Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима

Мнениеот radi_nrj » Вто 01 фев 2011 16:11


Забелязах нещо, което може да се окаже много важно. Поне при мен парното е много чувствително към нивото на охладителната течност. Вчера се прибирам от работа и едвам се сгряхме на половината път (а аз пътувам 25км в едната посока :Mr Green Fun ). Днес сутринра вдигам капака и гледам антифриза на има-няма 5mm под минимума. Долях, запалих колата и за 10min работа щеше да ми стопи маратонките :Mr Green Fun .




Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима

Мнениеот radi_nrj » Съб 09 апр 2011 23:30


Lepoev88 написа:При мен също има такъв проблем губи ми течност на около 1 седмица долива 1л и половина вода и незнам къде отива? Предния радиатор сълзеше после го лепиха сипвах му и червен пипер за да стегне пък сега ще видим какво ще стане със стружките дето ги дават за спиране не течове. Иначе след смяната на радиаторчето за парното си работи на 6 :)


С тея гадости за спиране на течове най-много да си запушиш новото радиаторче на парното.


Потребителски аватар
freezone
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима

Мнениеот freezone » Нед 10 апр 2011 18:15


Колега може да имаш лек теч от водната помпа и да неможеш да видиш или да ти се изпарява от капачката на разширителния съд.


Потребителски аватар
nane
Мнения: 44
Регистриран на: Съб 16 окт 2010 23:42
Автомобил: Passat
Двигател: ADR
Местоположение: враца

Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима

Мнениеот nane » Нед 08 май 2011 23:17


Колеги искам да попитам моето радиаторче маи е за смяна защото духа много слабо от топлото а като гледам какво трябва да се свали се наплаших и искам да попитам ако го нлея с сода каустик и го оставя да покисне и после промия добре дали ще постигна нещо или да се захващам с разглобяване


Потребителски аватар
stefarata
Мнения: 1898
Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
Автомобил: Seat Alhambra 7M
Двигател: AFN 1998
Местоположение: Карнобат

Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима

Мнениеот stefarata » Пон 09 май 2011 6:08


nane написа:Колеги искам да попитам моето радиаторче маи е за смяна защото духа много слабо от топлото а като гледам какво трябва да се свали се наплаших и искам да попитам ако го нлея с сода каустик и го оставя да покисне и после промия добре дали ще постигна нещо или да се захващам с разглобяване

има два варианта- или ефекта ще е положителен, или ще се видиш в по-голяма беля(второто е по-вероятно)


Потребителски аватар
batslav
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 30 ное 2006 18:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Я-л/София

Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима

Мнениеот batslav » Вто 17 май 2011 11:02


Темата е много полезна респект за което.Имам един въпрос ,става дума за голф 3 с клима ГТИ клапата е заяла.Ще трябва да се свали цялото тъбло на колата,но ме интерсеува къде и колко са болтовете за да се ряазкачи цялото тъбло.Онзи ден свалихме почти всичко но стигнахме до никъде..т.с трябваше да се сваля на цяло но не посмях!!Нямахме и нужното време.Може ли автора на темата или някой който е свалял на цяло със снимка да посоче местата на болтовете на тъблото.Тези от първата страница ми стана ясно но има ли някои които не се виждат??


Потребителски аватар
belovs
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 159
Регистриран на: Вто 11 май 2010 11:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима

Мнениеот belovs » Пет 20 май 2011 21:11


колеги скоро смених радяторчето и направих клапите с дунапрен , но като завърта сега врътката да духа на топло и притука на въздух спира все едно се запушва , а при студено няма проблем . Колата е без климатик .Дали някой има идея какво може да е станало ?


Потребителски аватар
stefarata
Мнения: 1898
Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
Автомобил: Seat Alhambra 7M
Двигател: AFN 1998
Местоположение: Карнобат

Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима

Мнениеот stefarata » Пет 20 май 2011 21:15


belovs написа:колеги скоро смених радяторчето и направих клапите с дунапрен , но като завърта сега врътката да духа на топло и притука на въздух спира все едно се запушва , а при студено няма проблем . Колата е без климатик .Дали някой има идея какво може да е станало ?

колега, разменил си жилата най-вероятно. Разглоби панела и ги виж :!:


Потребителски аватар
belovs
!!!ИЗМАМНИК!!!
Мнения: 159
Регистриран на: Вто 11 май 2010 11:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима

Мнениеот belovs » Пет 20 май 2011 21:32


stefarata написа:
belovs написа:колеги скоро смених радяторчето и направих клапите с дунапрен , но като завърта сега врътката да духа на топло и притука на въздух спира все едно се запушва , а при студено няма проблем . Колата е без климатик .Дали някой има идея какво може да е станало ?

колега, разменил си жилата най-вероятно. Разглоби панела и ги виж :!:
синьото си е в средата колега


Потребителски аватар
blacklider
Мнения: 128
Регистриран на: Пон 06 сеп 2010 10:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима

Мнениеот blacklider » Нед 11 сеп 2011 17:14


днес и аз свърших работата с облепването на клапите(отне ми 8 часа scare )обаче сега моторчето на парното не работи :banghead: всичко съм закачил както си беше!някакви идеи или да пусна нова тема


Потребителски аватар
Skruji
Мнения: 1147
Регистриран на: Пет 11 май 2007 16:40
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима

Мнениеот Skruji » Пет 16 сеп 2011 16:16


Клемата към купето (масата) често не дава хубав контакт. Или клемите които са на реостата. Подай му директно 12 волта за да пробваш дали самото моторче е на ред.


Потребителски аватар
blacklider
Мнения: 128
Регистриран на: Пон 06 сеп 2010 10:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима

Мнениеот blacklider » Пет 16 сеп 2011 18:51


:да:


Потребителски аватар
daniel_gpower
Мнения: 182
Регистриран на: Съб 01 дек 2007 19:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима

Мнениеот daniel_gpower » Съб 22 окт 2011 19:19


Колеги с какво ще ми препоръчате да си направя клапите? Колата е със климатроник и да не се товарят моторчетата. Имам гитенакс 1мм и мисля да е със него и донапрен 1см. Дайте някакъв съвет.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима

Мнениеот Bai Sando » Съб 22 окт 2011 21:31


daniel_gpower написа:Колеги с какво ще ми препоръчате да си направя клапите? Колата е със климатроник и да не се товарят моторчетата. Имам гитенакс 1мм и мисля да е със него и донапрен 1см. Дайте някакъв съвет.

Мойте ги правих със самозалепващо се алуминиево фолио,и дунапренена самозалепваща лента за уплътняване на прозорци.Фолиото го намерих съвсем случайно в един строителен хипермаркет до другите тикса и изолирбанди.
Доста е дебело и същевременно леко и здраво.И най-хубавото е,че лесно се работи с него.Само го залепяш и няма мърдане.
Изображение


Потребителски аватар
kemoto
Мнения: 29
Регистриран на: Чет 23 дек 2010 23:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Ремонт парно Голф 3 + Снимки и Видео за модели с клима

Мнениеот kemoto » Пон 07 ное 2011 7:43


здравеите имам един проблем с клапите ли е с радиатора ли нещо не мога да разбера,облепих клапата за топло и студено направих я като нова маркучите на радиатора са достатъчно топли и на вход и на изход,е на изход е по студен но ми се струва нормално да е така , но в купето си духа по хладен въздух изчистил съм радиаторчето да няма дунапрен по него. възможно ли е другата голяма клапа дето е след радиатора да е затворена и да пречи на потока на въздуха? или другия вариант е радиатора да е със слаба пропоскливост или пред запушване и не постъпва достатъчно топлина в него?



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта