Ключ за фаровете - профилактика и "тунинг"
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Съб 20 ное 2010 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кърджали
Re: Ключ за фаровете - профилактика и "тунинг"
Дали стоят така нещата при пасат б5?
Re: Ключ за фаровете - профилактика и "тунинг"
за кое питаш ?Дали стоят така нещата при пасат б5?
Аз също имам един въпрос за халогените:
реших да си сложа и аз халогени и се случи следното:
намерих халогени, букси за тях с по 30 см кабел, ключ с две издърпвания, открих и къде в кръглата букса "ходи" сигнала за включването на системата. Въпросът ми е дали това е всичко необходимо и дали някой би се съгласил да ми доразясни кое-как. Благодаря.
- georgebonev
- Мнения: 3106
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Ключ за фаровете - профилактика и "тунинг"
Здравейте, имам един стар ключ от голф 3 без позиция халогени. изводите са му нормален брой, но на буксата която се включва в него четири от тях липсват.Тоест на буксата има дупки за 15 пина а реално метални клеми има само в 11 от тях, докато от ключа физически излизат 14 крачета, тоест пак има едно, което не се посреща от женска клема. Номерата на празните места в буксата са 3 8 10 и 15 Ако някой знае, може да каже за какво служат тези пинове, които така или иначе излизат от ключа
- georgebonev
- Мнения: 3106
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Ключ за фаровете - профилактика и "тунинг"
От темата за Автоматично включване на фаровете може да видиш надписите на клемите и коя за кое се ползва (посочени са и други модели ключове, но принципа е подобен).
Виж надписите на твоя ключ и сравни.
Говорим за тази букса. По принцип са си празни посочените позиции 3,8,10,15.

TFL, SRA се ползвали в Щатите заедно с дневните светлини.
Едит: Добавям описанието на пиновете на ключа за фарове Голф MK3:
1 58b - Grey/Blue - Feed to the Dimmed Dashboard Illumination
(сиво и синьо) +12 за осветлението на приборно табло, ел.огледала и прозорци, запалка, радио, подгрев задно стъкло.
2 56 - White/Black - Headlights
(бяло и черно) +12 за къси и дълги светлини, през бушони 1,2,11,12
3 56D - Yellow - Feed to the dim/dip system (UK only)
(жълт) +12 за осветителната система (за Англия)
4 Xr(83) - Grey/Blue - Power via the foglight fuse
(сиво и синьо) +12 след бушон 10 и реле 10 - халогени
5 Xz(X) - Black/Yellow - Power via the ignition switch (unfused)
(черно и жълто) +12 след контакт, незащитен с бушон.
6 58R - Grey/Red - Side and Tail lights (Right)
(сиво и червено) +12 след бушон 7 за странично осветление (габарити) и светлини ремарке (дясна страна)
7 58 - Grey/Green - Number plate (and feed to US foglight relay)
(сиво и зелено) +12 след бушон 3 за осветление номера
8 not connected
(празно)
9 31 - Brown - Earth (ground)
(кафяв) замасяване
10 SRA- Yellow/Blue - Feed to headlight wash/wipe system
(жълто и синьо) +12 за системите за миене (пръскалки) на предни фарове и чистачки на фаровете.
11 30 - Red/Yellow - Permanent Power (unfused)
(червен и жълто) постоянен +12 от акумулатора, без бушон, през букси R5 / Y3.
12 NSL(83b) - Grey/White - Rear fog lights
(сиво и бяло) захранване към задни фарове мъгла/усилени стопове
13 NL - Grey/Yellow - Front fog lights
(сиво и жълто) захранване към халогени
14 58L - Grey/Black - Side and Tail lights (Left)
(сиво и черно) захранване за габарити и осветление ремарке - лява страна
15 TFL - Yellow - (US daytime running lights)
(жълт) (DRL, ???)
Pin 4 provides the power for the foglights (pins 12, 13)
Пин 4 осигурява захранване за халогени и фара за мъгла отзад - пинове 12 и 13.
Pin 5 provides the power for the headlights (pins 2, 3, 10)
Пин 5 осигурява захранване за къси и дълги светлини - пинове 2, 3 и 10.
Pin 11 provides the power for the sidelight system (pins 1, 6, 7, 14)
Пин 11 осигурява захранване за габарити - пинове 1, 6, 7, 14.
Pin 9 is the earth for the interior illumination dimmer (pin 1)
Пин 9 е замасяване за потенциометъра за намаляне на осветлението и на интериорното осветление.
А тук попаднах на различните варианти на ключа за фарове (с посочени серийни номера, на английски)
Инфо:
Golf/Jetta IV Light Switch
Passat B5 / B5.5 - Headlight Connector Pinout & Euroswitch Contact Info
Виж надписите на твоя ключ и сравни.
Говорим за тази букса. По принцип са си празни посочените позиции 3,8,10,15.

TFL, SRA се ползвали в Щатите заедно с дневните светлини.
Едит: Добавям описанието на пиновете на ключа за фарове Голф MK3:
1 58b - Grey/Blue - Feed to the Dimmed Dashboard Illumination
(сиво и синьо) +12 за осветлението на приборно табло, ел.огледала и прозорци, запалка, радио, подгрев задно стъкло.
2 56 - White/Black - Headlights
(бяло и черно) +12 за къси и дълги светлини, през бушони 1,2,11,12
3 56D - Yellow - Feed to the dim/dip system (UK only)
(жълт) +12 за осветителната система (за Англия)
4 Xr(83) - Grey/Blue - Power via the foglight fuse
(сиво и синьо) +12 след бушон 10 и реле 10 - халогени
5 Xz(X) - Black/Yellow - Power via the ignition switch (unfused)
(черно и жълто) +12 след контакт, незащитен с бушон.
6 58R - Grey/Red - Side and Tail lights (Right)
(сиво и червено) +12 след бушон 7 за странично осветление (габарити) и светлини ремарке (дясна страна)
7 58 - Grey/Green - Number plate (and feed to US foglight relay)
(сиво и зелено) +12 след бушон 3 за осветление номера
8 not connected
(празно)
9 31 - Brown - Earth (ground)
(кафяв) замасяване
10 SRA- Yellow/Blue - Feed to headlight wash/wipe system
(жълто и синьо) +12 за системите за миене (пръскалки) на предни фарове и чистачки на фаровете.
11 30 - Red/Yellow - Permanent Power (unfused)
(червен и жълто) постоянен +12 от акумулатора, без бушон, през букси R5 / Y3.
12 NSL(83b) - Grey/White - Rear fog lights
(сиво и бяло) захранване към задни фарове мъгла/усилени стопове
13 NL - Grey/Yellow - Front fog lights
(сиво и жълто) захранване към халогени
14 58L - Grey/Black - Side and Tail lights (Left)
(сиво и черно) захранване за габарити и осветление ремарке - лява страна
15 TFL - Yellow - (US daytime running lights)
(жълт) (DRL, ???)
Pin 4 provides the power for the foglights (pins 12, 13)
Пин 4 осигурява захранване за халогени и фара за мъгла отзад - пинове 12 и 13.
Pin 5 provides the power for the headlights (pins 2, 3, 10)
Пин 5 осигурява захранване за къси и дълги светлини - пинове 2, 3 и 10.
Pin 11 provides the power for the sidelight system (pins 1, 6, 7, 14)
Пин 11 осигурява захранване за габарити - пинове 1, 6, 7, 14.
Pin 9 is the earth for the interior illumination dimmer (pin 1)
Пин 9 е замасяване за потенциометъра за намаляне на осветлението и на интериорното осветление.

Инфо:


Последна промяна от georgebonev на Сря 01 апр 2015 16:13, променено общо 3 пъти.
Re: Ключ за фаровете - профилактика и "тунинг"
[quote="georgebonev"]
Говорим за тази букса. По принцип са си празни посочените позиции 3,8,10,15.

TFL, SRA се ползвали в Щатите заедно с дневните светлини.
Така, точно това е и моята букса, за нея питах, но телефона със снимачката се прецака и не мога да пусна нагледен коментар. Иначе ми е интересно дали има начин да се "въведат" в употреба тези висящи изводи. Откак имам настоящата кола и намеря някой по-сложен чарк(фар с ел-реглаж вместо ръчен и т.н.) гледам да вкарам съответната функция в употреба. така и с тези две изводчета. Та ако можеш драсни как става манипулацията за оригинален daylight. Иначе се сетих за една идея за автоматично пускане на фаровете, но още е на чертожната дъска. Хубавото е, че е супер елементарна и всеки може да я направи.
Говорим за тази букса. По принцип са си празни посочените позиции 3,8,10,15.

TFL, SRA се ползвали в Щатите заедно с дневните светлини.
Така, точно това е и моята букса, за нея питах, но телефона със снимачката се прецака и не мога да пусна нагледен коментар. Иначе ми е интересно дали има начин да се "въведат" в употреба тези висящи изводи. Откак имам настоящата кола и намеря някой по-сложен чарк(фар с ел-реглаж вместо ръчен и т.н.) гледам да вкарам съответната функция в употреба. така и с тези две изводчета. Та ако можеш драсни как става манипулацията за оригинален daylight. Иначе се сетих за една идея за автоматично пускане на фаровете, но още е на чертожната дъска. Хубавото е, че е супер елементарна и всеки може да я направи.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Вто 05 апр 2016 9:25
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Ключ за фаровете - профилактика и "тунинг"
Големи благодарности на даката07д за темата и снимковият материал.
Безпроблемно решение с твоята помощ
Безпроблемно решение с твоята помощ
Re: Ключ за фаровете - профилактика и "тунинг"
ЗДРАВЕЙТЕ .Ако може да изтупаме праха и паяжините от темата .Някой ако може да прати снимка или да пише кой от 10те крачета на копчето за фаровете отговаря за задни габарити
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта