Този продукт дали е безопасен за двигателя?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Пет 13 апр 2007 12:49


Ако позволите да приведа моя опит с такива добавки (макар и не точно тази). Взех си Джета 2, двигател RF на 83 000 км (показание на километража, според мен за верните километри трябва да има една единица отпред). Почти веднага след като я взех й сложих DURA-LUBE (не съм сигурен точно така ли се пише). Карах я с нормални смени на масла (Valvoline 15w40, Минерално, червена опаковка за двигатели над 100 000 км) някъде до показание на километража 13 000 км (т.е. 213 000 км). Двигателя (а и колата като цяло) си бяха идеални. По същото време когато взех Джетата взех и мотофреза с двигател Briggs & Stratton. За него се притеснявах, че когато държах маслото в границите между минимума и максимума, с голяма охота го "ядеше" (и пушеше), което е ненормално за нов двигател. Сложих му от същата добавка (уж с нея можело да се кара и без масло - реклами) и леко позанемарих следенето на нивото на маслото :oops: Трябва да си видя по дневниците колко часа след слагането на добавката двигателя блокира (в основния лагер, мисля), но в дневниците не пише кога последно съм гледал или доливал масло.
И накрая, май най-важното - мисля че DURA-LUBE се различава от РИМЕТ (нали за него беше питането) - това го чух на една маса, където дълго време се говори за РИМЕТ специално от хора, които са доста запознати.




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пет 13 апр 2007 19:16


В този завод се произвеждаха дизелар мотор от преди новата ера :) , които са с доста големички хлабини .
Карал съм тази добавка над 180 000км. Когато продадох завяра беше към 390 000 км .


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пет 13 апр 2007 19:21


gr_kanev написа: .. взех и мотофреза с двигател Briggs & Stratton. За него се притеснявах, че когато държах маслото в границите между минимума и максимума, с голяма охота го "ядеше" (и пушеше), което е ненормално за нов двигател. Сложих му от същата добавка (уж с нея можело да се кара и без масло - реклами) и леко позанемарих следенето на нивото на маслото :oops: Трябва да си видя по дневниците колко часа след слагането на добавката двигателя блокира (в основния лагер, мисля), но в дневниците не пише кога последно съм гледал или доливал масло.


Имам такъв звяр цели 5 к.с. .Преди години / 95-2000 / го глезих с масло с МоS2 На Лъки Моли .Не съм имал такива проблеми като блокиране. Сега го храня с полусинтетика на Фина


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Пет 13 апр 2007 20:36


"Слагаш наколенките на д-р Ливайн и забравяш за болки в ставите".
Брех, чудо.
"Слагаш добавка и повредения двигател става като нов". Никога не съм ползвал добавки, нямам преки впечатления, но едно ме узадачава:
Как може износен метален детайл да се възстанови до точните допустими и изчислени от инжинерите размери и то само с някаква течност? Защо си мисля, че тези добавки само ни запушват ушите, да не чуваме проблема, до като в един момент двигателя не грохне.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 13 апр 2007 20:54


Andrian_VT написа:"Слагаш наколенките на д-р Ливайн и забравяш за болки в ставите".
Брех, чудо.
"Слагаш добавка и повредения двигател става като нов". Никога не съм ползвал добавки, нямам преки впечатления, но едно ме узадачава:
Как може износен метален детайл да се възстанови до точните допустими и изчислени от инжинерите размери и то само с някаква течност? Защо си мисля, че тези добавки само ни запушват ушите, да не чуваме проблема, до като в един момент двигателя не грохне.

    :applause: :applause: :applause: :да:
    Напълно съгласен както писах и по горе


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Пет 13 апр 2007 22:07


Andrian_VT написа:"Слагаш наколенките на д-р Ливайн и забравяш за болки в ставите".
Брех, чудо.
"Слагаш добавка и повредения двигател става като нов". Никога не съм ползвал добавки, нямам преки впечатления, но едно ме узадачава:
Как може износен метален детайл да се възстанови до точните допустими и изчислени от инжинерите размери и то само с някаква течност? Защо си мисля, че тези добавки само ни запушват ушите, да не чуваме проблема, до като в един момент двигателя не грохне.
Това запушване на ушите-сигурно ти спестява 30-40 000 км. каране преди да отвориш за ремонт.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 13 апр 2007 22:15


SMEL написа:
Andrian_VT написа:"Слагаш наколенките на д-р Ливайн и забравяш за болки в ставите".
Брех, чудо.
"Слагаш добавка и повредения двигател става като нов". Никога не съм ползвал добавки, нямам преки впечатления, но едно ме узадачава:
Как може износен метален детайл да се възстанови до точните допустими и изчислени от инжинерите размери и то само с някаква течност? Защо си мисля, че тези добавки само ни запушват ушите, да не чуваме проблема, до като в един момент двигателя не грохне.
Това запушване на ушите-сигурно ти спестява 30-40 000 км. каране преди да отвориш за ремонт.

    Или се използва най-вече за предпродажбена подготовка mhihi mhihi mhihi


Потребителски аватар
greenwather
Мнения: 56
Регистриран на: Чет 12 апр 2007 20:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот greenwather » Пет 13 апр 2007 22:34


Аз лично съм против всякакви добавки ,но ако мотора е тръгнал яко да си ходи а пари за ремонт няма ,добавката остава добър изход .Е не за много ,много дълъг период ,но все пак.
Лично за въпросната добавка съм чувал доста добри отзиви,знам че се продаваше в М Комплект 33 там познавам шефовете и те лично ми я препоръчваха ,че е добра ,тогава едно приятелче дето кара Рено си търсеше .
И все пак според мен по добре е да не се ползват такива неща. А особенно на нови коли .По добре е на стар двигател по гъстичко масло да се слага .


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Пет 13 апр 2007 23:33


Това е космо диск за автомобили ... :piss


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Мнениеот G3 » Пет 13 апр 2007 23:40


не бих рискувал сичко е к*р капан с цел еб*не , може да са безопасни ама за сметка на това са безполезни



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта