
И накрая, май най-важното - мисля че DURA-LUBE се различава от РИМЕТ (нали за него беше питането) - това го чух на една маса, където дълго време се говори за РИМЕТ специално от хора, които са доста запознати.
gr_kanev написа: .. взех и мотофреза с двигател Briggs & Stratton. За него се притеснявах, че когато държах маслото в границите между минимума и максимума, с голяма охота го "ядеше" (и пушеше), което е ненормално за нов двигател. Сложих му от същата добавка (уж с нея можело да се кара и без масло - реклами) и леко позанемарих следенето на нивото на маслотоТрябва да си видя по дневниците колко часа след слагането на добавката двигателя блокира (в основния лагер, мисля), но в дневниците не пише кога последно съм гледал или доливал масло.
Andrian_VT написа:"Слагаш наколенките на д-р Ливайн и забравяш за болки в ставите".
Брех, чудо.
"Слагаш добавка и повредения двигател става като нов". Никога не съм ползвал добавки, нямам преки впечатления, но едно ме узадачава:
Как може износен метален детайл да се възстанови до точните допустими и изчислени от инжинерите размери и то само с някаква течност? Защо си мисля, че тези добавки само ни запушват ушите, да не чуваме проблема, до като в един момент двигателя не грохне.
Това запушване на ушите-сигурно ти спестява 30-40 000 км. каране преди да отвориш за ремонт.Andrian_VT написа:"Слагаш наколенките на д-р Ливайн и забравяш за болки в ставите".
Брех, чудо.
"Слагаш добавка и повредения двигател става като нов". Никога не съм ползвал добавки, нямам преки впечатления, но едно ме узадачава:
Как може износен метален детайл да се възстанови до точните допустими и изчислени от инжинерите размери и то само с някаква течност? Защо си мисля, че тези добавки само ни запушват ушите, да не чуваме проблема, до като в един момент двигателя не грохне.
SMEL написа:Това запушване на ушите-сигурно ти спестява 30-40 000 км. каране преди да отвориш за ремонт.Andrian_VT написа:"Слагаш наколенките на д-р Ливайн и забравяш за болки в ставите".
Брех, чудо.
"Слагаш добавка и повредения двигател става като нов". Никога не съм ползвал добавки, нямам преки впечатления, но едно ме узадачава:
Как може износен метален детайл да се възстанови до точните допустими и изчислени от инжинерите размери и то само с някаква течност? Защо си мисля, че тези добавки само ни запушват ушите, да не чуваме проблема, до като в един момент двигателя не грохне.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта