Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Оплачете се от неграмотни майстори или похвалете някой, който си разбира от работата ... Споделете от къде купувате части за вашят VW
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7845
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот zfa159 » Нед 08 апр 2007 22:39


Приятно ни е, ние сме Стефан и Милен! :)

Искам с удоволствие да споделя, че от 16-ти Юли (16.07.2019г.) започнахме работа в новия ни сервиз. Той се намира в бившия стопански двор на с. Лозен, който сега е превърнат в промишлена зона. Точният адрес на сервиза е гр. София , ул. Райовец 16 , като на улицата има локация в Google Maps :

https://goo.gl/maps/dnrgAGt9VbhTmLtC6

Също да добавя и новото ни работно време - сервизът ще работи, както досега, от Вторник до Събота, но вече от 8:30 сутрин до 20:00ч. вечер.

Вече можете да заплащате за извършените от нас услуги и с кредитни / дебитни карти.

Ще съм благодарен тази информация да бъде споделена от вас, нашите клиент, към други настоящи и бъдещи наши клиенти, както и по другите форуми, за да минимизираме възможността някой да попадне на стария ни адрес. Предварително благодаря на всички за това!

Имайте предвид, че на мястото на вече бившия ни сервиз в Красна Поляна, функционира друг сервиз отскоро, който няма нищо общо с нас и не можем да разчитаме на тяхната коректност, в случай, че наш клиент се заблуди и попадне там, вместо на новия ни адрес.


Сервизът ни се занимава със следните дейности :

-> Автомобилни климатици и климатроници с хладилен агент R134a и R1234yf , термотроници, автопарно, перки и т.н. - вече над 11 години усилено се занимаваме с профилактика и ремонт на автомобилни климатични системи и автопарно, на Volkswagen, Audi, Seat и Skoda, както и на други марки и модели автомобили. По-надолу в темата ще намерите акуталните за сезона цени за услугите, които предлагаме - профилактика или зареждане на климатичната Ви система.
Сервизът ни разполага с висококачествени стендове за обслужване на автомобилни климатични системи и прецизен газов анализатор за фреон R134a и R1234yf, който служи за определяне на типа фреон, с който е заредена системата, както и съставът му, при необходимост. Работим с консумативи, производство на водещите фирми в бранша и притежаваме съответните сертификати за работа с флуорирани парникови газове, използвани в автомобилните климатични инсталации. Имаме възможността да предложим доставка на голям набор нови резервни части - охладителни перки, водни и климатични радиатори, термостати, водни помпи, компресори, филтър-дехидратори, вентилатори за парно, стъпкови моторчета за управление на клапите при системи с електронно управление (климатроник, термотроник), температурни датчици, нови оригинални тръби и маркучи, както и ремонт на някои елементи на системата, когато това е възможно - маркучи, компресори и т.н. Сервизът разполага и с азотна инсталация, за тест на херметичността на климатичните инсталации при съмнение за пропуск (за разлика от сгъстения въздух, азотът не съдържа никаква влага, която е доста вредна за системата, а и е по-слабо температурно зависим, заради което теста с азот, е доста по-прецизен).

-> Ходова част, трансмисия и спирачна система - ремонт на преден и заден мост (смяна на лагери, втулки, шарнири, тампони, маншони, амортисьори, пружини, носачи, рейки и т.н.), смяна на ръчни скоростни кутии, съединители, полуоски и карета, смяна на масло на някои DSG кутии, смяна на масло и ф-р на някои Haldex системи, смяна на елементи по спирачната система и всички други компоненти по ходовата част на автомобила Ви. Също така изработваме и медни спирачни тръбички с различни накрайници, според нуждите на спирачната система на съответния автомобил. Не се знаимаваме с ремонт на автоматични ск. кутии, както и с ремонт на ръчни ск. кутии.

-> Двигатели - текущи обслужвания и ремонти (смяна на масло, филтри, ангренажно задвижване, ролки и др.),четене на записаните грешки с VAG-Com .Имаме възможност за измерване на налягането на маслото в някои смазочни системи, както и налягането на горивото в някои горивни системи.

Важна и актуална информация, адрес на сервиза и работното ни време :

Работното време на сервиза е от Вторник до Събота, сутрин от 8:30ч. до 20:00ч. вечерта. Сервизът ни не работи в Неделя и в Понеделник, както и по време на официалните почивни дни и празници. Всички други периоди, през които няма да работим, ще бъдат своевременно отразени в тази тема.

-> Работим с предварително записване на точен ден и час за посещение в сервиза, без значение от вида на услугата, от която се нуждаете. Това се отнася дори за четене и триене на грешки с VCDS или преглед на ходова част и т.н. Целта е да се спазва коректно графика и реда и да е по-лесно и удобно и за вас и за нас - вие не губите времето си в чакане, ние пък си планираме работата.
-> Благодарение на разрастването на сервизната ни база, за по-бързи услуги, като смяна на масло и ф-ри, дискове и накладки, когато няма усложнения, има опция да изчакате на място в приемната на сервиза, за да не оставяте колата си.
-> За планови ремонти, които отнемат повече време, като смяна на елементи по ходовата част, съединители, ангренажни к-ти, радиатори и компресори на климатични системи и т.н. , е необходимо да оставите колата си. За този тип ремонти, според моментното ни натоварване, понякога е необходимо записване на час седмица или две предварително.
-> Препоръчително е да ни попитате колко време отнема съответния ремонт при нас, макар обикновено да го споменаваме, защото понякога времето, което ни е необходимо, значително се разминава с представите на клиентите и така се получават неточности.
-> При закъснение на един автомобил с повече от 15 минути, той обикновено губи часа си, понеже закъснението на един автомобил, води до необходимост всички други след него да чакат - не е редно някой, който си е записал час и е дошъл на време, да трябва да чака заради някой друг, който не е дошъл на време. Все пак се стараем да не връщаме никого.
-> Поради плътният ни график, ако си запишете час за едно конкретно нещо, ние ще свършим само това и на въпросите от типа "а може ли да погледнете и еди какво си, така и така съм дошъл " или пък "нека да сменим и ето това", обикновено ще откажем. Ако желаете да направим няколко неща наведнъж, кажете ни за всички тях още тогава, когато запазвате часа си, за да предвидим достатъчно време за всичко и да не се разкарвате още един път.
-> При нас първо записваме ден и час за оглед или диагностика на дадения проблем, след което записваме друг ден и час, за отстраняването му, ако това отнема повече технологично време или проблема е от по-особено естество. Причината е, че ако състоянието на колата позволява, е по-добре и за двете страни, да си я ползвате, от колкото да я складираме при нас за няколко дни или примерно 2 седмици, без да се работи по нея, докато и дойде реда. Така можем да планираме времето си по-точно, а Вие можете да разчитате на колата си, както и да бъдат осигурени нужните части, ако трябва да бъдат поръчани или доставката им отнема определено време.
-> Препоръчително е да се избягва поставянето на диагнози предварително, които не са потвърдени от специалист и записването на час за нещо, за което не сте сигурни, че е това, от което имате нужда. По-добре си запишете час за диагностика на проблема и оставете на нас да ви кажем какво трябва да се направи, защото ако си запишете час за дадена процедура, а се окаже, че имате съвсем друг проблем, тогава обикновено планираното време не е достатъчно и се налага да се разкарвате още поне един път, за да решим проблема, след като установим какъв е.
-> С много от нашите клиенти уточняваме цени за някои ремонти, без да сме виждали колата на живо или без подробен оглед и често нямаме информация за "подобрения" , от сорта на метална кора под двигателя, допълнително монтирани осветления, датчици, копчета и т.н. по арматурното табло, газова уредба, допълнителни кабели и устройства за озвучителна система и други подобни допълнително монтирани системи и елементи в двигателния отсег на колата или по купето. Във връзка с това, въвеждаме опцията за допълнително оскъпяване в размер на до 50% от цената за дадения ремонт или профилактика, която сме коментирали, в случаите, когато тези неща пречат пряко на работата ни и създават неудобства и забавяния при дадената услуга, която сме коментирали да извършим. Примерно един некадърно прекаран кабел под таблото (за газова уредба, за озвучение, за аларма, за осветление и т.н.) ни коства доста време и усилия при демонтирането на таблото и в общия случай трябва да бъдат разглобявани неща, които не е нужно да се разглобяват по принцип, за да се стигне до някой от краищата му и да бъде откачен ( стига да не е запоен и двата си края де, както е обикновено), в последствие да се прекара по нормален начин, успоредно със заводската инсталация под таблото и да се свърже отново. Същото важи и за кабелите за газовите уредби, изпарителите и клапаните на газовите уредби (умират да ги сложат върху важни възли от климатичната система) и т.н. Разбира се ако нещата са изпълнени добре и не създават проблеми, цената на ремонта няма да се промени. Положението с металните кори не е по-различно - често се сблъскваме с корозирали болтове, изкривени от удари кори и т.н.
-> Точно, както е описано в горната точка, е възможно дадената предварително от нас цена, да се промени по време на извършване на ремонта, ако възникнат усложнения от някакъв тип - скъсани болтове, повредени резби, други повреди от корозия и старост и т.н. Тогава следва съгласуване с клиента и се взима решение как да процедираме нататък.
-> Не носим отговорност за допълнителни проблеми, които може да възникнат по време на работата ни по отстраняване на даден проблем, тъй като много елементи по автомобилите създават проблеми при опит да се разглобят или пък се повреждат, докато автомобилът е при нас - електронни модули, пластмасови или гумени детайли, които вече са много по-крехки и се чупят, корозирали резбови съединения и т.н. Често уморени части ни остават в ръцете, при опит да разглобим даден възел по автомобила и когато това се случи, не рядко клиентите казват "то си беше здраво до сега" - факт, но вече не е, което ние не чувстваме като наш проблем, тъй като говорим за части на по над 5-10 години, понякога и за 30-годишни... Случвало ни се е дори за ел. крушка на 30 години да водим подобен разговор, как така била изгоряла точно при нас, а 30 години си била работила без проблеми. Тези неща са несериозни и предвид това, го описваме тук като условие - ако някакъв елемент се счупи или повреди, докато се опитваме да разглобим даден възел от автомобила, спазвайки предписанията на производителя за разглобяването му, няма да го приемем за наш проблем - обаждаме се, обсъждаме какво се е случило и какво да предприемем нататък. Обикновено предупреждаваме, но все пак, да се има предвид, ако сме пропуснали да предупредим. Естествено това не значи, че даден елемент няма да бъде максимално пазен, при съответната процедура, но е напълно възможно един пластмасов щуцер на 20+ години, да се счупи, при опит да откачим маркуча от него. Същото е положението и с електронните модули, които създават чести проблеми при някои модели - електронната ключалка за волана на Пасат Б6 и подобните, ABS модулите на Б5 и 5.5 и т.н. и т.н.
-> Работим и с части, доставени от клиентите ни, което не е никакъв проблем при нас, с едно изключение - когато частите са точни за марката и модела автомобил и са с достатъчно добро качество, за да могат да се монтират безпроблемно. В случаите, когато клиент си донесе грешни части или такива, които не могат да се монтират, поради прекалено ниското си качество на изработка (неточни размери, лош материал, дефекти и т.н.), с цел да не се забавя ремонта, а оттам и целия ни работен процес, поръчваме нужните точни части и извършваме ремонта с части, доставени от нашите доставчици. Това се отнася за случаите, когато колата е разглобена до степен да не може да бъде преместена на място, където да не пречи на работния ни процес или когато клиента не може да си организира доставка на правилните части в рамките на час или два, примерно. Разбира се, ако моментното натоварване на сервиза, не изисква бърза реакция, не е проблем да изчакаме и повече време.
-> За всички, извършени от нас ремонти, при влагане на резервни части, закупени от нас, даваме гаранция за частите, която е между 6 месеца и 2 години, според типа части и дадената марка. При гаранционен проблем с дадена част, демонтажа и монтажа и от колата, също са за наша сметка. При части, доставени от клиента, гарантираме единствено за правилния им монтаж, но само това, както и последващ демонтаж/монтаж, е за сметка на клиента.

За връзка с нас, в работното време на сервиза (от Вторник до Събота от 8:30ч. до 20:00ч.) :

Милен - mobile: 0896 799 135
Стефан - mobile: 0895 428 161

-> Не винаги имаме възможността да приемем обажданията ви дори в работното ни време, така че ако опитвате да се свържете с нас на посочените телефони и не успявате, предварително се извиняваме за това неудобство. Имайте предвид, че обикновено не се обаждаме обратно при пропуснати повиквания, тъй като за кратък период от време, звънят много номера и ако наберем всички обратно, ще изгубим много време, а и обикновено ако някой не се свърже на единия номер, успява на другия, при което ще се получи дублиране на цялата комуникация...
-> Искам да помоля, когато давате координатите ни на ваши приятели или колеги, казвайте им и за по-особеното ни работно време, защото много хора, които не са чели тази тема и не знаят работното ни време, се опитват да се свържат с нас в Понеделник или пък в делничните дни преди 8:30 и се чудят защо не се получава. Предварително благодарим!
-> Имайте предвид, че не разполагаме с много свободно време (дори е все по-малко) и поради тази причина, избягваме комуникация през формата за лични съобщения тук - не рядко има периоди от по няколко месеца, през които нямам възможност да стигна до тук и да прочета всички съобщения. Ако някой желае да му помогнем с някаква информация, е по-добре да се обади на посочените телефони и да попита, за да получи отговор веднага, а не когато вече не му трябва :) . Благодаря!


Сервизът ни се намира в гр. София , землището на с. Лозен, ул. Райовец 16 . Може да използвате и ето този линк, към локацията ни в Google Maps -> https://goo.gl/maps/dnrgAGt9VbhTmLtC6

Ето и цени за някои процедури, свързани с климатичните системи, с малко разяснения кое какво значи. Цените, посочени тук, се актуализират в началото на всеки климатичен сезон - Март или Април месец, според цените на материалите, така че са напълно актуални към деня, в който ги виждате :

1. Диагностика на климатична система - процедурата се състои в изясняване на състоянието на климатичната система към дадения момент т.е. причината да не работи системата изцяло или не достатъчно ефективно (електрическа повреда, пробив, механичен проблем и т.н.). Според времето, което отнема подобна процедура, цената за тази услуга варира. Ако след откриване на проблема, системата се ремонтира при нас, диагностиката (и анализирането на съдържанието на системата при система за R1234yf) е безплатна, понеже колата вече е разглобена и това ни спестява времето за сглобяване и повторно разглобяване.
1.1 Система за хладилен агент R134a -> цената тук е от безплатно до 50лв ,ако се налага по-сериозно разглобяване, за да се установи причината за проблема.
1.2 Система за хладилен агент R1234yf -> преди работа по системата, ако не е напълно празна, се налага да се определи дали хладилният агент вътре е правилния (много пъти системата е заредена с по-евтин хладилен агент и какво съдържание на примеси има в него - въглерод, азот и т.н. ), което се заплаща на цена от 30лв. Ако не е необходимо да се прави, за целите на диагностиката на проблема (примерно системата е празна или проблемът е електрически), тази цена не се заплаща. Освен цената за анализ на съдържанието на системата, цената за диагностика отново е от безплатно, до 50лв, според колко трябва да се разглоби.

2. Профилактика на климатична система - така наричаме състоянието, при което климатичната система на автомобила работи, дори и незадоволително и в общия случай се нуждае от дозареждане на хладилен агент. Същата поцедура се прави и профилактично с цел смяна на маслото на системата през интервал от 1 или 2 години, според автомобила и типа на климатичната система. Процедурата включва източване на съществуващия фреон от системата, източване на част от старото масло от системата (няма как да бъде източено на 100%, без системата да се разглоби на съставните си части и да бъде почистена с почистващ спрей за климатични системи), вакуумиране на системата, тест за вакуум, наливане на ново масло, наливане на оцветител за течове (оцветителя е задължителен за всеки един автомобил, който е минал през нас) и предписаните от производителя тип и количество фреон, за дадената система. Всичко това се извършва напълно автоматично от професионалните ни стендове за обслужване на климатични системи. Цената на тази услуга зависи от количеството източен фреон от системата и количеството, което системата трябва да съдържа по спецификация на производителя, като се заплаща разликата между двете количества. Препоръчително е профилактиката да се прави преди началото на всеки летен сезон, а задължително се прави максимум през 2 сезона, защото за 2 сезона маслото в системата се води достатъчно остаряло, за да бъде сменено и се предполага, че количеството фреон е значително намаляло (нормалната загуба за чисто нов автомобил е 10-20% от количеството фреон за една година, нататък с възрастта на автомобила, процента расте и достига над 30%, за кола над 5 годишна възраст). Процедурата по профилактика на системата отнема около 45 минути.
2.1 Система за хладилен агент R134a -> началната цена е 36лв, като в нея са включени до 300 грама фреон, масло и оцветител, както и изпълнението на процедурата. За всеки следващи 100 грама липсващ фреон, цената се увеличава с 12лв. Т.е. ако системата е предвидена за 700 грама фреон и в нея има налични 600, 500 или 400 грама, заплащате общо 36лв за профилактиката. Съответно ако в система, предвидена за 700 грама, има останали 300 грама, заплащате 48лв, ако има 200 грама, 60лв и т.н. При ценообразуването отчитаме количеството с минимална стъпка от всеки започнати 50гр. т.е. ако от системата липсват 320 или 330гр. , при ценообразуването се закръгля до 350гр. и съответно би струвало 42лв. В цената влиза абсолютно всичко - фреон, масло, оцветител за течове и извършването на самата манипулация, без никакви допълнителни такси за това и онова :) . При Пасат В5 и В5.5 (съответните Ауди А4, А6 и А8) и някои други марки и модели, поради по-специфичната климатична система, допълнително се заплаща смяната на капилярната тръбичка, която се извършва при профилактика на системата (общо 10лв за частта и смяната).
2.2 Система за хладилен агент R1234yf -> поради спецификата на този хладилен агент и високата му цена, профилактиката при тези системи, е фиксирана на 50лв до 100гр. липсващ фреон и по 50лв за всеки 100гр. липсващ допълнително. Минималната отчетна стъпка при ценообразуването, отново е 50гр. Ако от системата не липсва фреон или липсват 10,20,30, 50 или до 100гр. , цената е 50лв. Ако липсват 110, 120 и т.н. до 150гр. , цената е съответно за 150гр. - 75лв. Ако липсват 160, 170 и т.н. грама до 200гр. , цената е за 200 грама т.е. 100лв. В цената отново е включено всичко необходимо и няма допълнителни такси. При тези системи задължително правим анализ на газа, който в момента има в системата. В случай, че системата е заредена с неправилен хладилен агент (често тези системи са заредени с по-евтин агент) или съдържанието на примеси е над определените норми, профилактиката не може да се извърши, без съдържанието на системата да бъде изцяло изтеглено, при което системата остава празна и се таксува по цените за цялостно зареждане със съответното количество от правилния хладилен агент, а ако не желаете, си заплащате само цената за анализа на газа в системата ( 30лв ) и я оставяме в същото състояние.

3. Зареждане на изцяло празна климатична система - това е състоянието, когато системата не работи изобщо и причината за това е изцяло празна система т.е. нищожно или никакво количество хладилен агент вътре. Първоначално системата се надува под налягане с азот, за да се види дали има течове и колко точно бързо изпуска (за да се прецени дали въобще има смисъл да се зарежда с фреон или изпускането е твърде голямо). Този тест се прави при студен автомобил (т.е. да не е работил двигателя и да не е загрял), за да бъде прецизен. Ако системата издържи този тест успешно, следва зареждане на системата - стенда вакуумира системата и след това я зарежда с предписаното от производителя количество фреон, масло и оцветител (оцветителя е задължителен за всеки един автомобил, който е минал през нас). Процедурата отнема общо около 60, до 90 минути, като за прецизен азотен тест, както споменах и по-нагоре в темата, е необходимо автомобила да не е загрял т.е. най-добре е да се остави от предната вечер при нас. Обикновено при празни системи или ремонтирани системи, препоръчваме преглед на системата след между 2 седмици и 1 месец, за да се огледа системата за евентуален пропуск - този преглед е безплатен и влиза в цената на зареждането на системата. Той е наистина важен и не е добре да се пропуска или отлага.
3.1 Система за хладилен агент R134a -> цената се образува на принципа на 12лв за 100 грама фреон, като в нея влизат работата, фреона, маслото и оцветителя. Съответно ако системата събира 700 грама фреон, цената ще бъде 84лв за всичко от-до. Тук също важи горното описание за Пасат В5 и В5.5 с капилярната тръбичка. При по-големи системи, от сорта на и над 1000 грама, цената се образува с определен % отстъпка, заради голямото количество фреон, което системата побира. Минималната стъпка за количеството при ценообразуването, отново е 50гр. т.е. ако системата събира 620 или 630гр. , при ценообразуването се закръгля до 650гр.
3.2 Система за хладилен агент R1234yf -> - цената се образува на принципа на 50лв за 100гр. фреон, като минималното отчитане отново е през 50гр. и отново в цената е включено всичко. Ако системата Ви събира 430гр. фреон , съответно цената се формира за количество от 450гр. = 225лв .

