
Въпроси за електрическа хидравлика
- Vladko
- Мнения: 2480
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Въпроси за електрическа хидравлика
Да определено
В момента и аз имам кола с ел. хидравлика(която в момента не работи) и волана си се върти като на кола без хидравлика-на място тежко и трудно,но в движение нормално.

-
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Въпроси за електрическа хидравлика
В крайна сметка има ли твърда връзка волана с рейката, защото някои писаха че няма?
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4234
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
Re: Въпроси за електрическа хидравлика
има връзка
на моята кордоба при угасен двигател като въртя волана мърдат гумите, но адски трудно
при запален двигател на място ако врътнеш волана тая хидравлика толкова ток дърпа че ми примигват фаровете
иначе наистина пести гориво защото консумира енергия само ако въртиш волана
на моята кордоба при угасен двигател като въртя волана мърдат гумите, но адски трудно
при запален двигател на място ако врътнеш волана тая хидравлика толкова ток дърпа че ми примигват фаровете
иначе наистина пести гориво защото консумира енергия само ако въртиш волана
- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Re: Въпроси за електрическа хидравлика
И аз не вярвам да няма връзка, все пак всичко се случва, сложна апаратура-вероятност за откази има макар да са сведени до минимум.
Между другото дори на тежките машини дето са със серво без директна връзка ако помпата откаже, сервото става на помпа и започва да помпи в маркучите при въртене.
Между другото дори на тежките машини дето са със серво без директна връзка ако помпата откаже, сервото става на помпа и започва да помпи в маркучите при въртене.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Въпроси за електрическа хидравлика
KirilGeorgiev написа:Е вие много цветно го разправяте.На Пасат В5.5 ми падна ремъка и си я закарах без проблеми от Лозенец до Овча Купел.Волана доста тежко се върти но си се кара.
Да ама твоята хидравлика е от "простите" които имат твърда връзка с колелетата а тук се говори за липса на такава .Се едно да ти се скъса кормилния прът и ставаш камикадзе.
И аз не вярвам да няма връзка, все пак всичко се случва, сложна апаратура-вероятност за откази има макар да са сведени до минимум.
Между другото дори на тежките машини дето са със серво без директна връзка ако помпата откаже, сервото става на помпа и започва да помпи в маркучите при въртене.
така е мотокарите са на същия принцип ако са угасени и в движение могат да се управляват но мноооого трудно.И все пак ако недай си боже стане повреда в такава система уплахата ще бъде най-голямото зло.
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Въпроси за електрическа хидравлика
Аз нещо не мога изобщо да схвана как според вас няма да има връзка между волана и колелата.Като се върти волана се завърта пръта който върти рейката на ляво-дясно от нея чрез накрайниците движението се предава на колелата.Хидравликата просто набива масло под налягане в рейката за да ни е по лесно да въртим геврека.Това дали хидравликата е задвижвана от ремък или ток според мен не променя нещата.
-
- Мнения: 1019
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Въпроси за електрическа хидравлика
KirilGeorgiev написа:Аз нещо не мога изобщо да схвана как според вас няма да има връзка между волана и колелата.Като се върти волана се завърта пръта който върти рейката на ляво-дясно от нея чрез накрайниците движението се предава на колелата.Хидравликата просто набива масло под налягане в рейката за да ни е по лесно да въртим геврека.Това дали хидравликата е задвижвана от ремък или ток според мен не променя нещата.
Кирчо, така е.
Ама много хора си пишат без да мислят много.

Последна промяна от mufin на Вто 29 дек 2009 16:28, променено общо 1 път.
- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Re: Въпроси за електрическа хидравлика
Аз доколкото си спомням при новите коли е избегната хидравликата, сервото е изцяло електрическо...
Може и да бъркам де.
И не толкова просто , все някой трябва да каже на тая помпа накъде да помпи, т.е. да сменя посоката на флуида и да е разтоварена когато не се ползва.
Може и да бъркам де.
И не толкова просто , все някой трябва да каже на тая помпа накъде да помпи, т.е. да сменя посоката на флуида и да е разтоварена когато не се ползва.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Въпроси за електрическа хидравлика
dandan написа:Аз доколкото си спомням при новите коли е избегната хидравликата, сервото е изцяло електрическо...
Може и да бъркам де.
И не толкова просто , все някой трябва да каже на тая помпа накъде да помпи, т.е. да сменя посоката на флуида и да е разтоварена когато не се ползва.
С това пък какво искаше да кажеш?



- dandan
- Мнения: 768
- Регистриран на: Сря 28 мар 2007 7:31
- Автомобил: Passat B5-5
- Двигател: AHA 2003
- Местоположение: Montreal
Re: Въпроси за електрическа хидравлика
Така е но освен да подават въпросните клапанчета така е направена че флуида да изтича без съпротивление когато няма усилие в кормилото.
Относно електрическите ето товаhttp://www.tec.nsk.com/weblibrary/library/Products/Other%20Products/MC06-02%20Electric%20Power%20Steering%20(EPS).pdf В кои коли се ползва? Да речем VW http://findarticles.com/p/articles/mi_m0UDO/is_7_14/ai_69240052/
Относно електрическите ето товаhttp://www.tec.nsk.com/weblibrary/library/Products/Other%20Products/MC06-02%20Electric%20Power%20Steering%20(EPS).pdf В кои коли се ползва? Да речем VW http://findarticles.com/p/articles/mi_m0UDO/is_7_14/ai_69240052/
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Въпроси за електрическа хидравлика
Абе пичове има ел хидравлики които нямат връзка механична с реиката специялано в моргата преди време пред мен купиха такава.Вий сега почвате да развивате теории от навремето газта с жило



- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Въпроси за електрическа хидравлика
fox_vt написа:Абе пичове има ел хидравлики които нямат връзка механична с реиката специялано в моргата преди време пред мен купиха такава.Вий сега почвате да развивате теории от навремето газта с жило![]()
За каква кола е била?
Re: Въпроси за електрическа хидравлика
Колеги има два вида кормилни системи с електрическо задвижване. На Поло/Фабиа е електрохидравлично - под акумулатора има казанче, ел. помпа и компютър, като налягането се създава от ел. попмпа, останалото е същото като на по-старите модели. На Голф 5/Кади/Туран/Пасат 6. то е електро-механични. т.е на кормилната рейка от долу има ел. мотор, който усилва/задвижва рейката и управляващ блок. та колега аз така и не разбрах за точно кой модел питаш? За да ти се даде по конкретен отговор.
- pas1.8mi
- Мнения: 5208
- Регистриран на: Нед 10 окт 2004 14:08
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 1999
- Местоположение: София,Плевен
Re: Въпроси за електрическа хидравлика
Ако въпросът ти е към мен?Интересува ме ,коя марка използва електрическо серво без механична връзка м/у кормилния прът и рейката?
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 215 госта