Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
ilkomuhata
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 18 май 2007 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ilkomuhata » Вто 25 сеп 2007 14:00


колега нея знам за Пасата каква е иначе бих ти помогнал

Последна промяна от ilkomuhata на Съб 10 ное 2007 19:54, променено общо 1 път.




Vilio-SAXOTO
Мнения: 65
Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе
Контакти:

Мнениеот Vilio-SAXOTO » Вто 09 окт 2007 17:47


извинете нямах време да прочета всичките мнения но може ли да ми кажете може ли да се направи това на Голф 4 Тди 110кс мотор AHF,някои ако може да обесни подробно ще сам мн благодарен,че отскоро съм собственик на тази кола и искам да и се радвам и на тази функция :lol:


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Вто 09 окт 2007 21:27


аз на моя Пасат я намерих.Тихо и кротко си седеше :)
Направихме пробата - работи на 6.Само трябва да си купя лостчето.
Евала на автора на темата.

П.П
в инет има пълния PDF снимка по снимка how-to за темпомата и т.н.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 09 окт 2007 21:56


Можеш ли да щракнеш снимка на твойта щото май сме вече 3-ма с 1З който не я намираме :cry:


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Сря 10 окт 2007 7:31


нямам фото иначе с удоволствие.
Ама то кво да я щтракам.Букса като букса с 4-ри извода.
btw.
доста я търсих - около 20-на мин.Накрая си мислех, че я нямам!


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Сря 10 окт 2007 8:16


наложи ли се да активираш функцията с ВАГ?


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пет 12 окт 2007 21:26


дам :wink:


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 673
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Мнениеот Krasi » Нед 14 окт 2007 11:49


WasteLand_TD написа:нямам фото иначе с удоволствие.
Ама то кво да я щтракам.Букса като букса с 4-ри извода.
btw.
доста я търсих - около 20-на мин.Накрая си мислех, че я нямам!


Да питам - значи от тая букса с 4 извода се ползват само 2 и се свързват към бутонче, така ли?

Колега WasteLand_TD, моля те дай повече инфо - какви са цветовете на проводниците на тази букса и закачена ли е някъде или просто си виси самичка?
А също би ли пуснал линк към някоя пдф за how to...


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)

Мнениеот rado_mit » Пет 09 ное 2007 15:23


rusty написа:Здравейте,

...................

Това е схемата:

Изображение

Представлява 1 ключ с 3 позиции и един бутон за включване. Според мен лично ключа може да се махне и да остане само бутона. Нищо не пречи темпомата да е постоянно включен. Аз го направих само с 2 позиции- вкл. и изкл. Модула Е45 (шалтер за темпомат 00671) е темпомата. Обозначените с червен и жълт кръг контакти съответстват на подоло показаните на снимката. Кабелите са както следва от ляво на дясно: бял, син, червен/жълт, черен. Копчетата се вързват по схемата, няма нужда от допълнителни релета.
Това е щекера с вече включен темпомат, намира се зад бушоните:
................

Изображение


Това е моето решение, като цяло е едно бутонче на лостчето за мигачите и един ключ на лицето на същото лостче, изглежда подобно на:

.. извинявай за "глупавия" въпрос .. но до колкото разбрах ключа/с червено/ трябва да е с 2 положения вкл/изкл .. а бутона /с жълто/ не .. нали .. в смисъл .. намерил съм едно бутонче от комутатор на радио-станция което е достатъчно малко да се вгради в превключвателя за мигачите .. такова дето само кагато е натиснато дава контакт .. и и се зачудих дали съм разбрал правилно .. преди да се опитвам да го монтирам .. :roll:


Потребителски аватар
ABSOLUT
Мнения: 4433
Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ABSOLUT » Съб 10 ное 2007 1:23


Аз се порових малко и намерих два варианта на оригиналното лостче:
Първия го дават за Голф3 и Пасат В4, идва с копчето за аварийните.

Изображение

Вторият е за Caravelle и е без копчето за аварийните. Има и малка разлика в куплунга на удължителния кабел.

Изображение

Тука имам един въпрос към хората, които са разглобявали тази част на таблото. Копчето на аварийните едно цяло ли е, разглобява ли се? Дали това лостче от Caravelle ще стане за Пасата ми? В ebay.com има добри оферти, като тази например: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-MK3-B4-TURN-SIGNAL-CRUISE-CONTROL-STALK_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ42612QQihZ003QQitemZ130148125981QQrdZ1QQsspagenameZWD1V#ebayphotohosting
А по повод тази обява: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-GTI-JETTA-GOLF-CRUISE-CONTROL-TURN-SIGNAL-MFA_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ50459QQihZ003QQitemZ130117555799QQrdZ1QQsspagenameZWD1V
Аз сега нямам такова управление на интервала на чистачките, има само едно положение с интервал (без онзи номер за настройката разбира се), та ако си ги сложа на колата направо тези двате лостчета от обявата, които ги дават за GTI JETTA GOLF, това копче с 0,1,2,3 от дасно ще действа ли? Ще съм благодарен да споделите мнения и виждания по темата.


Потребителски аватар
batkotivalio
Мнения: 597
Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
Автомобил: VW Golf TDI
Двигател: AJM
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batkotivalio » Съб 10 ное 2007 2:32


това с интервалите мисля, че освен лоста за чистачките и релето трябва да е по специално (говоря за това с четирите степени)


Потребителски аватар
ilkomuhata
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 18 май 2007 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ilkomuhata » Съб 10 ное 2007 20:02


ABSOLUT написа:Аз се порових малко и намерих два варианта на оригиналното лостче:
Първия го дават за Голф3 и Пасат В4, идва с копчето за аварийните.

Изображение

Вторият е за Caravelle и е без копчето за аварийните. Има и малка разлика в куплунга на удължителния кабел.

Изображение

Тука имам един въпрос към хората, които са разглобявали тази част на таблото. Копчето на аварийните едно цяло ли е, разглобява ли се? Дали това лостче от Caravelle ще стане за Пасата ми? В ebay.com има добри оферти, като тази например: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-MK3-B4-TURN-SIGNAL-CRUISE-CONTROL-STALK_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ42612QQihZ003QQitemZ130148125981QQrdZ1QQsspagenameZWD1V#ebayphotohosting
А по повод тази обява: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-GTI-JETTA-GOLF-CRUISE-CONTROL-TURN-SIGNAL-MFA_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ50459QQihZ003QQitemZ130117555799QQrdZ1QQsspagenameZWD1V
Аз сега нямам такова управление на интервала на чистачките, има само едно положение с интервал (без онзи номер за настройката разбира се), та ако си ги сложа на колата направо тези двате лостчета от обявата, които ги дават за GTI JETTA GOLF, това копче с 0,1,2,3 от дасно ще действа ли? Ще съм благодарен да споделите мнения и виждания по темата.

ще работи защо да не работи закачаш си му буксите и започва да работи


Потребителски аватар
pavlikianov
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот pavlikianov » Пон 03 дек 2007 16:26


Моля, обяснете как да го направя тоя темпомат,какви букси, какви кабели,тази схема не я разбирам!


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Вто 04 дек 2007 9:35


http://www.fabia-vrs.com/technical/cruise.htm
.. ето едно готино описание със снимки .. за Фабия


Потребителски аватар
pavlikianov
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот pavlikianov » Вто 04 дек 2007 21:27


rado_mit написа:http://www.fabia-vrs.com/technical/cruise.htm
.. ето едно готино описание със снимки .. за Фабия



не знам дали е същото на 1Z мотор на Голф 3!



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта