Не че с тези, които си предложил няма да стане, ама малко безсмислено даване на пари се очертава
Съвет за туба и усилвател...
- Cyberloner
- Мнения: 470
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Само не разбрах смисъла от кабели и чинчове Audison.... За кабел, всеки мостовак ще свърши чедесна работа
А за чинчове - ако не е с 2 леви ръце и липса на поялник, ще си направи чудесен сигнален кабел, все пак там мощностите не са кой знае какви
Не че с тези, които си предложил няма да стане, ама малко безсмислено даване на пари се очертава
Не че с тези, които си предложил няма да стане, ама малко безсмислено даване на пари се очертава
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
Cyberloner написа:Само не разбрах смисъла от кабели и чинчове Audison.... За кабел, всеки мостовак ще свърши чедесна работаА за чинчове - ако не е с 2 леви ръце и липса на поялник, ще си направи чудесен сигнален кабел, все пак там мощностите не са кой знае какви
![]()
Не че с тези, които си предложил няма да стане, ама малко безсмислено даване на пари се очертава
Хех еми нека си сложи чинчове от 5 лева бре колега
- Cyberloner
- Мнения: 470
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
В къщи съм с чинчове, дето сигурно и левче нямат и разлика в звученето, между тях и маркови такива, позлатени, с коаксиален кабел, няма поне на слух
а щом на домашната ми система не усещам разлика, ти гарантирам, че в която и да е кола, няма да усетиш разликата
Ако искаш влез в bgaudio.org и потърси за кабелите, няколко часа там може да решиш, че и всичко, което не е сребърно с родиеви накрайници и по-тънко от 24 квадрата просто не е сериозно и няма да се чува нищо
за захранващ кабел съм съгласен, че трябва да е по-як и за това да отнася мостовака и да забравя за проблемите ама за сигнален кабел, ако изолацията е ОК и е свързан като хората, съм готов да премеря купен от битака чинчов кабел с който кажеш марков, супер-дупер-хипер-мега проводник купен за ХХХХХ лева (само ти си го купи, моля те
) Има къде къде по-важни моменти в изграждането на една озвучителна система в кола, че да се обръща чак такова внимание на кабеляка и то сигнални 
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
Cyberloner написа:В къщи съм с чинчове, дето сигурно и левче нямат и разлика в звученето, между тях и маркови такива, позлатени, с коаксиален кабел, няма поне на слуха щом на домашната ми система не усещам разлика, ти гарантирам, че в която и да е кола, няма да усетиш разликата
Ако искаш влез в bgaudio.org и потърси за кабелите, няколко часа там може да решиш, че и всичко, което не е сребърно с родиеви накрайници и по-тънко от 24 квадрата просто не е сериозно и няма да се чува нищо
за захранващ кабел съм съгласен, че трябва да е по-як и за това да отнася мостовака и да забравя за проблемите ама за сигнален кабел, ако изолацията е ОК и е свързан като хората, съм готов да премеря купен от битака чинчов кабел с който кажеш марков, супер-дупер-хипер-мега проводник купен за ХХХХХ лева (само ти си го купи, моля те
) Има къде къде по-важни моменти в изграждането на една озвучителна система в кола, че да се обръща чак такова внимание на кабеляка и то сигнални
Колега по цял ден окабелявам коли и им слагам музика недей ми казва само че нямало разлика в кабелите моляте
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
- Cyberloner
- Мнения: 470
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Шшшш, нашия, ти бъзикаш ли се нещо или си убеден. Тез теории, дет ги развиваш, ако всички мислеха като тебе, то производителите на маркови кабели щяха да фалират.Cyberloner написа:В къщи съм с чинчове, дето сигурно и левче нямат и разлика в звученето, между тях и маркови такива, позлатени, с коаксиален кабел, няма поне на слуха щом на домашната ми система не усещам разлика, ти гарантирам, че в която и да е кола, няма да усетиш разликата
Ако искаш влез в bgaudio.org и потърси за кабелите, няколко часа там може да решиш, че и всичко, което не е сребърно с родиеви накрайници и по-тънко от 24 квадрата просто не е сериозно и няма да се чува нищо
за захранващ кабел съм съгласен, че трябва да е по-як и за това да отнася мостовака и да забравя за проблемите ама за сигнален кабел, ако изолацията е ОК и е свързан като хората, съм готов да премеря купен от битака чинчов кабел с който кажеш марков, супер-дупер-хипер-мега проводник купен за ХХХХХ лева (само ти си го купи, моля те
) Има къде къде по-важни моменти в изграждането на една озвучителна система в кола, че да се обръща чак такова внимание на кабеляка и то сигнални
Ми то по твойта логика, за кво да си взимам усилвател Аудисон, кат мога да си взема Тъндър, за кво да си взема бас DLS, кат мога да си взема китайски, то сигурно и там разлика в качеството няма. 
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
Cyberloner написа:ако някъде по някакъв повод влияят то това е в баса защото там има най-много енергия за пренос
Сега уж нямаше да пиша но нещо взе да ми става интересно.Енергия за пренос има от усилвателя до баса,a не от плеера до усилвателя. Тъй ако си правиш музиката за "SQ" то тогава кабела не е нужно да е прекалено дебел ,ако е за SPL кадето има голямо натоварване тогава се нуждае от сериозен кабел който идва от усилвателя към баса. Но неможах да разбера каква е тая голяма енергия която излиза от мижавото плеерче (4x25w RMS) и върви по тоя чинч който отива в АМP
- Cyberloner
- Мнения: 470
- Регистриран на: Пон 17 апр 2006 16:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
mafiacartel 2 водки си казаха думата моя е грешката
Passat_bs сега може да прочетеш отонов поста ми и да видиш, че откъм захранващи кабели и въобще "силовата" част на системата поддържам мнението, че трябва да са яки проводниците, но все пак няма нужда от кабеляк по 20 кинта метъра
повечето аудиофили в БГ, измежду които им доста инженери и хора поназнайващи от що е това нещо, наеречено ТОК си ползват за захранване мостов кабел и са предоволни от него, защото знаят, не е важно дали на кабела пише audison, moster cable или "пешо от пичковци" а е важно какъв е дадения кабел откъм проводимост. Хайде сега измисли кое е по-далавера за големи мощности 3мм многожилен или 3мм моножилен кабел
Аз самия, в къщи за колоните си ползвам многожилни кабели на Jamo 2х2,5мм и ти казвам, че свирят по-зле от мостовак със същото сечение, обаче мотовака е грозен и все още не съм се разболял достатъчно аудиофилски, че да не му обърна внимание
Намесвайки усилватели и говорители в текущия въпрос виждам, че не си ме разбрал. Определено има разлика между това да си купиш Респром и B&W, но това са компоненти на системата, които имат пряко значение за усилването(усилвателя) и послдващото възпоризводство на сигнала(говорителя). А кабел, по който напрежението е от порядъка на 5-6 миливолта и големина около 4-5 МИКРО ампера, няма как да има особено голямо отношение към звука, камоли да го чуеш в колата.
виждам, че си човек, който държи на марките и имената може да прочетеш и тази тема http://www.bgaudio.org/modules.php?name ... 2%E0%ED%E5 и после лепни 1 тебелка Linn на усилвателя в колата да видиш колко ще се подобри звученето, пък ако си купиш първата SCSI записвачка Toshiba, боядисана в лилаво, звука ще е ненадминат
Passat_bs сега може да прочетеш отонов поста ми и да видиш, че откъм захранващи кабели и въобще "силовата" част на системата поддържам мнението, че трябва да са яки проводниците, но все пак няма нужда от кабеляк по 20 кинта метъра
Намесвайки усилватели и говорители в текущия въпрос виждам, че не си ме разбрал. Определено има разлика между това да си купиш Респром и B&W, но това са компоненти на системата, които имат пряко значение за усилването(усилвателя) и послдващото възпоризводство на сигнала(говорителя). А кабел, по който напрежението е от порядъка на 5-6 миливолта и големина около 4-5 МИКРО ампера, няма как да има особено голямо отношение към звука, камоли да го чуеш в колата.
виждам, че си човек, който държи на марките и имената може да прочетеш и тази тема http://www.bgaudio.org/modules.php?name ... 2%E0%ED%E5 и после лепни 1 тебелка Linn на усилвателя в колата да видиш колко ще се подобри звученето, пък ако си купиш първата SCSI записвачка Toshiba, боядисана в лилаво, звука ще е ненадминат
-
nedqlko
Здрасти видях ЛСто малко късно ,но все пак и аз да се включа. Аз направих следното купих си усилвател Blaupunkt GTA 275 2/1 канален който вади към 200W (на кутията пише 425 ама сички знаем ,че не е толкова) , после си взех 10" Hertz 250W . После дойде веселата част купих си комлект кабели Boshman и ходих до Praktiker и си взех ПДЧ има много парчета ,които ги продават ефтино. После с помоща на програмата Basspro мисля че беше си изчислих кутия ,която е подходяща за говорителя сглобих си я и сега думка пре доволно. Като пари усилватела беше 100лв ,баса 120лв и за другото дадох към 50-60 лева.Незнам ти какво целиш ,моята цел беше хем да има сравнително добър бас хем да заема минимално место в багажника. И определено съм доволен ако искаш ще ти пратя снимки на баса готов да видиш какво съм направил. Дано съм ти бил от полза:) Успех
- Дон Хуан Голфа
- Мнения: 1000
- Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
10x
saint написа:Здрасти видях ЛСто малко късно ,но все пак и аз да се включа. Аз направих следното купих си усилвател Blaupunkt GTA 275 2/1 канален който вади към 200W (на кутията пише 425 ама сички знаем ,че не е толкова) , после си взех 10" Hertz 250W . После дойде веселата част купих си комлект кабели Boshman и ходих до Praktiker и си взех ПДЧ има много парчета ,които ги продават ефтино. После с помоща на програмата Basspro мисля че беше си изчислих кутия ,която е подходяща за говорителя сглобих си я и сега думка пре доволно. Като пари усилватела беше 100лв ,баса 120лв и за другото дадох към 50-60 лева.Незнам ти какво целиш ,моята цел беше хем да има сравнително добър бас хем да заема минимално место в багажника. И определено съм доволен ако искаш ще ти пратя снимки на баса готов да видиш какво съм направил. Дано съм ти бил от полза:) Успех
Благодаря на всички!
Мисля да направя също като теб колегата-Херц 10ка с усилвател Блаупункт за 100-120 кинта и кабели среден клас, затова би ли ми пратил снимки на кутията...
CHEERZ
P.S.
А каква е разликата в бас с двойна намотка и единична че разликата в цената е малка
Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта