Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
- ilkomuhata
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 18 май 2007 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
колега нея знам за Пасата каква е иначе бих ти помогнал
Последна промяна от ilkomuhata на Съб 10 ное 2007 19:54, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Нед 24 сеп 2006 19:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
WasteLand_TD написа:нямам фото иначе с удоволствие.
Ама то кво да я щтракам.Букса като букса с 4-ри извода.
btw.
доста я търсих - около 20-на мин.Накрая си мислех, че я нямам!
Да питам - значи от тая букса с 4 извода се ползват само 2 и се свързват към бутонче, така ли?
Колега WasteLand_TD, моля те дай повече инфо - какви са цветовете на проводниците на тази букса и закачена ли е някъде или просто си виси самичка?
А също би ли пуснал линк към някоя пдф за how to...
- rado_mit
- Мнения: 945
- Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Направи си сам: Темпомат (само за ТДИ)
rusty написа:Здравейте,
...................
Това е схемата:
Представлява 1 ключ с 3 позиции и един бутон за включване. Според мен лично ключа може да се махне и да остане само бутона. Нищо не пречи темпомата да е постоянно включен. Аз го направих само с 2 позиции- вкл. и изкл. Модула Е45 (шалтер за темпомат 00671) е темпомата. Обозначените с червен и жълт кръг контакти съответстват на подоло показаните на снимката. Кабелите са както следва от ляво на дясно: бял, син, червен/жълт, черен. Копчетата се вързват по схемата, няма нужда от допълнителни релета.
Това е щекера с вече включен темпомат, намира се зад бушоните:
................
Това е моето решение, като цяло е едно бутонче на лостчето за мигачите и един ключ на лицето на същото лостче, изглежда подобно на:
.. извинявай за "глупавия" въпрос .. но до колкото разбрах ключа/с червено/ трябва да е с 2 положения вкл/изкл .. а бутона /с жълто/ не .. нали .. в смисъл .. намерил съм едно бутонче от комутатор на радио-станция което е достатъчно малко да се вгради в превключвателя за мигачите .. такова дето само кагато е натиснато дава контакт .. и и се зачудих дали съм разбрал правилно .. преди да се опитвам да го монтирам ..

- ABSOLUT
- Мнения: 4433
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 1:14
- Автомобил: Passat B4+B7+Golf Mk1+Mk2 Country
- Двигател: 1Z + CFGC + JB + 1P
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз се порових малко и намерих два варианта на оригиналното лостче:
Първия го дават за Голф3 и Пасат В4, идва с копчето за аварийните.
Вторият е за Caravelle и е без копчето за аварийните. Има и малка разлика в куплунга на удължителния кабел.
Тука имам един въпрос към хората, които са разглобявали тази част на таблото. Копчето на аварийните едно цяло ли е, разглобява ли се? Дали това лостче от Caravelle ще стане за Пасата ми? В ebay.com има добри оферти, като тази например: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-MK3-B4-TURN-SIGNAL-CRUISE-CONTROL-STALK_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ42612QQihZ003QQitemZ130148125981QQrdZ1QQsspagenameZWD1V#ebayphotohosting
А по повод тази обява: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-GTI-JETTA-GOLF-CRUISE-CONTROL-TURN-SIGNAL-MFA_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ50459QQihZ003QQitemZ130117555799QQrdZ1QQsspagenameZWD1V
Аз сега нямам такова управление на интервала на чистачките, има само едно положение с интервал (без онзи номер за настройката разбира се), та ако си ги сложа на колата направо тези двате лостчета от обявата, които ги дават за GTI JETTA GOLF, това копче с 0,1,2,3 от дасно ще действа ли? Ще съм благодарен да споделите мнения и виждания по темата.
Първия го дават за Голф3 и Пасат В4, идва с копчето за аварийните.

Вторият е за Caravelle и е без копчето за аварийните. Има и малка разлика в куплунга на удължителния кабел.

Тука имам един въпрос към хората, които са разглобявали тази част на таблото. Копчето на аварийните едно цяло ли е, разглобява ли се? Дали това лостче от Caravelle ще стане за Пасата ми? В ebay.com има добри оферти, като тази например: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-MK3-B4-TURN-SIGNAL-CRUISE-CONTROL-STALK_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ42612QQihZ003QQitemZ130148125981QQrdZ1QQsspagenameZWD1V#ebayphotohosting
А по повод тази обява: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-GTI-JETTA-GOLF-CRUISE-CONTROL-TURN-SIGNAL-MFA_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ50459QQihZ003QQitemZ130117555799QQrdZ1QQsspagenameZWD1V
Аз сега нямам такова управление на интервала на чистачките, има само едно положение с интервал (без онзи номер за настройката разбира се), та ако си ги сложа на колата направо тези двате лостчета от обявата, които ги дават за GTI JETTA GOLF, това копче с 0,1,2,3 от дасно ще действа ли? Ще съм благодарен да споделите мнения и виждания по темата.
- batkotivalio
- Мнения: 597
- Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
- Автомобил: VW Golf TDI
- Двигател: AJM
- Местоположение: София
- Контакти:
- ilkomuhata
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 18 май 2007 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ABSOLUT написа:Аз се порових малко и намерих два варианта на оригиналното лостче:
Първия го дават за Голф3 и Пасат В4, идва с копчето за аварийните.
Вторият е за Caravelle и е без копчето за аварийните. Има и малка разлика в куплунга на удължителния кабел.
Тука имам един въпрос към хората, които са разглобявали тази част на таблото. Копчето на аварийните едно цяло ли е, разглобява ли се? Дали това лостче от Caravelle ще стане за Пасата ми? В ebay.com има добри оферти, като тази например: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-MK3-B4-TURN-SIGNAL-CRUISE-CONTROL-STALK_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ42612QQihZ003QQitemZ130148125981QQrdZ1QQsspagenameZWD1V#ebayphotohosting
А по повод тази обява: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-GTI-JETTA-GOLF-CRUISE-CONTROL-TURN-SIGNAL-MFA_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ50459QQihZ003QQitemZ130117555799QQrdZ1QQsspagenameZWD1V
Аз сега нямам такова управление на интервала на чистачките, има само едно положение с интервал (без онзи номер за настройката разбира се), та ако си ги сложа на колата направо тези двате лостчета от обявата, които ги дават за GTI JETTA GOLF, това копче с 0,1,2,3 от дасно ще действа ли? Ще съм благодарен да споделите мнения и виждания по темата.
ще работи защо да не работи закачаш си му буксите и започва да работи
- pavlikianov
- Мнения: 300
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- rado_mit
- Мнения: 945
- Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
http://www.fabia-vrs.com/technical/cruise.htm
.. ето едно готино описание със снимки .. за Фабия
.. ето едно готино описание със снимки .. за Фабия
- pavlikianov
- Мнения: 300
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
rado_mit написа:http://www.fabia-vrs.com/technical/cruise.htm
.. ето едно готино описание със снимки .. за Фабия
не знам дали е същото на 1Z мотор на Голф 3!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта