Каква е това "мокра шкурка"

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
Потребителски аватар
deluX
Мнения: 1297
Регистриран на: Пон 04 сеп 2006 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Каква е това "мокра шкурка"

Мнениеот deluX » Пон 13 ное 2006 19:51


Вече толко ва много чувам понятието мокра шкурка но всъщност никой не мобе да ми обясни какво точно е това.

Плс. ако някой може да ми обясни какво точно представлява това(обикновенна шкурка намокрена с вода или какво?)
:( :( :( :( :( :( [/b]




Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Пон 13 ное 2006 19:54


Може би имаш предвид водна шкурка?


Потребителски аватар
Koko26
Мнения: 186
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 18:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Koko26 » Пон 13 ное 2006 20:00


Това е шкурка с която се шлайфа с вода разликата от обикновенната е, че гърба и е от плат и не се разкисва от водата. :roll:


Потребителски аватар
blagoykata
Мнения: 620
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
Автомобил: Пасат
Двигател: АФТ 1996
Местоположение: Пловдив

Мнениеот blagoykata » Пон 13 ное 2006 20:09


служи за фино шлайфане, граничещо с полиране (обикновено след китване)


Потребителски аватар
r_tuning
Мнения: 237
Регистриран на: Пон 21 мар 2005 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот r_tuning » Пон 13 ное 2006 20:27


нито 1 правилен отговор :)...с водната 6курка става наи финното обработване на основата преди боя......6курката не е платнена а си е от хартия,но е много ситна и се търка с помо6та на вода...тва е:)


Потребителски аватар
vladtod®
Мнения: 2079
Регистриран на: Вто 28 мар 2006 15:39
Автомобил: Passat
Двигател:

Мнениеот vladtod® » Пон 13 ное 2006 20:40


r_tuning написа:нито 1 правилен отговор :)...с водната 6курка става наи финното обработване на основата преди боя......6курката не е платнена а си е от хартия,но е много ситна и се търка с помо6та на вода...тва е:)

разбрал си и ти,а за водна шкурка 2000 да си чувал,и че ръчно изработените автомобили след боядисване се минават задължително за да станат огледало??? :?:


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пон 13 ное 2006 20:49


r_tuning много добре обясни за водната шкурка.
С 2000 се минава боята преди да се прави полиране.Боядисва се колата с 2-3 слоя боя ... и после 2000 и 3 дена полиране :).


Потребителски аватар
blagoykata
Мнения: 620
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
Автомобил: Пасат
Двигател: АФТ 1996
Местоположение: Пловдив

Мнениеот blagoykata » Пон 13 ное 2006 20:49


тази 2000 вероятно е преди полирането с паста или....?!


Потребителски аватар
blagoykata
Мнения: 620
Регистриран на: Пон 23 окт 2006 22:05
Автомобил: Пасат
Двигател: АФТ 1996
Местоположение: Пловдив

Мнениеот blagoykata » Пон 13 ное 2006 20:55


:lock:


Потребителски аватар
gas
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 23 апр 2005 13:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот gas » Пон 13 ное 2006 22:03


vladtod написа:....


ти го мани р_тунинга,да не мислиш че е виждал шкурка някога :lol: :ahoy


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Пон 13 ное 2006 23:27


blagoykata написа:тази 2000 вероятно е преди полирането с паста или....?!


Да!Лично съм го пробал на баща ми на колата :)Шкурката маха изгорелия слой боя и после като минеш колата с 3-те пасти ( единица, двойка, тройка ) и става бонбон :).Гадното е, че ти отива цял ден


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Вто 14 ное 2006 12:15


vladtod написа:
r_tuning написа:нито 1 правилен отговор :)...с водната 6курка става наи финното обработване на основата преди боя......6курката не е платнена а си е от хартия,но е много ситна и се търка с помо6та на вода...тва е:)

разбрал си и ти,а за водна шкурка 2000 да си чувал,и че ръчно изработените автомобили след боядисване се минават задължително за да станат огледало??? :?:

Да съгласен съм за това че се минават с 2000 водна след боядисване ама само с шкурката няма да стане огледало.Те тая вежда съм я пръскал аз на следващият ден я претърках с 2000 и после с малко пасти.И ето резултата
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Вто 14 ное 2006 13:15


vit_autosofia написа:
vladtod написа:
r_tuning написа:нито 1 правилен отговор :)...с водната 6курка става наи финното обработване на основата преди боя......6курката не е платнена а си е от хартия,но е много ситна и се търка с помо6та на вода...тва е:)

разбрал си и ти,а за водна шкурка 2000 да си чувал,и че ръчно изработените автомобили след боядисване се минават задължително за да станат огледало??? :?:

Да съгласен съм за това че се минават с 2000 водна след боядисване ама само с шкурката няма да стане огледало.Те тая вежда съм я пръскал аз на следващият ден я претърках с 2000 и после с малко пасти.И ето резултата
Изображение
Изображение

Туй - на Мемфиса е ,май?


ТРАКТОРИСТА GL
Мнения: 115
Регистриран на: Сря 04 окт 2006 13:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот ТРАКТОРИСТА GL » Вто 14 ное 2006 16:38


Водната шкурка използва водата за да седи чиста от материала (боя, кит и.т.н.) защото е мноого ситна. За коли се използва като финална обработка преди боядисване. Размер 2000 се използва и за полировка на злато :wink: . За кола 800-1000 ти стигат.


Потребителски аватар
vankat-2
Мнения: 268
Регистриран на: Сря 24 май 2006 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vankat-2 » Вто 14 ное 2006 18:09


ВОДНАТА ЩУРКА МАТИРА ЛАКА НА КОЛАТА И СЛУЖИ ЗА ПРИЛИВКИ СЛЕД БОЯДИСВАНЕ СЪЩО ТАКА ЗА ИЗВАЖДАНЕ НА ДРАСКОТИНИ ПО ЛАКА НА БОЯТА СЛЕТ ТОВА ПОВЪРХНОСТА СЕ ТРЕТИРАС ПАСТА СТАВА ВЪПРОС ЗА МЕТАЛИК ,НО ТРЯБВА МНОГО ДА ВНИМАВАШ ДА НЕ ПРИТРИЕШ ЧЕ ТОГАВА ЩЕ БЕРЕШ ЯДОВЕ ЗА АКРИЛ НАЙ ДОБРЕ ДА СЕ ПОЛЗА ПАСТА ТРИЕМ И СЛЕД ТОВА ГЛАНЦ ПАСТА

НО НАЙ ДОБРЕ Е ЦЯЛЯТЯ ОПЕРАЦИЯ ДА СЕ ИЗВЪРШИ ОТ ПРОФИСИОНАЛИСТ ЕДНО ПОЛИРАНЕ ТИ Е ОКОЛО 80 ЛЕВА САМО С ПАСТА :)



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта