Golf 3 1.8 написа:VW_FEN написа:Еее, най-после някой да кай за кфо стаа въпросАбе знам аз, че дюзите могат да ги сложат където си искат
ако ще и 6 клапана да има
Значи повече триене, повече части за чупене и по-сложно за ремонт... горе долу и аз това си мислех. Ами ако не се върнат пак към 20в в някой следващ двигател, значи е било експеримент и са решили да го зарежат този тип. Но може пък и нарочно да не слагат всички хубави неща на едно място (както при телефоните - за да си продадат следващите продукти, орязали са функцийте на някой от предишните модели - мисля, че от търговска гледна точка са способни и това да направят). Но пък тоя 1.8Т 20v дърпа като ракета, да му се не види и пущината
щеше да ми падне ченето от ускорението...
Ако е в ибиза наистина е доста сериозен 20вт ма в голф и а3 не е нищо особено от към ускорение......АБФ-а си остава класика за мене