4. Експресен ремонт на климатична система - тази услуга също е новост, която ще предложим поради големият брой запитвания дали няма начин автомобил да бъде направен по-бързо, извън графика ни, срещу допълнително заплащане. Досега не сме го предлагали като услуга, защото нямаше да е честно да го направим за някого, а за друг не и някои хора да си чакат реда, а други хора да минават по-бързо, при същите условия. Сега ще дадем възможност на всеки, който желае, да има такава опция. Тази услуга за ремонт ние няма да я предлагаме на никого умишлено, освен ако не бъде изрично поискана от нас, за да не натрапваме по-високата цена. Който има съответното желание, може да ни попита и да коментираме опцията за по-бърз ремонт на климатичната система, срещу съответното допълнително заплащане. Предвид, че това ще се отрази сериозно на работното ни време, както и на свободното ни такова, цената за тази услуга, ще бъде стандартната цена за дадения ремонт х2 , като това се отнася само за труда, без надценка на вложените части или зареждането на системата с фреон. Срокът за изпълнение, при наличност на нужните части при нашите доставчици, ще бъде в рамките на 24 часа, а при липса на нужните части, срокът ще се определя спрямо срока за доставка на нужните части. Ако срокът на доставка е по-дълъг, услугата отпада като опция, защото се губи смисълът и и съответно се записва в графика като стандартна поръчка, защото така или иначе клиента ще чака примерно седмица за доставка на нужните части. Услугата е валидна единствено и само за ремонт на климатични системи и не важи за останалите ремонти, с които се занимаваме.

Гаранционни срокове и условия, свързани с климатичните системи и парното:

Всеки сменен от нас елемент, е обект на някаква гаранция, която обикновено е описана в ремонтната карта, която получавате след извършения при нас ремонт, както и описание при какви условия важи гаранцията. Примерно ако сменим климатичния компресор на автомобила Ви, той има определена гаранция, при определени условия, към датата на рекламация - това е описано в ремонтната карта. Когато примерно е сменен даден елемент по системата, ако поради някаква причина той дефектира, гаранцията поема всичко - подмяна на дефектния елемент и свързаните с него елементи и това става напълно безплатно. Същото важи и ако поради настъпилия проблем, изтече и фреона от системата - зареждаме отново напълно безплатно. Всичко това важи при извършен контролен преглед, което също пише и в работната карта за съответния ремонт. На никого не можем да гарантираме, че когато тестваме една система и я заредим след това, тя няма да изтече, защото обикновено системите са на по над 5-10 години, което е предпоставка за проблем във всеки един момент - по всяко едно време може да настъпи дефект в даден елемент на системата и това да доведе до невъзможността и да работи - чупи се компресор, чупи се клапан, пробива се радиатор или маркуч и т.н. Същото важи и за ремонтиран от нас елемент - примерно сменяме контролен клапан на компресора, но след даден период от време, компресора се поврежда - това няма как да се предвиди, защото компресора си е механичен елемент и както днес е здрав и работи, утре може вече да е тотално повреден. Същия пример мога да дам и примерно с климатична тръба - демонтираме я, заваряваме я, монтираме я и след месец или два, тя започва да изпуска от друго място - няма как да го предвидим и как това да бъде обект на някаква гаранция. Иначе да, ако протече от нашата заварка, е обект на гаранция. Стараем се максимално да преценяваме дали има смисъл да ремонтираме дадения детайл, но не винаги е възможно.
По въпроса за парното - всеки радиатор, който монтираме, има гаранция 12 месеца, която не важи в случаите, когато той дефектира заради автомобила - мръсна охл. с-ма, повишено налягане в системата, вода, замръзнала през зимата или друг механичен проблем, който е довел до повреждането на радиатора. Материалите, които използваме за ремонт на клапите, при колите, които се нуждаят от облепяне на клапите, са с доживотна гаранция - докато колата е кола, повече няма да се наложи клапите да се облепят отново.

Тук можете да намерите доста информация за автоклиматиците, като принцип на действие, проблеми, дефекти и т.н.и друга полезна информация по темата -> Цък .

Последна промяна от zfa159 на Вто 06 апр 2021 10:25, променено общо 374 пъти.




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11993
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Нед 19 окт 2008 13:01


много моля темата да не се превръща в чат!
има лични.
ако имате проблеми и питания-ползвайте ги.
темата е за отзиви.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7845
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Отвори врати сервиз за автоклиматични и охл. системи и парно

Мнениеот zfa159 » Пет 24 апр 2009 0:02


:beer

Последна промяна от zfa159 на Вто 05 юли 2011 8:22, променено общо 12 пъти.


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3861
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: Отвори врати клубно сервизче за автоклиматични системи

Мнениеот ChimeyJimmey » Пет 24 апр 2009 8:54


Ще ви посетя.
Съвсем близо сте ми.
Имам проблем с алуминиевите тръби/маркучи/снадки на климатичната ми инсталация - PASSAT B5 1.8T.
Само едно уточнение - работно време и удобно такова за контакти? Събота, неделя?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7845
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Отвори врати сервизче за автоклиматични системи

Мнениеот zfa159 » Пет 24 апр 2009 22:51


Понеже попитахте за работно време -> работим от Вторник до Събота от 10:30 до 19:30. Предварително не е никак лошо да звъннете, ако решите да идвате, защото обикновено имаме доста задачи за деня и не е много ясно дали ще можем да ви обърнем внимание.

Последна промяна от zfa159 на Пон 29 юли 2013 13:06, променено общо 2 пъти.


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Отвори врати сервизче за автоклиматични системи

Мнениеот Гергин » Сря 29 апр 2009 19:42


Браво и успех, колега.

ISC са хубава марка машини, а и автомат. Това съм чувал.
Доста климатичари подценяват според мен не толкова марката, но класа машина.
Ти не си от тях.
Сега ако кажеш и, че си я взел от фирма в кв.Дружба(не пиша името за да не стане реклама) и Марио ти я е докарал :D


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Отвори врати сервизче за автоклиматични системи

Мнениеот lyubobg » Пет 01 май 2009 21:57


Предполагам, че може да напълните климатика и на пежо (т.е. всички възможни автомобили), не само на ФВ :roll:


Потребителски аватар
DimitarBT
Мнения: 744
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: 2E
Местоположение: Ловеч
Контакти:

Re: Отвори врати сервизче за автоклиматични системи

Мнениеот DimitarBT » Пет 01 май 2009 23:30


Стефко е точен.имам проблем климатроника,и човека съвестно се отнася към проблема.а дори не поддържаме пряк контакт...
п.п.на колегата с пежото ще кажа че може.няма значение каква марка е хафтомобила mhihi


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Отвори врати сервизче за автоклиматични системи

Мнениеот Гергин » Съб 02 май 2009 8:34


lyubobg написа:Предполагам, че може да напълните климатика и на пежо (т.е. всички възможни автомобили), не само на ФВ :roll:


Може със сигурност. Ако не е някое пежо на стария фреон, тогава накраиниците са и с друг захват и..... абе не става. Говоря за много стар модел.
Но нека Стефан каже, тои е на "пулта" :Mr Green Fun .


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7845
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Отвори врати сервизче за автоклиматични системи

Мнениеот zfa159 » Съб 02 май 2009 17:40


Така....радвам,се че има развитие по темата за сервиза :)
Машината поддържа огромна база данни с коли - според двигателя и годината има вградена база данни колко масло се сипва и колко фреон.....съответно има и една дебела книга с доста марки и модели коли - там си пише всичко....всичко е от значение - марка,модел,година,двигател,седан/комби,тип компресор....всичко....ама на повечето коли си пише...а и в Аутодата има информация за количествата (там има грешки и не се доверявам много).Машината има автоматична функция ама тя не е удачна за БГ автмобилите понеже каквито количества изтегли ги вдига с +10% и ги налива обратно....а дефакто в повечето системи има по-малко от половината количество необходим фреон и както се оказа и на моя Пасат - нито капка масло....+10% пак си е 0....а трябват около 120мл по принцип.
Иначе - накрайниците за R134 фреон са стандартни на всички автомобили.Съответно всяка кола,която е производство след 07-08.92-ра година е обект на моите желания както се казва mhihi .Накрайниците са идентични....разликата е само,че при по-новите често е само един, понеже е достатъчен за обслужване на системата....при по-старите са два - високо и ниско налягане.

За R12 накрайниците са различни и машината не е същата (тази би дала фира при подущването на този фреон).По принцип избягвам да правя преминаване от 12 на 134 защото R12,който се намира в системата трябва да изхвъря в атмосферата....което не е особено полезно....защото нямам как да го събера с машината.Съответно обаче ако системата вече е празна от челния удар,примерно или е изпуснала фреона си от някъде,остава само да се изпразни прецизно маслото от системата и да се смени дехидратора с такъв за 134....по-голмямата част от маслото се съдържа във филтър- дехидратора, а останалата е по тръбите и в картера компресора....щателна промивка с въздух или азот под налягане го вади безгрижно от тръбите,демонтаж на компресора и източване през пробката му,също е достатъчно и след това не е проблем колата да се преправи и да си работи с новия фреон за напред. Има вече едно ново универсално масло,което дори да се смесва с маслото за стария фреон,не му е проблем и не се пресича,което прави излишна смяната на дехидратора и свалянето на компресора от колата и още повече улеснява работата по смяната на фреона.

Последна промяна от zfa159 на Съб 09 юли 2011 15:08, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
mvghost
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Отвори врати сервизче за автоклиматични системи

Мнениеот mvghost » Пон 04 май 2009 20:11


Доволните от работата на сервиза продължават да растат :D Имаме специални благодарности и почерпка от дядото с Лагуната :drunk


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Отвори врати сервиз за автоклиматични и охладителни системи

Мнениеот lyubobg » Съб 09 май 2009 13:05


GPS координати на сервиза :D

N42 градуса 41 минути 29.6 секунди
E023 градуса 16 минути 36.2 секунди
или напишете това в Гугъл мапс :
N42 41 29.6 E023 16 36.2

Впечатления - перфектното внимание към клиента - бавно и продължително разяснение какво и къде се вкарва.
Част 2 - устройство и принцип на работа на климатик mhihi


Потребителски аватар
DimitarBT
Мнения: 744
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: 2E
Местоположение: Ловеч
Контакти:

Re: Отвори врати сервиз за автоклиматични и охладителни системи

Мнениеот DimitarBT » Съб 09 май 2009 22:55


Така.Искам да поднеса своите искрени благодарности на Стефко.Помогна ми,и си имам отново климатик.Без него нямаше да се справя сам,а контактувахме само по-телефона.Много съм доволен.Давайте все така :drunk :drunk :drunk.проблема беше в контролера,този с дисплея и бутоните.пратих му го,разбра коя анджаклама е дала фира смения,пробва го на неговата кола и го засили обратно към мене.още един път тенкю :bowdown


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 17439
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Отвори врати сервиз за автоклиматични и охладителни системи

Мнениеот stefan4o » Нед 10 май 2009 20:54


Имам честта да познавам лично своя адаш и смея да гарантирам за него, че ще се отнесе съвестно към проблема, над който се мисли. Пожелавам му все повече доволни клиенти, а на себе си желая лятоС да го посетя и да ъпгрейднем малко колата с а/с :drunk . Ех, защо всичкото майстор е само в София :Mr Green Fun


Потребителски аватар
passatdriver
Мнения: 319
Регистриран на: Сря 28 фев 2007 18:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Радомир

Re: Отвори врати сервиз за автоклиматични и охладителни системи

Мнениеот passatdriver » Вто 12 май 2009 16:32


едно въпросче колега в наий-скоро време ще ти дойда на гости със саксото понеже днес открих дупка на алуминиевата тръбичката има ли варянт да се завари



Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта