

Не че с тези, които си предложил няма да стане, ама малко безсмислено даване на пари се очертава

Cyberloner написа:Само не разбрах смисъла от кабели и чинчове Audison.... За кабел, всеки мостовак ще свърши чедесна работаА за чинчове - ако не е с 2 леви ръце и липса на поялник, ще си направи чудесен сигнален кабел, все пак там мощностите не са кой знае какви
![]()
Не че с тези, които си предложил няма да стане, ама малко безсмислено даване на пари се очертава
Cyberloner написа:В къщи съм с чинчове, дето сигурно и левче нямат и разлика в звученето, между тях и маркови такива, позлатени, с коаксиален кабел, няма поне на слуха щом на домашната ми система не усещам разлика, ти гарантирам, че в която и да е кола, няма да усетиш разликата
Ако искаш влез в bgaudio.org и потърси за кабелите, няколко часа там може да решиш, че и всичко, което не е сребърно с родиеви накрайници и по-тънко от 24 квадрата просто не е сериозно и няма да се чува нищо
за захранващ кабел съм съгласен, че трябва да е по-як и за това да отнася мостовака и да забравя за проблемите ама за сигнален кабел, ако изолацията е ОК и е свързан като хората, съм готов да премеря купен от битака чинчов кабел с който кажеш марков, супер-дупер-хипер-мега проводник купен за ХХХХХ лева (само ти си го купи, моля те
) Има къде къде по-важни моменти в изграждането на една озвучителна система в кола, че да се обръща чак такова внимание на кабеляка и то сигнални
Шшшш, нашия, ти бъзикаш ли се нещо или си убеден. Тез теории, дет ги развиваш, ако всички мислеха като тебе, то производителите на маркови кабели щяха да фалират.Cyberloner написа:В къщи съм с чинчове, дето сигурно и левче нямат и разлика в звученето, между тях и маркови такива, позлатени, с коаксиален кабел, няма поне на слуха щом на домашната ми система не усещам разлика, ти гарантирам, че в която и да е кола, няма да усетиш разликата
Ако искаш влез в bgaudio.org и потърси за кабелите, няколко часа там може да решиш, че и всичко, което не е сребърно с родиеви накрайници и по-тънко от 24 квадрата просто не е сериозно и няма да се чува нищо
за захранващ кабел съм съгласен, че трябва да е по-як и за това да отнася мостовака и да забравя за проблемите ама за сигнален кабел, ако изолацията е ОК и е свързан като хората, съм готов да премеря купен от битака чинчов кабел с който кажеш марков, супер-дупер-хипер-мега проводник купен за ХХХХХ лева (само ти си го купи, моля те
) Има къде къде по-важни моменти в изграждането на една озвучителна система в кола, че да се обръща чак такова внимание на кабеляка и то сигнални
Cyberloner написа:ако някъде по някакъв повод влияят то това е в баса защото там има най-много енергия за пренос
saint написа:Здрасти видях ЛСто малко късно ,но все пак и аз да се включа. Аз направих следното купих си усилвател Blaupunkt GTA 275 2/1 канален който вади към 200W (на кутията пише 425 ама сички знаем ,че не е толкова) , после си взех 10" Hertz 250W . После дойде веселата част купих си комлект кабели Boshman и ходих до Praktiker и си взех ПДЧ има много парчета ,които ги продават ефтино. После с помоща на програмата Basspro мисля че беше си изчислих кутия ,която е подходяща за говорителя сглобих си я и сега думка пре доволно. Като пари усилватела беше 100лв ,баса 120лв и за другото дадох към 50-60 лева.Незнам ти какво целиш ,моята цел беше хем да има сравнително добър бас хем да заема минимално место в багажника. И определено съм доволен ако искаш ще ти пратя снимки на баса готов да видиш какво съм направил. Дано съм ти бил от полза:) Успех
Върни се в “CAR Audio, Video & Navigation”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта