Мнениеот К.Одаджийски » Пет 30 дек 2016 11:56
Ами ако е прескочила веригата, освен веригата и колелата, обтегачи и водачи/плъзгачи/, ще трябва и сваляне на главата, респективно гарнитура на глава, болтове, евентуално гарнитури на смукателен и изпускателен колектор. Като се свали главата, трябва да се шлайфа. Челен шлайф само е 20-40 лева, но ако има, а а вероятността да има криви клапани е голяма, трябва да се сложи и цената на клапаните, пасване, смяна на гумички. Тука също може да се окаже и че някой от изкривените клапани е съсипал водач, който също трябва да се подмени и сумата набъбва много. Трудът на сервиза е 150лв за ангренаж и 150 лв за главата, което е нормална цена за труд. Но ако главата има споменатите проблеми, нещата отиват скъпо. Шлайфиста който прави една глава на 1,2 литрово сузуки с 2 изгорели клапана взима 180лв за труд. Клапани, водачи, гумички, шлайф