РАДИОТО СИ РАБОТИ ВИНАГИ КОГАТО ГО ПУСНЕШ И СПРЕШ
НЕОБХОДИМИ МАТЕРИАЛИ
2,2.5 метра кабел двоен поне квадрат и половина
2 кабелни обувки -клеми
поялник или клещчи за защипване на кабелните обувки
отверки
и много важно ФЕНЕРЧЕ

клемата (-)
махаме компенсаторното казанче за вода за да имаме достъп ключ 10 ни е необходим
вижда се през кой от оригинално оставените отвори съм прекарал кабела
влиза без проблеми и трябва вече вкаран 1 път да се поеме отвътре
махат се пластмасите под волана
ето как
махаме една продълговата пластмаса под волана тя е само на щипки внимаваме
както винаги когато работим със такива детайли и се откриват 2 болтчета под
нея
последното болтче
махаме пластмасата под бушониерата като внимаваме с щипката трябва с
отверка да разтворим задния и край защото иначе се чупи
и ето откаде трябва да се покаже кабела първата гумена дупка над бялата
щипка на пластмасата под бушониерата
след това го прекарваме отляво и го набутваме кои както намери за удобно и го извеждаме до лостчето
за отваряне на капака и след това го пускаме покрай антента за радиото
и след това сме готови да свържем кабела с евробуксата като заменим
(+) които идва от клемореда с нашия кабел а може да направим и мост
със постоянния (+) който е за паметта на радиото но кабелите които идват от
инсталацията на колата трябва да се изолират
и най-добре да се вържат нашите кабели директно към крачетата на на буксата
защото при мен бяха много тънки и се губи ефектна на интервенцията
а за да ги вържем просто с шило внимателно разширяваме крачетата които
защипват кабела на изводите на евро буксата
Мисля че това е основното дано да съм полезен на някой ако има нещо което съм пропуснал питайте


