Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Оплачете се от неграмотни майстори или похвалете някой, който си разбира от работата ... Споделете от къде купувате части за вашят VW
Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7919
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq FL + Passat B4 Syncro
Двигател: DXRB AGG
Местоположение: София
Контакти:

Сервиз Elbatron-Автоклиматици и парно,VCDS,Ремонти

Мнениеот zfa159 » Нед 08 апр 2007 22:39


Приятно ми е, аз съм Стефан!


icon_idea Бих желал да започна с това, че макар темата да е създадена преди почти 20 години, през вече далечната 2007г. , е напълно актуална и се старая да поддържам съдържанието ѝ максимално обновено :smile .

icon_idea Уважаеми клиенти, по случай предстоящите Коледно - Новогодишни празници, сервизът няма да работи от 20.12.2025г. (събота) включително, до 05.01.2026г. (понеделник) включително! Весели празници на всички!


Сервизът вече почти 20 години, се занимава със следните дейности, при автомобилите Volkswagen, Audi, Seat и Skoda :

:arrow Диагностика, ремонт и профилактика на климатичните инсталации, работещи с хладилен агент R134a или R1234yf .

:arrow Диагностика, ремонт и профилактика на системите за отопление и вентилация.

:arrow Диагностика и ремонт на ходовата част, задвижващата система и спирачната система.

:arrow Поддръжка и обслужване на двигателя.


Подробна и систематизирана информация, за извършваните от сервиза дейонсти :


1. Диагностика, ремонт и профилактика на киматичните инсталации, работещи с хладилен агент R134a или R1234yf :

:arrow Зареждане и обслужване (профилактика / дозареждане) на климатични инсталации, извършвано с висококачествените ни стендове за зареждане и профилактика / дозареждане, производство на водещите производители в бранша и само със сертифицирани материали и консумативи, с най-високо качество.
:arrow Зареждане и обслужване (профилактика / дозареждане) на климатични инсталации на електрическите и хибридни превозни средства, работещи с хладилен агент (фреон), със специфичните за тях материали и консумативи.
:arrow Прецизен газов анализ на хладилния агент (фреона), намиращ се в климатичната инсталация, когато има необходимост за установяване на типа хладилен агент в климатичната инсталация, както и неговите качества. Анализът се извършва с прецизни газови анализатори, с най-високо качество и точност.
:arrow Азотен тест на херметичността на климатичната инсталация, при съмнение за пропуск. Сервизът разполага с азотна инсталация, специално за тази цел.
:arrow Смяна на различни елементи на климатичните инсталации - компресори, радиатори, тръби, маркучи, вентилатори, охладителни перки и други, включително и когато са свързнаи с демонтаж на арматурното табло на автомобила.
:arrow Основно почистване (промиване) на компонентите на климатичните инсталации, в случай на замърсяване с механични остатъци при повреда на компресора или поради друга причина. Сервзиът разполага със стенд за автоматично почистване, проектиран специално за инсталации с повече от един кръг на охлаждащия агент - автомобили с допълнителна охлаждаща зона, електрически и хибридни автомобили и други.
:arrow Сервизът притежава съответните сертификати за работа с флуорирани парникови газове, използвани в автомобилните климатични инсталации.

icon_idea Сервизът НЕ се занимава с климатични исталации, предназначени за хладилен агент R744 ( CO2) .


2. Диагностика, ремонт и профилактика на системите за отопление и вентилация :

:arrow Смяна на радиатори за отопление ( с или без демонтаж на арматурното табло, според автомобила ).
:arrow Промивка на радиатори за отопление (радиатори за парно).
:arrow Промивка на охладителната система и смяна на охл. течност (антифриза).
:arrow Възстанояване (облепяне) на клапите при моделите, които имат такъв проблем (Пасат Б3/Б4, Голф 2, 3 и 4 и други).
:arrow Смяна на мотор-позиционери за управление на клапите, при системите с автоматично или полуавтоматично управление (моторчетата за клапите).
:arrow Други дейности, свързани с отоплението и вентилацията на Вашия автомобил - смяна и кодиране на HVAC контролерите, адаптации, смяна на вентилаторите за вътрешно пространство и други.
:arrow Сервизът поддържа постоянна наличност на някои от най-често използваните радиатори за отопление, мотор-позицонери и други елементи на системите за отопление и вентилация.

icon_idea Сервизът НЕ се занимава с диагностика и/или ремонт на автономни отоплители ( печки ).


3. Диагностика и ремонт на ходовата част, задвижващата система и спирачната система :

:arrow Смяна на елементите на предния и задния мост - лагери, шарнирни болтове, тампони, маншони, амортисьори, пружини, носачи, цели рейки и други.
:arrow Смяна на елементите на задвижващата система - маховици и съединители (при ръчна скоростна кутия), полуоски, карета, цели скоростни кутии.
:arrow Смяна на маслото на повечето DSG скоростни кутии.
:arrow Обслужване на Haldex задвижването - смяна на маслото, смяна на филтъра, когато има такъв, демонтаж, почистване и монтаж на помпата на Haldex задвижването и други.
:arrow Смяна на маслото на механичните скоростни кутии (ръчните).
:arrow Смяна на маслото на предавателната кутия при 4х4 задвижването (раздатъчната кутия) и на диференциала.
:arrow Смяна на елементите на спирачната система - дискове, накладки, спирачни маркучи, спирачни апарати (вкл. и за EPB), сервоусилватели, спирачни помпи, ABS модули, сензори за ABS системата и други. Изработка на спирачни тръби, при такава необходимост.
:arrow Смяна на спирачната течност и обезвъздушаване на спирачната система, със специализиран стенд за извършване на тази процедура.

icon_idea Сервизът НЕ се занимава с ремонт на скоростни кутии, както автоматични, така и ръчни, както и с ремонт на кормилни рейки.
icon_idea Сервизът НЕ предлага реглаж на преден / заден мост.


4. Поддръжка и обслужване на двигателя :

:arrow Текущо обслужване на двигателя - смяна на масло и филтри.
:arrow Смяна на елементи на ангренажното ремъчно задвижване - ангрeнажен ремък, прилежащите ролки и други. Не важи за някои по-нови TSI двигатели.
:arrow Смяна на задвижването на маслената помпа при двигателите, при които се налага - шестограмен привод или "мокър" задвижващ ремък.
:arrow Смяна на елементи от ремъчното задвижване на аксесоарния ремък - ролки за свободен ход на генератора, обтяжни ролки и други.
:arrow Смяна на охладителна течност (антифриз) и промивка на охладителната система, при такава необходимост.
:arrow Смяна на елементи от охладителната система - водна помпа (основна или допълнителна), термостати, тръби, маркучи и фланци.
:arrow Четене на записаните грешки с VCDS или ODIS .

icon_idea Сервизът НЕ се занимава с диагностика и/или ремонт на турбокoмпресори (турбини) и тяхната периферия, както и с ремонт и/или смяна на елементи на дизеловите горивни системи - помпи за високо налягане, инжектори (дюзи) и т.н.
icon_idea Сервизът НЕ се занимава със смяна на повечето ангренажни вериги.



Адрес на сервиза, работно време и контакти (моля прочетете внимателно) :


:arrow Работното време на сервиза е от Вторник до Събота, сутрин от 9:00ч. , до 19:00ч. вечерта. Сервизът НЕ работи в Неделя и в Понеделник, както и по време на официалните почивни дни и празници. Всички други периоди, през които няма да работи, ще бъдат своевременно отразени в тази тема.

:arrow За посещение в сервиза, е необходимо предварително записване на точен ден и час, без значение от вида на услугата, от която се нуждаете.

:arrow Предпочитаният от мен метод за комуникация и основният, който използвам, e чрез текстови съобщения във Viber, тъй като често нямам възможност да приемa обажданията Ви на тел. номер, за което се извинявам! Може да ми пишете по всяко удобно за Вас време, а аз ще отговаря при първа възможност, в работното време на сервиза. Чрез текстови съобщения във Viber, бихте могли да отправите запитване към мен, да си запазите час, да откажете вече запазен час, както и да поддържаме комуникация, свързана с ремонта - оферти, статус на ремонта, снимки и т.н.

:arrow Във Viber не приемам аудио или видео обаждания, гласови съобщения, както и не отговарям на текстови съобщения, лишени от съществено съдържание, тъй като ги приемам за спам ( " Hi ", " Здравейте" и т.н., без никакво друго съобщение към тях).

:arrow Не приемам обаждания от чуждестранни или скрити номера, както и не провеждам комуникация със SMS . Не се обаждам обратно при пропуснати повиквания, тъй като често за кратък период от време, звънят много номера и нямам техническа възможност да се обадя обратно на всички.

:arrow Мобилният номер, както и Viber, се изпозлват само в работното време на сервиза и мобилният номер не e активeн през останалото време.


:arrow Viber / Mobile : 0895 42 81 61

:arrow Сервизът се намира в гр. София , в промишлената зона до с. Лозен, ул. Райовец 16 . Може да използвате и ето този линк, към локацията ни в Google Maps -> https://goo.gl/maps/dnrgAGt9VbhTmLtC6



В тази галерия, както и в галерията в нашият Google профил, бихте могли да разгледате някои от най-често срещаните проблеми, свръзани с отоплението, вентилацията и климатизацията, които отстраняваме :

:arrow Възстановяване на разпадналите се клапи в модула за отопление и вентилация, при моделите, които имат такъв проблем :

https://lh3.googleusercontent.com/p/AF1 ... 80-h510-rw
https://lh3.googleusercontent.com/p/AF1 ... 80-h510-rw
https://lh3.googleusercontent.com/p/AF1 ... 80-h510-rw
https://lh3.googleusercontent.com/p/AF1 ... 80-h510-rw
https://lh3.googleusercontent.com/gps-c ... 80-h510-rw
https://lh3.googleusercontent.com/p/AF1 ... 80-h510-rw

:arrow Смяна на дефектирал (пробит) радиатор-изпарител (вътрешният радиатор на клим. инсталация) :

https://lh3.googleusercontent.com/p/AF1 ... 80-h510-rw
https://lh3.googleusercontent.com/p/AF1 ... 80-h510-rw
https://lh3.googleusercontent.com/p/AF1 ... 80-h510-rw

:arrow Смяна на мотор-позиционери за управление на клапите, при моделите с електронно управление :

https://lh3.googleusercontent.com/p/AF1 ... 80-h510-rw
https://lh3.googleusercontent.com/gps-c ... 80-h510-rw
https://lh3.googleusercontent.com/p/AF1 ... 80-h510-rw
https://lh3.googleusercontent.com/p/AF1 ... 80-h510-rw

:arrow Почистване на силно замърсена с механични остатъци (стружки) климатична инсталация (в резултат на повреден компресор) :

https://lh3.googleusercontent.com/p/AF1 ... 80-h510-rw

:arrow Смяна на топлообменник вътрешно пространство (радиаторче за парното) и последиците за него, както и за цялата охл. с-ма, в следствие от употребата на охл. течност (антифриз) G13 и/или пробита торбичка със силикат, както и като цяло последиците от нередовна/неправилна смяна на охл. течност :

https://lh3.googleusercontent.com/p/AF1 ... 80-h510-rw (това е силикатът, смлян от водните помпи и задръстил дясната половина на радиаторчето)
https://lh3.googleusercontent.com/p/AF1 ... 80-h510-rw
https://lh3.googleusercontent.com/p/AF1 ... 80-h510-rw
https://lh3.googleusercontent.com/p/AF1 ... 80-h510-rw
https://lh3.googleusercontent.com/p/AF1 ... 80-h510-rw
https://lh3.googleusercontent.com/p/AF1 ... 80-h510-rw
https://lh3.googleusercontent.com/p/AF1 ... 80-h510-rw

Тук може да намерите доста информация за по-старите автомобилни климатични инсталации (все пак съм писал темата през 2010г. :mhihi ), като принцип на действие, най-честите проблеми, дефекти и т.н., както и друга полезна информация по темата, актуална и до днес [/b] -> Цък .


Друга информация и общи условия :

-> Когато давате координатите ми на ваши приятели или колеги, моля, казвайте им и за по-особеното ни работно време, защото много хора, които не са чели тази тема и не знаят работното ни време, се опитват да се свържат с мен в Понеделник или пък в делничните дни преди 9:00 и се чудят защо не се получава. Предварително благодаря!
-> Избягвам комуникацията през формата за лични съобщения тук, тъй като не разполагам с много свободно време и често има периоди от по няколко месеца, през които нямам възможност да си прочета съобщенията. Ако някой желае да му помогна с някаква информация, е по-добре да ме попита във Viber - опишете проблемът си и когато имам възможност, с радост ще Ви отговоря, стига да е в моята компетенция.
-> Можете да заплатите за извършените услуги в брой, с дебитна, кредитна карта и други електронни платежни инструменти ( чрез POS терминал ), както и по банков път. Когато е нужно, можем да издадем и данъчна фактура за извършената услуга.
-> При закъснение на един автомобил с повече от 15 минути, той губи часа си, понеже закъснението на един автомобил, би довело до необходимост всички други след него да чакат. Все пак се стараем да не връщаме никого и да реагираме според ситуацията, когато ни е възможно.
-> Предвид зачестилата практика някои клиенти да подхождат некоректно към нас, като си запазват час, след което не идват, без никакво предупреждение, имайте предвид, че към часовете обикновено се записват тел. номер и/или рег. номер и при такава ситуация, те се класифицират в базата ни данни като некоректни клиенти и избягваме последващо запазване на час за този автомобил / тел. номер. Можете да отмените часа си по същия начин, по който можете и да го запишете - с текстово съобщение във Viber със съответната информация ( кой автомобил е и за кога е записан ) или с обаждане на посочения тел. номер.
-> За по-бързи услуги, като смяна на масло и ф-ри, когато няма усложнения, може да изчакате на място в приемната на сервиза, за да не оставяте колата си.
-> За планови ремонти, които отнемат повече време, е необходимо да оставите колата си. За този тип ремонти, според моментното ни натоварване, понякога е необходимо записване на час седмица, две или повече, предварително.
-> При нас обикновено първо записвам ден и час за оглед или диагностика на дадения проблем, след което записвам друг ден и час, за отстраняването му, ако това отнема повече технологично време или проблема е от по-особено естество или изисква поръчка и доставка на нужните резервни части.
-> Когато огледът на автомобила или издадените му при предишно посещение препоръки за последващо отстраняване, са направени преди повече от 1 месец, спрямо датата, в която заявявате ден и час за извършването на съответния ремонт, е препоръчително първо да запазите час за извършване на повторен оглед, преди да си запазите час за ремонт, с цел да видим дали нещата не са се променили и дали не са се появили още елементи за ремонт или смяна, предвид изминалото време (понякога 3, 6 или дори 12 месеца, за които е ясно, че много неща могат да се променят по един автомобил).
-> Обикновено след оглед на автомобил или препоръки, изготвям оферта за съответния ремонт, ако изискате такава. Имайте предвид, че ги съхраняваме не повече от 14 дни (според броя им към дадения момент) и след това информацията вече не е налична, както и не би била актуална, предвид постоянно променящите се цени на части и материали. Същото важи и за списъците при оглед на автомобил.
-> С много от нашите клиенти уточнявам цени за някои ремонти, без да съм виждал автомобилa на живо или без подробен оглед и често нямам информация за "подобрения" , от сорта на метална кора под двигателя, допълнително монтирани осветления, датчици, копчета и т.н. по арматурното табло, газова уредба, допълнителни кабели и устройства за озвучителна система и други подобни допълнително монтирани системи и елементи в двигателния отсег на автомобила или по купето, както и лошо оправени удари на автомобила. Във връзка с това, в случаите, когато тези неща пречат пряко на работата ни и създават неудобства и сериозни забавяния при извършването на дадената услуга, е възможно допълнително оскъпяване на цената за дадения ремонт или профилактика.
-> Точно, както е описано в горната точка, е възможно дадената предварително от мен цена, да се промени по време на извършване на ремонта, ако възникнат усложнения от някакъв тип - скъсани болтове, повредени резби, други повреди от корозия, старост и т.н. Тогава ако няма лесен вариант да излезем от създалата се ситуация, следва съгласуване с клиента и взимане на решение как да се процедира нататък.
-> Не носим отговорност за допълнителни проблеми, които може да възникнат по време на работата ни, тъй като много елементи по автомобилите създават проблеми при опит да се разглобят или пък се повреждат, докато автомобилът е при нас - електронни модули, пластмасови или гумени детайли, корозирали резбови съединения, меки връзки на изп. с-ма и т.н. Все пак говорим за части на по над 5-10 години, понякога и за 30+ годишни пластмасови детайли. При такъв случай, както и в предишната точка, ако няма лесен вариант да излезем от създалата се ситуация, се обаждам, обсъждаме какво се е случило и какво да предприемем нататък. Същото е положението и с ел. инсталациите и електронните модули, които "решават" и започват да създават проблеми, докато автомобила е при нас, без това да е свързано с работата ни. Същото важи и за проблеми, които възникват в следвие на необходимостта да измием частично или изцяло двигателният отсег и/или двигателя (примерно за премахване на оцветителя за течове на клим. системи, антифриз и т.н.), което не рядко води до проблеми с ел. инсталацията, запалителните бобини и кабели или други елементи.
-> Сервизът не носи отговорност за щети от природни бедствия или от 3-ти лица, нанесени по автомобилите, които са оставени за ремонт, очакват взимане след извършен ремонт или са извън сградата, поради друга причина (изчакват по-дълга доставка на части и т.н.). Стараем се да пазим максимално автомобилите, които са ни поверени, но трябва да се има предвид, че голяма част от тях пребивават в двора на сервиза или на паркинга за клиенти, разположен пред сервиза. Тези зони, макар да са осветени и с видеонаблюдение, са неохраняеми и поради тази причина, не бихме могли да гарантираме напълно сигурността на автомобилите, разположени в тях.
-> Сервизът работи и с части, доставени от клиентите ни, което не е никакъв проблем при нас, с едно изключение - когато частите са точни за марката и модела автомобил и са с достатъчно добро качество, за да могат да се монтират безпроблемно. В случаите, когато клиент си донесе грешни части или такива, които не могат да се монтират, поради прекалено ниското си качество на изработка (неточни размери, неподходящ материал, дефекти и т.н.), с цел да не се забавя ремонта, а оттам и целия ни работен процес, поръчваме нужните точни части и извършваме ремонта с части, доставени от нашите доставчици. Имайте предвид, че смяната на спирачна течност се извършва автоматизирано от специализиран стенд и нямаме възможност да използваме Ваша спирачна течност.
-> Повечето резервни части, доставени и монтирани от нас, имат гаранционен срок между 6 и 36 месеца, според типа части и дадения производител. Гаранционният срок обикновено е описан в ремонтата карта за извършения ремонт, както и условията за признаване на гаранцията, ако производителя има допълнителни такива. При гаранционен проблем с дадена част, доставена и монтирана от нас, демонтажа и монтажа от автомобила, също са за наша сметка, както и съответните консумативи. В тези случаи сервизът не носи отговорност за пропуснати ползи, както и не поема разходите за репатриране на автомобила, ако има такива. В случай на възникнал гаранционен проблем или съмнение за възникнал такъв, е нужно автомобилът да бъде докаран/репатриран в сервиза и да не е разглобяван от ползвателя му или наши колеги от друг сервиз, тъй като често доставчиците и/или представители на производителя на съответните елементи, желаят да присъстват при разглобяването и/или да извършат предварителни експертизи, които да установят причините за възникване на дефекта. Тези стъпки определят дали рекламацията ще бъде призната за основателна или не и ако не могат да се извършат, тъй като автомобилът е разглобяван или е разглобен в друг сервиз, рекламацията няма как да бъде призната.
Тъй като извън работното ни време нямате възможност да се свържете с нас, при настъпване на технически проблем, който не позволява автомобилът да се движи на собствен ход и за който имате съмнения, че би могъл да е от гаранционен характер, имате възможност да репатрирате автомобила до паркинга на сервизната ни база и съответно да се свържете с нас в първия ни работен ден, за да приемем автомобила и да разгледаме създалата се ситуация.
При ремонт или смяна на елемент от дадена система (климатична, охладителна и т.н.), гаранционният срок се отнася единствено и само за сменените компоненти и не покрива дефект на друг елемент от системата. Същото важи и при заварка на климатична тръба - не можем да гарантираме, че тя няма да се пробие на друго място. Също така не можем да гарантираме, че след провеждането на тестове за херметичност на клим. с-ма, нейната херметичност ще се запази във времето и да дадем такава гаранция - напълно е възможно при нас системата да бъде напълно изрядна и хемретична, преминавайки успешно всички тестове, а час, седмица или месец по-късно, вече да не е така - системите работят под високо налягане и във всеки един момент може да настъпи пробив във всеки един елемент, който да доведе до загуба на хладилния агент - това не зависи от нас.
При части, доставени от клиента, не поемаме гаранция за извършения ремонт, а последващ демонтаж/монтаж, в случай на дефект на частите, както и съответните консумативи, са изцяло за сметка на клиента. Гарантираме единствено за това, че ще бъдат монтирани, съгласно изискванията на производителя и ще спазим всички негови предписания.


Ето и подробности за някои процедури, свързани с климатичните инсталации, с малко разяснения кое какво значи :

1. Диагностика на климатична инсталация - процедурата се състои в изясняване на състоянието на климатичната инсталация към дадения момент т.е. причината да не работи инсталацията изцяло или не достатъчно ефективно (електрическа повреда, пробив, механичен проблем и т.н.). При инсталации с хладилен агент R1234yf, не рядко диагностиката включва и анализ на типа на хладилния агент в инсталацията, тъй като често тези инсталации се зареждат с по-стария тип хладилен агент, с цел икономия, понякога и без знанието на собственика...

2. Профилактика (обслужване) на климатична инсталация - така наричаме състоянието, при което климатичната инсталация на автомобила работи, дори и незадоволително и в общия случай се нуждае от дозареждане на хладилен агент. Същата поцедура се прави и профилактично с цел смяна на маслото на инсталацията през интервал от 1 или 2 години, според автомобила и типа на климатичната инсталация. Процедурата включва анализ на типа на хладилния агент в инсталацията ( важи само за инсталации с R1234yf ) , изтегляне на съществуващия хладилен агент от инсталацията, източване на част от старото масло от инсталацията (няма как да бъде източено на 100%, без инсталацията да се разглоби на съставните си части и да бъде почистена с почистващ агент за климатични инсталации), вакуумиране на инсталацията, тест за вакуум, наливане на ново масло с оцветител за течове (оцветителя е задължителен за всеки един автомобил, който е минал през нас) и предписаните от производителя тип и количество хладилен агент, за дадената инсталация. Всичко това се извършва напълно автоматично от професионалните ни стендове за обслужване на климатични инстлации. Препоръчително е профилактиката да се прави преди началото на всеки летен сезон, а задължително се прави максимум през 2 сезона, защото за 2 сезона маслото в инсталацията се води достатъчно остаряло, за да бъде сменено и се предполага, че количеството хладилен агент е значително намаляло - нормалната загуба за чисто нов автомобил е 10-20% от количеството хладилен агент за една година, нататък с възрастта на автомобила, процента расте и достига над 30%, за кола над 5 годишна възраст. Процедурата по профилактика на инсталацията отнема около 45 минути.


3. Зареждане на изцяло празна климатична инсталация - това е състоянието, когато инсталацията не работи изобщо и причината за това е, че е изцяло празна т.е. нищожно или никакво количество хладилен агент вътре. Първоначално инсталацията се тества под налягане с азот, за да се види дали има течове и колко бързо изпуска (за да се прецени дали въобще има смисъл да се зарежда с хладилен агент или изпускането е твърде голямо). Този тест е препоръчително да се прави при студен автомобил (т.е. да не е работил двигателя и да не е загрял), за да бъде максимално прецизен. Не рядко, поради невъзможност да се остави автомобилът, го извършваме и при загрял автомобил, при което също е показателен, макар и не толкова ефективно. Ако инсталацията издържи този тест успешно, следва зареждане на инсталацията - стенда вакуумира инсталацията и след това я зарежда с предписаното от производителя количество фхладилен агент и масло. Процедурата отнема общо около 60, до 90 минути, като за прецизен азотен тест, както споменах и по-нагоре в темата, е необходимо автомобила да не е загрял т.е. най-добре е да се остави от предната вечер при нас. Обикновено при празни или ремонтирани инсталации, препоръчваме преглед на инсталацията след между 2 седмици и 1 месец, за да се огледа за евентуален пропуск - този преглед е безплатен и влиза в цената на зареждането на инсталацията. Той е наистина важен и не е добре да се пропуска или отлага.

Последна промяна от zfa159 на Пет 12 дек 2025 12:32, променено общо 641 пъти.




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 19 окт 2008 13:01


много моля темата да не се превръща в чат!
има лични.
ако имате проблеми и питания-ползвайте ги.
темата е за отзиви.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7919
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq FL + Passat B4 Syncro
Двигател: DXRB AGG
Местоположение: София
Контакти:

Отвори врати сервиз за автоклиматични и охл. системи и парно

Мнениеот zfa159 » Пет 24 апр 2009 0:02


:beer

Последна промяна от zfa159 на Вто 05 юли 2011 8:22, променено общо 12 пъти.


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Re: Отвори врати клубно сервизче за автоклиматични системи

Мнениеот ChimeyJimmey » Пет 24 апр 2009 8:54


Ще ви посетя.
Съвсем близо сте ми.
Имам проблем с алуминиевите тръби/маркучи/снадки на климатичната ми инсталация - PASSAT B5 1.8T.
Само едно уточнение - работно време и удобно такова за контакти? Събота, неделя?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7919
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq FL + Passat B4 Syncro
Двигател: DXRB AGG
Местоположение: София
Контакти:

Re: Отвори врати сервизче за автоклиматични системи

Мнениеот zfa159 » Пет 24 апр 2009 22:51


Понеже попитахте за работно време -> работим от Вторник до Събота от 9:00 до 20:00. Предварително не е никак лошо да звъннете, ако решите да идвате, защото обикновено имаме доста задачи за деня и не е много ясно дали ще можем да ви обърнем внимание.

Последна промяна от zfa159 на Съб 01 окт 2022 7:15, променено общо 4 пъти.


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Отвори врати сервизче за автоклиматични системи

Мнениеот Гергин » Сря 29 апр 2009 19:42


Браво и успех, колега.

ISC са хубава марка машини, а и автомат. Това съм чувал.
Доста климатичари подценяват според мен не толкова марката, но класа машина.
Ти не си от тях.
Сега ако кажеш и, че си я взел от фирма в кв.Дружба(не пиша името за да не стане реклама) и Марио ти я е докарал :D


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Отвори врати сервизче за автоклиматични системи

Мнениеот lyubobg » Пет 01 май 2009 21:57


Предполагам, че може да напълните климатика и на пежо (т.е. всички възможни автомобили), не само на ФВ :roll:


Потребителски аватар
DimitarBT
Мнения: 744
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: 2E
Местоположение: Ловеч
Контакти:

Re: Отвори врати сервизче за автоклиматични системи

Мнениеот DimitarBT » Пет 01 май 2009 23:30


Стефко е точен.имам проблем климатроника,и човека съвестно се отнася към проблема.а дори не поддържаме пряк контакт...
п.п.на колегата с пежото ще кажа че може.няма значение каква марка е хафтомобила mhihi


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Отвори врати сервизче за автоклиматични системи

Мнениеот Гергин » Съб 02 май 2009 8:34


lyubobg написа:Предполагам, че може да напълните климатика и на пежо (т.е. всички възможни автомобили), не само на ФВ :roll:


Може със сигурност. Ако не е някое пежо на стария фреон, тогава накраиниците са и с друг захват и..... абе не става. Говоря за много стар модел.
Но нека Стефан каже, тои е на "пулта" :Mr Green Fun .


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7919
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq FL + Passat B4 Syncro
Двигател: DXRB AGG
Местоположение: София
Контакти:

Re: Отвори врати сервизче за автоклиматични системи

Мнениеот zfa159 » Съб 02 май 2009 17:40


Така....радвам,се че има развитие по темата за сервиза :)
Машината поддържа огромна база данни с коли - според двигателя и годината има вградена база данни колко масло се сипва и колко фреон.....съответно има и една дебела книга с доста марки и модели коли - там си пише всичко....всичко е от значение - марка,модел,година,двигател,седан/комби,тип компресор....всичко....ама на повечето коли си пише...а и в Аутодата има информация за количествата (там има грешки и не се доверявам много).Машината има автоматична функция ама тя не е удачна за БГ автмобилите понеже каквито количества изтегли ги вдига с +10% и ги налива обратно....а дефакто в повечето системи има по-малко от половината количество необходим фреон и както се оказа и на моя Пасат - нито капка масло....+10% пак си е 0....а трябват около 120мл по принцип.
Иначе - накрайниците за R134 фреон са стандартни на всички автомобили.Съответно всяка кола,която е производство след 07-08.92-ра година е обект на моите желания както се казва mhihi .Накрайниците са идентични....разликата е само,че при по-новите често е само един, понеже е достатъчен за обслужване на системата....при по-старите са два - високо и ниско налягане.

За R12 накрайниците са различни и машината не е същата (тази би дала фира при подущването на този фреон).По принцип избягвам да правя преминаване от 12 на 134 защото R12,който се намира в системата трябва да изхвъря в атмосферата....което не е особено полезно....защото нямам как да го събера с машината.Съответно обаче ако системата вече е празна от челния удар,примерно или е изпуснала фреона си от някъде,остава само да се изпразни прецизно маслото от системата и да се смени дехидратора с такъв за 134....по-голмямата част от маслото се съдържа във филтър- дехидратора, а останалата е по тръбите и в картера компресора....щателна промивка с въздух или азот под налягане го вади безгрижно от тръбите,демонтаж на компресора и източване през пробката му,също е достатъчно и след това не е проблем колата да се преправи и да си работи с новия фреон за напред. Има вече едно ново универсално масло,което дори да се смесва с маслото за стария фреон,не му е проблем и не се пресича,което прави излишна смяната на дехидратора и свалянето на компресора от колата и още повече улеснява работата по смяната на фреона.

Последна промяна от zfa159 на Съб 09 юли 2011 15:08, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
mvghost
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 04 май 2009 19:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Отвори врати сервизче за автоклиматични системи

Мнениеот mvghost » Пон 04 май 2009 20:11


Доволните от работата на сервиза продължават да растат :D Имаме специални благодарности и почерпка от дядото с Лагуната :drunk


Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Отвори врати сервиз за автоклиматични и охладителни системи

Мнениеот lyubobg » Съб 09 май 2009 13:05


GPS координати на сервиза :D

N42 градуса 41 минути 29.6 секунди
E023 градуса 16 минути 36.2 секунди
или напишете това в Гугъл мапс :
N42 41 29.6 E023 16 36.2

Впечатления - перфектното внимание към клиента - бавно и продължително разяснение какво и къде се вкарва.
Част 2 - устройство и принцип на работа на климатик mhihi


Потребителски аватар
DimitarBT
Мнения: 744
Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
Автомобил: VW Passat B3
Двигател: 2E
Местоположение: Ловеч
Контакти:

Re: Отвори врати сервиз за автоклиматични и охладителни системи

Мнениеот DimitarBT » Съб 09 май 2009 22:55


Така.Искам да поднеса своите искрени благодарности на Стефко.Помогна ми,и си имам отново климатик.Без него нямаше да се справя сам,а контактувахме само по-телефона.Много съм доволен.Давайте все така :drunk :drunk :drunk.проблема беше в контролера,този с дисплея и бутоните.пратих му го,разбра коя анджаклама е дала фира смения,пробва го на неговата кола и го засили обратно към мене.още един път тенкю :bowdown


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19355
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Отвори врати сервиз за автоклиматични и охладителни системи

Мнениеот stefan4o » Нед 10 май 2009 20:54


Имам честта да познавам лично своя адаш и смея да гарантирам за него, че ще се отнесе съвестно към проблема, над който се мисли. Пожелавам му все повече доволни клиенти, а на себе си желая лятоС да го посетя и да ъпгрейднем малко колата с а/с :drunk . Ех, защо всичкото майстор е само в София :Mr Green Fun


Потребителски аватар
passatdriver
Мнения: 319
Регистриран на: Сря 28 фев 2007 18:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Радомир

Re: Отвори врати сервиз за автоклиматични и охладителни системи

Мнениеот passatdriver » Вто 12 май 2009 16:32


едно въпросче колега в наий-скоро време ще ти дойда на гости със саксото понеже днес открих дупка на алуминиевата тръбичката има ли варянт да се завари



Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта