго време се говори за РИМЕТ специално от хора, които са доста запознати.
Този продукт дали е безопасен за двигателя?
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Ако позволите да приведа моя опит с такива добавки (макар и не точно тази). Взех си Джета 2, двигател RF на 83 000 км (показание на километража, според мен за верните километри трябва да има една единица отпред). Почти веднага след като я взех й сложих DURA-LUBE (не съм сигурен точно така ли се пише). Карах я с нормални смени на масла (Valvoline 15w40, Минерално, червена опаковка за двигатели над 100 000 км) някъде до показание на километража 13 000 км (т.е. 213 000 км). Двигателя (а и колата като цяло) си бяха идеални. По същото време когато взех Джетата взех и мотофреза с двигател Briggs & Stratton. За него се притеснявах, че когато държах маслото в границите между минимума и максимума, с голяма охота го "ядеше" (и пушеше), което е ненормално за нов двигател. Сложих му от същата добавка (уж с нея можело да се кара и без масло - реклами) и леко позанемарих следенето на нивото на маслото
Трябва да си видя по дневниците колко часа след слагането на добавката двигателя блокира (в основния лагер, мисля), но в дневниците не пише кога последно съм гледал или доливал масло.
И накрая, май най-важното - мисля че DURA-LUBE се различава от РИМЕТ (нали за него беше питането) - това го чух на една маса, където дълго време се говори за РИМЕТ специално от хора, които са доста запознати.
И накрая, май най-важното - мисля че DURA-LUBE се различава от РИМЕТ (нали за него беше питането) - това го чух на една маса, където дълго време се говори за РИМЕТ специално от хора, които са доста запознати.
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13565
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
gr_kanev написа: .. взех и мотофреза с двигател Briggs & Stratton. За него се притеснявах, че когато държах маслото в границите между минимума и максимума, с голяма охота го "ядеше" (и пушеше), което е ненормално за нов двигател. Сложих му от същата добавка (уж с нея можело да се кара и без масло - реклами) и леко позанемарих следенето на нивото на маслотоТрябва да си видя по дневниците колко часа след слагането на добавката двигателя блокира (в основния лагер, мисля), но в дневниците не пише кога последно съм гледал или доливал масло.
Имам такъв звяр цели 5 к.с. .Преди години / 95-2000 / го глезих с масло с МоS2 На Лъки Моли .Не съм имал такива проблеми като блокиране. Сега го храня с полусинтетика на Фина
"Слагаш наколенките на д-р Ливайн и забравяш за болки в ставите".
Брех, чудо.
"Слагаш добавка и повредения двигател става като нов". Никога не съм ползвал добавки, нямам преки впечатления, но едно ме узадачава:
Как може износен метален детайл да се възстанови до точните допустими и изчислени от инжинерите размери и то само с някаква течност? Защо си мисля, че тези добавки само ни запушват ушите, да не чуваме проблема, до като в един момент двигателя не грохне.
Брех, чудо.
"Слагаш добавка и повредения двигател става като нов". Никога не съм ползвал добавки, нямам преки впечатления, но едно ме узадачава:
Как може износен метален детайл да се възстанови до точните допустими и изчислени от инжинерите размери и то само с някаква течност? Защо си мисля, че тези добавки само ни запушват ушите, да не чуваме проблема, до като в един момент двигателя не грохне.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
Andrian_VT написа:"Слагаш наколенките на д-р Ливайн и забравяш за болки в ставите".
Брех, чудо.
"Слагаш добавка и повредения двигател става като нов". Никога не съм ползвал добавки, нямам преки впечатления, но едно ме узадачава:
Как може износен метален детайл да се възстанови до точните допустими и изчислени от инжинерите размери и то само с някаква течност? Защо си мисля, че тези добавки само ни запушват ушите, да не чуваме проблема, до като в един момент двигателя не грохне.
Напълно съгласен както писах и по горе
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
Това запушване на ушите-сигурно ти спестява 30-40 000 км. каране преди да отвориш за ремонт.Andrian_VT написа:"Слагаш наколенките на д-р Ливайн и забравяш за болки в ставите".
Брех, чудо.
"Слагаш добавка и повредения двигател става като нов". Никога не съм ползвал добавки, нямам преки впечатления, но едно ме узадачава:
Как може износен метален детайл да се възстанови до точните допустими и изчислени от инжинерите размери и то само с някаква течност? Защо си мисля, че тези добавки само ни запушват ушите, да не чуваме проблема, до като в един момент двигателя не грохне.
- Теодор
- Мнения: 4928
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
- Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
- Двигател:
- Местоположение: София
SMEL написа:Това запушване на ушите-сигурно ти спестява 30-40 000 км. каране преди да отвориш за ремонт.Andrian_VT написа:"Слагаш наколенките на д-р Ливайн и забравяш за болки в ставите".
Брех, чудо.
"Слагаш добавка и повредения двигател става като нов". Никога не съм ползвал добавки, нямам преки впечатления, но едно ме узадачава:
Как може износен метален детайл да се възстанови до точните допустими и изчислени от инжинерите размери и то само с някаква течност? Защо си мисля, че тези добавки само ни запушват ушите, да не чуваме проблема, до като в един момент двигателя не грохне.
Или се използва най-вече за предпродажбена подготовка
- greenwather
- Мнения: 56
- Регистриран на: Чет 12 апр 2007 20:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз лично съм против всякакви добавки ,но ако мотора е тръгнал яко да си ходи а пари за ремонт няма ,добавката остава добър изход .Е не за много ,много дълъг период ,но все пак.
Лично за въпросната добавка съм чувал доста добри отзиви,знам че се продаваше в М Комплект 33 там познавам шефовете и те лично ми я препоръчваха ,че е добра ,тогава едно приятелче дето кара Рено си търсеше .
И все пак според мен по добре е да не се ползват такива неща. А особенно на нови коли .По добре е на стар двигател по гъстичко масло да се слага .
Лично за въпросната добавка съм чувал доста добри отзиви,знам че се продаваше в М Комплект 33 там познавам шефовете и те лично ми я препоръчваха ,че е добра ,тогава едно приятелче дето кара Рено си търсеше .
И все пак според мен по добре е да не се ползват такива неща. А особенно на нови коли .По добре е на стар двигател по гъстичко масло да се слага .
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта