New Beetle 2.0, 99г. "Диагноза"- табло?!?( проблем с тоците)

Техническа и сервизна информация за New Beetle & Beetle (от 2011 г.) - продължението на една легенда
Потребителски аватар
Cianna
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 25 окт 2014 21:27
Автомобил: VW New Beetle
Двигател: 2.0 99g + LPG [SIMGAS]
Местоположение: София

New Beetle 2.0, 99г. "Диагноза"- табло?!?( проблем с тоците)

Мнениеот Cianna » Съб 25 окт 2014 22:25


Здравейте, искам да попитам дали някои от вас са се сблъсквали с проблема, който имам :rolleyes
Колата ми (New Beetle 2.0 1999g) премина през основен ремонт на двигателя, пребоядисване и ремонт на централното заключване. След по-малко и от 500 км, дойдоха проблемите. При палене, не пали от първия път, оборотите просто падат и изгасваше, после започна вечерта да пада акумулаторът, ок..смених го не ставал вече... След два дни пак колата умряла на сутринта, алармата се включва посред нощ казаха, че като падал акумулаторът ставало така.. Почнах да ходя по диагностики, никой неможе да ми каже защо става така!?!? Накрая стигнах до оторизираният сервиз :confused След диагностика и там, ми казват следното- проблемът е в таблото, ново табло минимум 1700 лв :eek :eek :eek Като само за информация да спомена, че за първите ремонти вече бях дала над 3000 :banghead
Питам коя част на таблото, отговарят ми, че не знаят защото били работели на модули не на части :neutral нямали и нужната техника?!?! А кой има такава техника?!? Пак не знаели... :banghead Петък я почнаха, звъннах била разглобена и не можели да ми я върнат, понеделник да съм отишла, ама нямало да е над 200 лв , които уговорихме да не надвишава диагностиката... А и края на диагностиката не съвпадала с връщането на колата :cry Сега карам на таксита, много мерси :neutral И така, понеделник си взимам колата в същото състояние и не знам какво да правя и къде да ходя, че да разберат коя част на таблото ми точи ток през нощта :dummy Моля, някой ако има опит да сподели, че съм в безизходица и пред тотален фалит с тази кола :redface




Потребителски аватар
dobrin
Мнения: 29475
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: PB 112+
Местоположение: София
Контакти:

Re: New Beetle 2.0, 99г. "Диагноза"- табло?!?( проблем с тоц

Мнениеот dobrin » Съб 25 окт 2014 23:04


Опитай при някой от клубните майстори в раздел Сервизи.


Потребителски аватар
Cianna
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 25 окт 2014 21:27
Автомобил: VW New Beetle
Двигател: 2.0 99g + LPG [SIMGAS]
Местоположение: София

Re: New Beetle 2.0, 99г. "Диагноза"- табло?!?( проблем с тоц

Мнениеот Cianna » Съб 25 окт 2014 23:23


Благодаря, ще се пробвам и там и дай боже има светлина в тунела на нормална цена :c020 :smile


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12826
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: New Beetle 2.0, 99г. "Диагноза"- табло?!?( проблем с тоц

Мнениеот kris11 » Нед 26 окт 2014 10:43


според мен въобще не е било нужно да наливаш 3000 лв по ремонт на двигател и цялостно боядисване. Предполагам,че е внос от Италия за да сее стигнало до ремонт на двигателя.
Съвет -помоли някой близък познат мъж да я кара по сервизи.като те видят жена те "работят". изивнявам се за израза, но е точно така- надуват цената.
Напиши и в профила си от кой град си. така може да те насочат към човек или сервиз в града ти, които са сигурни.
Едва ли таблото е чак толкова сложно като на совалка, че да не може да се измери консумацията и от кой куплунг е.Стрелям на посоки , но нямаш повече от 2 куплунга. И няма как таблото ти да събори акумулатора.След изваждане на конт,ключ остава 1 дежурно захранване с мижава консумация.
Виж с централното и светещи плафони в купето акумулатора е разреден на сутринта. По скоро проблема ти е в микроключетата по бравите и комфорт модула.


Потребителски аватар
Cianna
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 25 окт 2014 21:27
Автомобил: VW New Beetle
Двигател: 2.0 99g + LPG [SIMGAS]
Местоположение: София

Re: New Beetle 2.0, 99г. "Диагноза"- табло?!?( проблем с тоц

Мнениеот Cianna » Нед 26 окт 2014 12:31


Здравейте, от София съм явно съм пропуснала докато правих профила. Наистина ще се радвам ако някой ме насочи към човек, който наистина разбира... Колата трябваше да се боядиса след градушката, а двигателя гореше масло на килограм... За последните 1000 км беше изгорил над 1л, цапаше и свещите и за това се принудих да ремонтирам. Преди тези ремонти акумулатор не ми е падал никога и дори цяла нощ да е на фарове ( случвало се е два пъти :c020 ) Препоръчаха ми някакъв сервиз до МОЛ Парадайз, чрез познати, но аз и в другите сервизи в които ходих все познати и приятели ме изпращаха :banghead За отношението към жените сте много прав и аз отдавна стигнах до това заключение! Виждат ме, нахилени и после почват да се тюхкат кой е работил по колата, почват мен да питат това защо по дяволите еди как си е направено, аз какво да им отговоря?!?! Всеки следващ автомонтьор по-умен от другия, всеки пипа, никой не поправя и само бели правят :eek Наистина ще ходя с някой познат следващия път! Не е нормално това отношение, не ходя там да си говоря с тях и да ми се свалят, а да свършат работа! :rolleyes От VW казаха ,че били изключили алармата, но продължавало от някъде да точи ток, нали нямали нужната техника и практика да проверявали от тоя част е проблема, модула искали да сменят... С две думи съм много разочарована, мисля да пусна тема относно "диагностиката" им също!Не съм съгласна за 200 лв да ми слагат "диагноза" табло! Не е сериозно някакси :dummy


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12826
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: New Beetle 2.0, 99г. "Диагноза"- табло?!?( проблем с тоц

Мнениеот kris11 » Нед 26 окт 2014 18:37


Добрин ти е дал линк към клубните сервизи. И Ваското 1 и Мишо са надеждни хора. Свържи с който ти е по-удобно по район. :th_up
Има още 1 възможност да се изтощава акумулатора освен от комфорт модула и тя е пробил диод в алтернатора, тока е голям и лесно се хваща. Слуайно да ти премигва "лампата" за зареждане при работещ акумулатор?


Потребителски аватар
Cianna
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 25 окт 2014 21:27
Автомобил: VW New Beetle
Двигател: 2.0 99g + LPG [SIMGAS]
Местоположение: София

Re: New Beetle 2.0, 99г. "Диагноза"- табло?!?( проблем с тоц

Мнениеот Cianna » Пон 27 окт 2014 20:16


Здравейте :) Днес си взех колата от VW сервиза, след като звъннах да им обясня, че като ми я върнат в 18ч. няма в кой сервиз да я оставя по това време...Върнаха я по-рано с много обяснения...Оставих я в друг специализиран сервиз, не от оторизираните, пак с много добри отзиви, ще чакам да видим. Иначе не било от комфорт модула, уж не било и от другите части, а точило ток от таблото. Слад като помолих да ми разпечатат "диагнозата" чак тогава ми дадоха лист, което не ми изглежда много нормално,бяха ми дали само фактура с монтаж/демонтаж на части. Че като отида в другия сервиз да хънкам и мънкам :rolleyes Говорихме почти час по телефона с момчето което ме прие да ми обяснява, че било нормално такава диагноза и аз съм отказала ремонт! Е как няма да го откажа, като ми казаха, че това може да го прави от кабели или някоя лампичка, а те да ми сменят целия модул на тая цена :banghead Благодаря много за съветите, ще пиша след след ремонта, дано скоро да я оправят :) :th_up


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12826
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: New Beetle 2.0, 99г. "Диагноза"- табло?!?( проблем с тоц

Мнениеот kris11 » Вто 28 окт 2014 9:44


лесно се проверява дали е от таблото. Измерва се консумацията при закачено табло и изчакване мин. 10 мин /ако к.модула е с 2 релета за време /. Окачат се куплунзите на таблото и пак се измерва консумацията след мин.10 мин. Ако има консумация при откачено табло - наранена изолация на проводници където влизат в купето.
В таблото няма елемент, който да събори акумлатора.След изваждане на конт.ключ остава само 1 дежурен постоянен плюс с много малка консумация.
Радиото ти какво е? Допълнително ли е монтирано,падащ панел ???


Потребителски аватар
zografski
Мнения: 2500
Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
Автомобил: Golf IV V6 4Motion
Двигател: AUE 2001
Местоположение: Sofia

Re: New Beetle 2.0, 99г. "Диагноза"- табло?!?( проблем с тоц

Мнениеот zografski » Вто 28 окт 2014 10:14


Аз не знам кой себеуважаващ се "майстор", като отидеш с такъв проблем не проверява първо за утечка... Как аджеба разбра, че е от таблото... Как се проверява за утечка?:
Дали имаш утечка може да провериш с мултицет ката откачиш единия кабел на акумулатора и дадеш верига с мултицета, обаче мултицета трябва да ти е на ампери, това което покаже не трябва да е повече от 0.04 ако е повече има утечка.
1. откачаш минусовата клема ;
2. нагласяш мултицета на Ампери зa прав ток;
3. присъединяваш положителния /+/ осезател на мултицета към отрицателния /-/ на акумулатора;
4. присединяваш отрицателния осезател на мултицета към откачената клема с кабела /-/;
5. обхвата на мултицета е добре да бъде на 10/20/ А
6. е, ако показва както писах, повече от 0.05А почваш да разкачаш предпазителите(бушоните) за да локализираш веригата, която има консумация!
*
Когато се мери напрежение уреда се връзва паралено във веригата,НО когато се мери ток мултицета ти трябва да бъде свързан последователно във ел. веригата. Или по-точно, при свален минусов кабел към акумулатора свързваш уреда, като плюсовата сонда я опираш до минусовия кабел, а минусовата сонда я опираш да минусовата клема на акумулатора.

За това може да не ходиш на майстор, а да викнеш баща ти или някой приятел който е виждал мултицет. Също така сутринта преди да запалиш колата, отивате и мерите напрежението на акуто, ако е под 12, значи не е добре, след като запалите двигателя, трябва да вдигне на 14+++, ако не вдигне на 14 и отгоре значи може да имаш проблем с алтернатора и той може да не зарежда (даже не може, а със сигурност). Това е което аз бих направил първо с кола която има проблем с тоците. Локализиране на проблема или утечката. Щом ти пада аку-то значи е утечка, просто я локализирайте по начина който споделих отгоре, ако се окаже че нямаш утечка, трябва да търсиш другаде проблема.
Сега остава да хванеш някой, който е работил с мултицет и да се захващате за работа, която е не повече от 15 мин.
И ако сме помогнали не искаме 3000лв, а само потупване по рамото :mhihi
.


Потребителски аватар
Cianna
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 25 окт 2014 21:27
Автомобил: VW New Beetle
Двигател: 2.0 99g + LPG [SIMGAS]
Местоположение: София

Re: New Beetle 2.0, 99г. "Диагноза"- табло?!?( проблем с тоц

Мнениеот Cianna » Сря 29 окт 2014 16:29


Здравейте отново :) Взех колата вчера от другия сервиз, поради факта, че момчетата ми звъннаха с новината, че на колата ми и няма нищо, нищо не точи ток, нищо не са й правили само са замерили :neutral Радиото ми е оригиналното, така и не сложих друго. Интересното е че "специалистите" от VW явно са забравили да ми свържат алармата и централното, след като я взех от втория сервиз го установих! И течът е бил от там явно, колкото и да не разбирам от коли логиката е такава! Днес пак звънях, пак с приемчика да си говоря, щял да пита още го чакам да върне обаждане :screwy Дето същият ми е кълнеше, че ако ми сменели таблото, нямало да имам проблеми с тока вече! Сметката ми беше 152 лв, за нищо ама нищо, някаква диагностика писали и от там нататък само демонтаж/монтаж! Евала VW, евала специалисти! :bowdown Сега, като благоволи да звънне ще му кажа че си искам парите обратно!
Много благодаря за съветите, дано скоро да не ми се наложи пак да се занимавам с такива проблеми :beer
Интересно ако бях толкова глупава и наивна да ги оставя да ми сменят таблото и това продължеше, какво щяха тогава да правят :screwy
Просто някой трябва сега да ми оправи алармата и централното, защото те допълнителни аларми не поправяли още в началото ми казаха! Как може, накрая от недоглеждане да забравят да ми включат централното и алармата и така да ми се реши проблема :dummy Много благодаря отново за съветите, ще пиша какво е развитието по моя случай и наистина трябва да направя нова тема за този сервиз, хората трябва да знаят къде си оставят колите!!!


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12826
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: New Beetle 2.0, 99г. "Диагноза"- табло?!?( проблем с тоц

Мнениеот kris11 » Сря 29 окт 2014 19:01


не даваш коректно първоначално инфо. Кой е слагал алармата, каква е алармата / модел/. Алармата на колко години е, има ли акумулатор в нея?
Не оправдам VW , но са прави за себе си, че не се занимават с допълнително монтирани аларми. Всеки "алармаджия" си има стил на работа. Различни места на прекъсване на проводници и на свързване /на различни места/. За да ги намерят трябва голямо обезкостяване на капаци, прагове, развиване на тиксо.
Отиди при този който е направил монтжа. Ако е италианска алармата - смени я с БГ за да нямаш проблеми отново.


Потребителски аватар
Cianna
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 25 окт 2014 21:27
Автомобил: VW New Beetle
Двигател: 2.0 99g + LPG [SIMGAS]
Местоположение: София

Re: New Beetle 2.0, 99г. "Диагноза"- табло?!?( проблем с тоц

Мнениеот Cianna » Сря 29 окт 2014 19:35


Те знаеха за алармата, дори го бяха написали, че са ми поправяли преди това аларма и централно в друг сервиз и знаеха,че не е оригинална. Още тогава ми казаха, че ако е там проблема не могат да пипат и ги разбирам, но казаха че не е там...Марка и кога е слагана не мога да кажа, било е преди да я купя просто :no Според мен са забравили после пак да я включат, те ми казаха, че я били изключвали и пак точело ток, демек не е от там, но пък после пак я били включили. Днес говорих с мениджъра им накрая, защото диагностиката им не е вярна, не е точило от таблото, нищо не са правили по него, а сега теч няма когато не ми работи централното и алармата. Тръгнали са в много грешна посока явно... Разбрахме се другата седмица да ми звъннат за да я проверят пак, как така сега не точи ток от таблото. И ако наистина едно табло не може да ми източи акумулатора за една нощ, значи хептен нищо не разбират, Аз друго обяснение нямам защо колата ми сега е ок, само без централно и аларма, което не е толкова сложно да се оправи другаде. :gruebel Ще има продължение цялата история, вече другата седмица пак ще пиша... :rolleyes


Вълчан
Мнения: 878
Регистриран на: Нед 17 мар 2013 20:11
Автомобил: Mazda 5
Двигател:

Re: New Beetle 2.0, 99г. "Диагноза"- табло?!?( проблем с тоц

Мнениеот Вълчан » Сря 29 окт 2014 20:15


Нищо не разбирам.....идеално обясняваш. :bowdown


Потребителски аватар
Cianna
Мнения: 11
Регистриран на: Съб 25 окт 2014 21:27
Автомобил: VW New Beetle
Двигател: 2.0 99g + LPG [SIMGAS]
Местоположение: София

Re: New Beetle 2.0, 99г. "Диагноза"- табло?!?( проблем с тоц

Мнениеот Cianna » Сря 29 окт 2014 20:26


Старая се.. :cry Какво ли не мина тази кола... Там буквално писахме показания, все е трябвало да са ме разбрали, вярно, че съм многогловна половината да бяха запомнили, пак щяха от алармата да тръгнат. С две думи не е табло, не точи от там ток. Единственото нещо, което е променено след диагностиката им е това, че сега нямам централно и аларма. И сега ток не точи, в последния сервиз са отчели 4mA две поредни сутрини и акумулаторът не пада. А диагностиката на VW- табло, не е вярна... Така по-добре ли е :c020 :th_up


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12826
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: New Beetle 2.0, 99г. "Диагноза"- табло?!?( проблем с тоц

Мнениеот kris11 » Чет 30 окт 2014 18:38


според мен комфорта /модула/ в к-т с алармата ти точи акумулатора/ Дърта аларма с вграден акумулатор в нея - /т.е. скапан точи ток/. Намокрен комфорт модул се шашка . При тебе модула под седалката на водача ли е? Имаш ли влага.мокро на мокета под седалката?

Последна промяна от kris11 на Пет 31 окт 2014 21:56, променено общо 1 път.



Върни се в “New Beetle & Beetle”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост