). Днес сутринра вдигам капака и гледам антифриза на има-няма 5mm под минимума. Долях, запалих колата и за 10min работа щеше да ми стопи маратонките
.
). Днес сутринра вдигам капака и гледам антифриза на има-няма 5mm под минимума. Долях, запалих колата и за 10min работа щеше да ми стопи маратонките
.Lepoev88 написа:При мен също има такъв проблем губи ми течност на около 1 седмица долива 1л и половина вода и незнам къде отива? Предния радиатор сълзеше после го лепиха сипвах му и червен пипер за да стегне пък сега ще видим какво ще стане със стружките дето ги дават за спиране не течове. Иначе след смяната на радиаторчето за парното си работи на 6
nane написа:Колеги искам да попитам моето радиаторче маи е за смяна защото духа много слабо от топлото а като гледам какво трябва да се свали се наплаших и искам да попитам ако го нлея с сода каустик и го оставя да покисне и после промия добре дали ще постигна нещо или да се захващам с разглобяване
belovs написа:колеги скоро смених радяторчето и направих клапите с дунапрен , но като завърта сега врътката да духа на топло и притука на въздух спира все едно се запушва , а при студено няма проблем . Колата е без климатик .Дали някой има идея какво може да е станало ?
синьото си е в средата колегаstefarata написа:belovs написа:колеги скоро смених радяторчето и направих клапите с дунапрен , но като завърта сега врътката да духа на топло и притука на въздух спира все едно се запушва , а при студено няма проблем . Колата е без климатик .Дали някой има идея какво може да е станало ?
колега, разменил си жилата най-вероятно. Разглоби панела и ги виж
)обаче сега моторчето на парното не работи
всичко съм закачил както си беше!някакви идеи или да пусна нова темаdaniel_gpower написа:Колеги с какво ще ми препоръчате да си направя клапите? Колата е със климатроник и да не се товарят моторчетата. Имам гитенакс 1мм и мисля да е със него и донапрен 1см. Дайте някакъв съвет.

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта