Един приятел който държи сервиз пък на всичкото отгоре се изявява и като рали пилот ми каза,че при ниски скорости(основно градско-софийско каране)през лятото кулерите на серийните коли не охлаждат достатъчно добре постъпващия от компресора въздух и в резултат на това се нарушава образуването на сместа в цилиндрите което пък от своя страна води до намалена мощност и повишен разход...
Така ми го обясни той на теория,а пък аз да си кажа честно не се бях замислял над този въпрос.
Съвета му беше:ако имам място зад кулера да поставя някакъв винтелатор който принудително да го охлажда при ниска скорост и горещо време.
Намерил съм винтелатор-всъщност 3бр които смятам да разположа един над друг зад кулера,но нещо го закъсах със свободното време
Ако някой е правил подобно нещо или пък знае нещо по въпроса моля да сподели впечатления и идеи.
колкото и смешно да звучи това, но не да му наливаш с кофата в движение, ами с водна пара, нещо от рода на капково напояване , фатката е че водата директно се впръсква на много нищожни порций във всмукателната тръба.
И си в матрикса 