20v или 16v... !?!?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Чет 22 мар 2007 19:57


Golf 3 1.8 написа:
VW_FEN написа:Еее, най-после някой да кай за кфо стаа въпрос ;) Абе знам аз, че дюзите могат да ги сложат където си искат ;) ако ще и 6 клапана да има mhihi Значи повече триене, повече части за чупене и по-сложно за ремонт... горе долу и аз това си мислех. Ами ако не се върнат пак към 20в в някой следващ двигател, значи е било експеримент и са решили да го зарежат този тип. Но може пък и нарочно да не слагат всички хубави неща на едно място (както при телефоните - за да си продадат следващите продукти, орязали са функцийте на някой от предишните модели - мисля, че от търговска гледна точка са способни и това да направят). Но пък тоя 1.8Т 20v дърпа като ракета, да му се не види и пущината :shock щеше да ми падне ченето от ускорението... :roll:

Ако е в ибиза наистина е доста сериозен 20вт ма в голф и а3 не е нищо особено от към ускорение......АБФ-а си остава класика за мене :D


:D :D Кът му съ клъцнат 200 килца на Голфчето (Аудито) и там шъ стане сериозен.. :lol:




ttony
Мнения: 169
Регистриран на: Пет 16 дек 2005 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ttony » Сря 28 мар 2007 17:44


5V определено беше рекламен трик, който изигра ролята си.
не ми се мисли като дойде време на тия двг. масово да се сменят гумички на клапаните или комплект повдигачи :)

малко повече инфо и за други "космически" технологии има тук:

http://www.autozine.org/technical_schoo ... to-5-valve


лайномета
Мнения: 85
Регистриран на: Вто 18 апр 2006 20:36
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот лайномета » Сря 28 мар 2007 18:09


махнаха ги,защото от 5-те винтила на цилиндър полза няма никва :roll:
на мен обаче ми е по-чудно защо ваг зарязаха 5 цилиндровите двигатели :roll: такъв хубав звук вадеше петака,срамота направо :cry:


1,4mpi
Мнения: 60
Регистриран на: Пет 30 юни 2006 0:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот 1,4mpi » Сря 28 мар 2007 22:13


В променливите фази на газораспределението на ФСИ,май се крие отговора


Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Dan4ote » Пет 30 мар 2007 9:27


Защо ли ми се струва, че някои хора говорите безумия... :roll: чудя се от къде ги нучихте тези неща, които твърдите?


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пет 30 мар 2007 11:08


FSI има ли променливи фази на газоразпределение? :?
За рекламния трик и за това, че не стават и аз не съм съгласен... то си пише, че са подходящи за високи обороти в линка, който даде ТТони.


1,4mpi
Мнения: 60
Регистриран на: Пет 30 юни 2006 0:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот 1,4mpi » Пет 30 мар 2007 15:13


Apart from the obvious addition of a turbocharger, the existing 1984cc FSI four-cylinder was given a thorough reworking in order to create the winning engine, which in 200bhp form has a peak torque of 280Nm available from just 1,800rpm. The cylinder head was modified with sodium-filled exhaust valves, armoured inlet and exhaust valve seats, strength-optimised roller rocker fingers, and valve springs with increased forces. There’s also variable valve timing and a Bosch Motronic MED 9.1 ECU.
http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_valve_timing
Това е за ТФСИ


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пет 30 мар 2007 15:46


Така, значи TFSI има променливи фази, обаче FSI няма. :roll: А 5-цилиндрови мотори все още си има - VR5 ;)


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот niikoo_1 » Пет 30 мар 2007 16:30


VW_FEN написа:Така, значи TFSI има променливи фази, обаче FSI няма. :roll: А 5-цилиндрови мотори все още си има - VR5 ;)


ЩО реши, че ФСИ няма променливи фази :?: :?: , тоя мотор има и променлива геометрия на всмукателния колектор.

А при ТФСИ само всмукателиня вал и клапани са с променлива геометрия



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта