Въпроси за електрическа хидравлика

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Vladko
Мнения: 2480
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Въпроси за електрическа хидравлика

Мнениеот Vladko » Пет 20 ное 2009 11:28


Да определено :wink: В момента и аз имам кола с ел. хидравлика(която в момента не работи) и волана си се върти като на кола без хидравлика-на място тежко и трудно,но в движение нормално.




theultimate
Мнения: 2140
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: Въпроси за електрическа хидравлика

Мнениеот theultimate » Съб 21 ное 2009 8:50


В крайна сметка има ли твърда връзка волана с рейката, защото някои писаха че няма?


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4234
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата

Re: Въпроси за електрическа хидравлика

Мнениеот nii » Съб 12 дек 2009 11:52


има връзка
на моята кордоба при угасен двигател като въртя волана мърдат гумите, но адски трудно
при запален двигател на място ако врътнеш волана тая хидравлика толкова ток дърпа че ми примигват фаровете
иначе наистина пести гориво защото консумира енергия само ако въртиш волана


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Re: Въпроси за електрическа хидравлика

Мнениеот dandan » Нед 20 дек 2009 3:39


И аз не вярвам да няма връзка, все пак всичко се случва, сложна апаратура-вероятност за откази има макар да са сведени до минимум.
Между другото дори на тежките машини дето са със серво без директна връзка ако помпата откаже, сервото става на помпа и започва да помпи в маркучите при въртене.


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Въпроси за електрическа хидравлика

Мнениеот fox_vt » Нед 27 дек 2009 23:40


KirilGeorgiev написа:Е вие много цветно го разправяте.На Пасат В5.5 ми падна ремъка и си я закарах без проблеми от Лозенец до Овча Купел.Волана доста тежко се върти но си се кара.


Да ама твоята хидравлика е от "простите" които имат твърда връзка с колелетата а тук се говори за липса на такава .Се едно да ти се скъса кормилния прът и ставаш камикадзе.

И аз не вярвам да няма връзка, все пак всичко се случва, сложна апаратура-вероятност за откази има макар да са сведени до минимум.
Между другото дори на тежките машини дето са със серво без директна връзка ако помпата откаже, сервото става на помпа и започва да помпи в маркучите при въртене.


така е мотокарите са на същия принцип ако са угасени и в движение могат да се управляват но мноооого трудно.И все пак ако недай си боже стане повреда в такава система уплахата ще бъде най-голямото зло.


Кънев
Мнения: 35
Регистриран на: Пет 31 окт 2008 15:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нова Загора

Re: Въпроси за електрическа хидравлика

Мнениеот Кънев » Пон 28 дек 2009 11:49


Има механична връзка. Може да прочетете тук:

http://volkswagen.msk.ru/steering/el_gidr_gur_rus.pdf


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Въпроси за електрическа хидравлика

Мнениеот KirilGeorgiev » Пон 28 дек 2009 11:51


Аз нещо не мога изобщо да схвана как според вас няма да има връзка между волана и колелата.Като се върти волана се завърта пръта който върти рейката на ляво-дясно от нея чрез накрайниците движението се предава на колелата.Хидравликата просто набива масло под налягане в рейката за да ни е по лесно да въртим геврека.Това дали хидравликата е задвижвана от ремък или ток според мен не променя нещата.


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Въпроси за електрическа хидравлика

Мнениеот mufin » Пон 28 дек 2009 16:20


KirilGeorgiev написа:Аз нещо не мога изобщо да схвана как според вас няма да има връзка между волана и колелата.Като се върти волана се завърта пръта който върти рейката на ляво-дясно от нея чрез накрайниците движението се предава на колелата.Хидравликата просто набива масло под налягане в рейката за да ни е по лесно да въртим геврека.Това дали хидравликата е задвижвана от ремък или ток според мен не променя нещата.


Кирчо, така е.
Ама много хора си пишат без да мислят много.
Изображение

Последна промяна от mufin на Вто 29 дек 2009 16:28, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Re: Въпроси за електрическа хидравлика

Мнениеот dandan » Пон 28 дек 2009 21:06


Аз доколкото си спомням при новите коли е избегната хидравликата, сервото е изцяло електрическо...
Може и да бъркам де.
И не толкова просто , все някой трябва да каже на тая помпа накъде да помпи, т.е. да сменя посоката на флуида и да е разтоварена когато не се ползва.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Въпроси за електрическа хидравлика

Мнениеот pas1.8mi » Съб 04 сеп 2010 16:03


dandan написа:Аз доколкото си спомням при новите коли е избегната хидравликата, сервото е изцяло електрическо...
Може и да бъркам де.
И не толкова просто , все някой трябва да каже на тая помпа накъде да помпи, т.е. да сменя посоката на флуида и да е разтоварена когато не се ползва.



С това пък какво искаше да кажеш? :roll: Помпата прави налягане еднопосочно!При старите коли(нашите mhihi ) в Рейката има интегрирани клапани(механични),които при завъртане на волана освобождават налягането в едната или другата посока!При коя марка нови автомобили сервото е напълно електрическо?Ако я помниш ,сподели за да потърся информация! :wink:


Потребителски аватар
dandan
Мнения: 768
Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
Автомобил: Passat B5-5
Двигател: AHA 2003
Местоположение: Montreal

Re: Въпроси за електрическа хидравлика

Мнениеот dandan » Съб 04 сеп 2010 23:21


Така е но освен да подават въпросните клапанчета така е направена че флуида да изтича без съпротивление когато няма усилие в кормилото.
Относно електрическите ето товаhttp://www.tec.nsk.com/weblibrary/library/Products/Other%20Products/MC06-02%20Electric%20Power%20Steering%20(EPS).pdf В кои коли се ползва? Да речем VW http://findarticles.com/p/articles/mi_m0UDO/is_7_14/ai_69240052/


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: Въпроси за електрическа хидравлика

Мнениеот fox_vt » Нед 05 сеп 2010 22:20


Абе пичове има ел хидравлики които нямат връзка механична с реиката специялано в моргата преди време пред мен купиха такава.Вий сега почвате да развивате теории от навремето газта с жило mhihi mhihi


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Въпроси за електрическа хидравлика

Мнениеот pas1.8mi » Пон 06 сеп 2010 16:22


fox_vt написа:Абе пичове има ел хидравлики които нямат връзка механична с реиката специялано в моргата преди време пред мен купиха такава.Вий сега почвате да развивате теории от навремето газта с жило mhihi mhihi



За каква кола е била?


drob4o
Мнения: 86
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 20:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпроси за електрическа хидравлика

Мнениеот drob4o » Пон 06 сеп 2010 16:49


Колеги има два вида кормилни системи с електрическо задвижване. На Поло/Фабиа е електрохидравлично - под акумулатора има казанче, ел. помпа и компютър, като налягането се създава от ел. попмпа, останалото е същото като на по-старите модели. На Голф 5/Кади/Туран/Пасат 6. то е електро-механични. т.е на кормилната рейка от долу има ел. мотор, който усилва/задвижва рейката и управляващ блок. та колега аз така и не разбрах за точно кой модел питаш? За да ти се даде по конкретен отговор.


Потребителски аватар
pas1.8mi
Мнения: 5208
Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
Автомобил: Passat B5
Двигател: 1.8T AEB 1999
Местоположение: София,Плевен

Re: Въпроси за електрическа хидравлика

Мнениеот pas1.8mi » Пон 06 сеп 2010 16:56


Ако въпросът ти е към мен?Интересува ме ,коя марка използва електрическо серво без механична връзка м/у кормилния прът и рейката?



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 119 госта