Въпрос за алтернатор
- svetlin
- Мнения: 743
- Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: На Софията
- Контакти:
Въпрос за алтернатор
За да започне да зарежда алтернатора ми трябва да изфорсирам двигателя до около 2000 оборота. Та въпроса ми е може ли да се сложи реле което да елиминира тази процедура?
- svetlin
- Мнения: 743
- Регистриран на: Съб 23 сеп 2006 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: На Софията
- Контакти:
алтернатора си зарежда нормално. Идеята ми е че просто типа му е такъв че трябва да изфорсираш двигателя за да включи релето за зареждане коeтo не ми се нрави да правя сутрин на студен двигател и понеже съм виждал коли които не е нужно да вдигнеш оборотите за да почне да зарежда и до колкото знам това се прави с реле и просто питах дали наистина е така и как точно трябва да се върже релето.
-
- Мнения: 181
- Регистриран на: Чет 26 яну 2006 18:24
- Автомобил: VW MK4
- Двигател: ATD PD TDI
- Местоположение: Русе
Re: Въпрос за алтернатор
svetlin написа:За да започне да зарежда алтернатора ми трябва да изфорсирам двигателя до около 2000 оборота. Та въпроса ми е може ли да се сложи реле което да елиминира тази процедура?
Абсолютно същия проблем имам и аз. Оня ден установих, че презареждаше / изгоряха ми две крушки / - зареждаше 15-16 В. Носих алтернатора на ремонт, сменили са диоден блок и реле-регулатор. Монтирахме го и при запалване лампата за зареждане остава да свети, алтернатора не зарежда. Като я изфорсирам се оправя. Ти как реши проблема?
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта