Golf 3 1.8 написа:VW_FEN написа:Еее, най-после някой да кай за кфо стаа въпросАбе знам аз, че дюзите могат да ги сложат където си искат
ако ще и 6 клапана да има
Значи повече триене, повече части за чупене и по-сложно за ремонт... горе долу и аз това си мислех. Ами ако не се върнат пак към 20в в някой следващ двигател, значи е било експеримент и са решили да го зарежат този тип. Но може пък и нарочно да не слагат всички хубави неща на едно място (както при телефоните - за да си продадат следващите продукти, орязали са функцийте на някой от предишните модели - мисля, че от търговска гледна точка са способни и това да направят). Но пък тоя 1.8Т 20v дърпа като ракета, да му се не види и пущината
щеше да ми падне ченето от ускорението...
Ако е в ибиза наистина е доста сериозен 20вт ма в голф и а3 не е нищо особено от към ускорение......АБФ-а си остава класика за мене
20v или 16v... !?!?
-
ttony
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пет 16 дек 2005 21:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
5V определено беше рекламен трик, който изигра ролята си.
не ми се мисли като дойде време на тия двг. масово да се сменят гумички на клапаните или комплект повдигачи
малко повече инфо и за други "космически" технологии има тук:
http://www.autozine.org/technical_schoo ... to-5-valve
не ми се мисли като дойде време на тия двг. масово да се сменят гумички на клапаните или комплект повдигачи
малко повече инфо и за други "космически" технологии има тук:
http://www.autozine.org/technical_schoo ... to-5-valve
Apart from the obvious addition of a turbocharger, the existing 1984cc FSI four-cylinder was given a thorough reworking in order to create the winning engine, which in 200bhp form has a peak torque of 280Nm available from just 1,800rpm. The cylinder head was modified with sodium-filled exhaust valves, armoured inlet and exhaust valve seats, strength-optimised roller rocker fingers, and valve springs with increased forces. There’s also variable valve timing and a Bosch Motronic MED 9.1 ECU.
http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_valve_timing
Това е за ТФСИ
http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_valve_timing
Това е за ТФСИ
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 68 госта
Значи повече триене, повече части за чупене и по-сложно за ремонт... горе долу и аз това си мислех. Ами ако не се върнат пак към 20в в някой следващ двигател, значи е било експеримент и са решили да го зарежат този тип. Но може пък и нарочно да не слагат всички хубави неща на едно място (както при телефоните - за да си продадат следващите продукти, орязали са функцийте на някой от предишните модели - мисля, че от търговска гледна точка са способни и това да направят). Но пък тоя 1.8Т 20v дърпа като ракета, да му се не види и пущината